Odpowiedz do tematu
: problem z odpalaniem
Ostatnio zmieniony przez adam60 2014-09-21, 15:40, w całości zmieniany 1 raz
kręci kręci,ale nie zaskakuje,jakby paliwa brak.po kilku próbach odpala zwykle na wysokim gazie,no i paliwo czuć
Ostatnio zmieniony przez adam60 2014-09-21, 15:40, w całości zmieniany 1 raz
kerudab
:
ale kreci, nie kręci, cyka, nie cyka, cisza, nie cisza
:
Strzela z wydechów ? Bo u mnie jest podobnie raz zaskoczy za pierwszym razem a czasem muszę go trochę pomęczyć zanim odpali. Niezależnie czy na ciepłym czy na zimnym.
Ja u siebie stawiam na synchronizację gaźników.
Ja u siebie stawiam na synchronizację gaźników.
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
Mam podobny problem, zapali, pochodzi i jak zgasnie to problem z odpaleniem. Dopiero po długim kręceniu i na ssaniu odpali.
Zauwazyłem ze jest to problem jak mam mniej niz 1/3 baku paliwa, jak jest wiecej to problem niewidoczny.
Zauwazyłem ze jest to problem jak mam mniej niz 1/3 baku paliwa, jak jest wiecej to problem niewidoczny.
:
Popieram garnetta ,gdy ja nabyłem swoją 500 to też musiałem wetknąć swoje łapska do gaźnika efekt był taki jak opisujecie po ponownym ustawieniu składu mieszanki i synchronizacji odpala za 1 razem
Moja 2 pasja http://morfi.flog.pl/
:
na gorącym kręci kręci kręci i aż ...słabnie aku, kiedy go podładowałem myślałem że problem minął ale....niestety objawy wróciły
z popychu zapala od razu, no prawie o ile mam kawałek dobrego asfaltu i....wystarczający zapas sił
dziwne że.....nie za każdym razem ma kłopoty, czasem cały dzień jeździ normalnie
za to na pewno jak zatankuję na Orlenie koło domu, już się tam ze mnie śmieją
ps. jak z tym żyć?nigdy nie wiem czy odpalę
jakie przyczyny? aha rano lub gdy jest chłodny pali jak gdyby nigdy nic
nie będę już grzebał w gaźnikach, a propos ile kosztuje synchronizacja w 500?
Japa napisał/a: |
ale kreci, nie kręci, cyka, nie cyka, cisza, nie cisza |
na gorącym kręci kręci kręci i aż ...słabnie aku, kiedy go podładowałem myślałem że problem minął ale....niestety objawy wróciły
z popychu zapala od razu, no prawie o ile mam kawałek dobrego asfaltu i....wystarczający zapas sił
dziwne że.....nie za każdym razem ma kłopoty, czasem cały dzień jeździ normalnie
za to na pewno jak zatankuję na Orlenie koło domu, już się tam ze mnie śmieją
ps. jak z tym żyć?nigdy nie wiem czy odpalę
jakie przyczyny? aha rano lub gdy jest chłodny pali jak gdyby nigdy nic
nie będę już grzebał w gaźnikach, a propos ile kosztuje synchronizacja w 500?
never as good as the first time
:
Tak jak Ci mówiłem, zagadaj z Pabloo
Leo napisał/a: |
a propos ile kosztuje synchronizacja w 500? |
Tak jak Ci mówiłem, zagadaj z Pabloo
I love to ride
I hate to arrive
I hate to arrive
:
a mój tylko kręci i kręci, iskra jest na obydwu swiecach, końcówki swiec po wyjeciu mokre. i ni hu hu. Czy mogł się zaołon przestawić? chyba nie bo elektroniczny
gdzie szukac przyczyny. Zauwazyłem, ze na lince od ssania jest luz.
gdzie szukac przyczyny. Zauwazyłem, ze na lince od ssania jest luz.
:
Jeżeli nie odzywa się wcale to stawiałbym na elektrykę. Gdyby była iskra to powinien od czasu do czasu przynajmniej strzelić w tłumik. Może zalewa świece? Wymieniałeś je? Sprawdź kontakt przewodów WN z cewkami i w fajkach. Spróbuj odpalić na kablach z innego aku np. z samochodu. Dobrze by było też sprawdzić dopływ paliwa do gaźnika(gaźników).
<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
:
U mnie też tak było ,aż któregoś dnia przekręciłem kluczyk w stacyjce i nic-cisza.Styki w stacyjce były całkiem wypalone.Po wymianie stacyjki jest OK.
Leo napisał/a: | ||
na gorącym kręci kręci kręci i aż ...słabnie aku, kiedy go podładowałem myślałem że problem minął ale....niestety objawy wróciły z popychu zapala od razu, no prawie o ile mam kawałek dobrego asfaltu i....wystarczający zapas sił dziwne że.....nie za każdym razem ma kłopoty, czasem cały dzień jeździ normalnie za to na pewno jak zatankuję na Orlenie koło domu, już się tam ze mnie śmieją ps. jak z tym żyć?nigdy nie wiem czy odpalę jakie przyczyny? aha rano lub gdy jest chłodny pali jak gdyby nigdy nic nie będę już grzebał w gaźnikach, a propos ile kosztuje synchronizacja w 500? |
U mnie też tak było ,aż któregoś dnia przekręciłem kluczyk w stacyjce i nic-cisza.Styki w stacyjce były całkiem wypalone.Po wymianie stacyjki jest OK.
Ze mną jak z dzieckiem.
Za rączkę i na piwo.
Za rączkę i na piwo.
:
U mnie czasem nie chciał zapalić na gorącym silniku, 2-3próby i po baterii, z kabli palił od razu. Winna była bateria. Ale czyszczenie gaźników, synchro, oleje, filtry itd też zrobiłem
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
:
też wymieniłem akumulator, pomogło ale wciąż z trudem uruchamiam
pora na synchronizację, na początku sezonu
pora na synchronizację, na początku sezonu
never as good as the first time
:
Zapraszam Panowie :) ale pamiętajcie... synchronizacja gaźników to nie lek na całe zło. Nawet jak macie rozsynchronizowane to powinien odpalać i jeździć, ewentualnie troszkę gorzej przyśpieszać i nierówno chodzić. W światku motocyklistów i pseudo mechaników utarło się, że synchronizacja leczy wszystko co złe Przyczyny trzeba szukać w źle ustawionych bądź zasyfionych gaźnikach lub elektryce np. cewkach WN
SERWIS MOTOCYKLI https://www.facebook.com/...321190111249440
:
Odpowiedz do tematu
Myślę, że każdy przed synchronizacją czyści gaźniki
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.