problem z odpalaniem
Odpowiedz do tematu

: problem z odpalaniem
kręci kręci,ale nie zaskakuje,jakby paliwa brak.po kilku próbach odpala zwykle na wysokim gazie,no i paliwo czuć

Ostatnio zmieniony przez adam60 2014-09-21, 15:40, w całości zmieniany 1 raz
kerudab
:
ale kreci, nie kręci, cyka, nie cyka, cisza, nie cisza :roll:

:
Strzela z wydechów ? Bo u mnie jest podobnie raz zaskoczy za pierwszym razem a czasem muszę go trochę pomęczyć zanim odpali. Niezależnie czy na ciepłym czy na zimnym.
Ja u siebie stawiam na synchronizację gaźników.

Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
Mam podobny problem, zapali, pochodzi i jak zgasnie to problem z odpaleniem. Dopiero po długim kręceniu i na ssaniu odpali.
Zauwazyłem ze jest to problem jak mam mniej niz 1/3 baku paliwa, jak jest wiecej to problem niewidoczny.

:
Popieram garnetta ,gdy ja nabyłem swoją 500 to też musiałem wetknąć swoje łapska do gaźnika efekt był taki jak opisujecie po ponownym ustawieniu składu mieszanki i synchronizacji odpala za 1 razem :lol:

Moja 2 pasja http://morfi.flog.pl/
:
Japa napisał/a:
ale kreci, nie kręci, cyka, nie cyka, cisza, nie cisza :roll:


na gorącym kręci kręci kręci i aż ...słabnie aku, kiedy go podładowałem myślałem że problem minął ale....niestety objawy wróciły
z popychu zapala od razu, no prawie o ile mam kawałek dobrego asfaltu i....wystarczający zapas sił :-)
dziwne że.....nie za każdym razem ma kłopoty, czasem cały dzień jeździ normalnie
za to na pewno jak zatankuję na Orlenie koło domu, już się tam ze mnie śmieją :lol:

ps. jak z tym żyć?nigdy nie wiem czy odpalę
jakie przyczyny? aha rano lub gdy jest chłodny pali jak gdyby nigdy nic
nie będę już grzebał w gaźnikach, a propos ile kosztuje synchronizacja w 500?

never as good as the first time
:
Leo napisał/a:
a propos ile kosztuje synchronizacja w 500?


Tak jak Ci mówiłem, zagadaj z Pabloo :toast:

I love to ride
I hate to arrive
:
a mój tylko kręci i kręci, iskra jest na obydwu swiecach, końcówki swiec po wyjeciu mokre. i ni hu hu. Czy mogł się zaołon przestawić? chyba nie bo elektroniczny
gdzie szukac przyczyny. Zauwazyłem, ze na lince od ssania jest luz.

:
Jeżeli nie odzywa się wcale to stawiałbym na elektrykę. Gdyby była iskra to powinien od czasu do czasu przynajmniej strzelić w tłumik. Może zalewa świece? Wymieniałeś je? Sprawdź kontakt przewodów WN z cewkami i w fajkach. Spróbuj odpalić na kablach z innego aku np. z samochodu. Dobrze by było też sprawdzić dopływ paliwa do gaźnika(gaźników).

<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
:
Leo napisał/a:
Japa napisał/a:
ale kreci, nie kręci, cyka, nie cyka, cisza, nie cisza :roll:


na gorącym kręci kręci kręci i aż ...słabnie aku, kiedy go podładowałem myślałem że problem minął ale....niestety objawy wróciły
z popychu zapala od razu, no prawie o ile mam kawałek dobrego asfaltu i....wystarczający zapas sił :-)
dziwne że.....nie za każdym razem ma kłopoty, czasem cały dzień jeździ normalnie
za to na pewno jak zatankuję na Orlenie koło domu, już się tam ze mnie śmieją :lol:

ps. jak z tym żyć?nigdy nie wiem czy odpalę
jakie przyczyny? aha rano lub gdy jest chłodny pali jak gdyby nigdy nic
nie będę już grzebał w gaźnikach, a propos ile kosztuje synchronizacja w 500?

U mnie też tak było ,aż któregoś dnia przekręciłem kluczyk w stacyjce i nic-cisza.Styki w stacyjce były całkiem wypalone.Po wymianie stacyjki jest OK.

Ze mną jak z dzieckiem.

Za rączkę i na piwo.
:
U mnie czasem nie chciał zapalić na gorącym silniku, 2-3próby i po baterii, z kabli palił od razu. Winna była bateria. Ale czyszczenie gaźników, synchro, oleje, filtry itd też zrobiłem

"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
:
też wymieniłem akumulator, pomogło ale wciąż z trudem uruchamiam
pora na synchronizację, na początku sezonu ;-)

never as good as the first time
:
Zapraszam Panowie :) ale pamiętajcie... synchronizacja gaźników to nie lek na całe zło. Nawet jak macie rozsynchronizowane to powinien odpalać i jeździć, ewentualnie troszkę gorzej przyśpieszać i nierówno chodzić. W światku motocyklistów i pseudo mechaników utarło się, że synchronizacja leczy wszystko co złe :twisted: Przyczyny trzeba szukać w źle ustawionych bądź zasyfionych gaźnikach lub elektryce np. cewkach WN

:
Myślę, że każdy przed synchronizacją czyści gaźniki

"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
:
Częstą

Ostatnio zmieniony przez mordimer 2015-01-07, 23:24, w całości zmieniany 1 raz
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group