/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
adam60 

Motocykl: honda shadow 1986
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 1
Skąd: warmia i mazury
  Wysłany: 2014-09-21, 13:55   problem z odpalaniem

kręci kręci,ale nie zaskakuje,jakby paliwa brak.po kilku próbach odpala zwykle na wysokim gazie,no i paliwo czuć
_________________
kerudab
Ostatnio zmieniony przez adam60 2014-09-21, 15:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Japa 


Motocykl: VN1600 Nomad '07, był VT 600C '89
Wiek: 50
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 966
Skąd: Ostrowiec Św. / TOS
Wysłany: 2014-09-21, 15:28   

ale kreci, nie kręci, cyka, nie cyka, cisza, nie cisza :roll:
 
 
 
garnett 
Majsterpopsuj


Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1617
Skąd: Warszawa-Wesoła
Wysłany: 2014-09-21, 16:46   

Strzela z wydechów ? Bo u mnie jest podobnie raz zaskoczy za pierwszym razem a czasem muszę go trochę pomęczyć zanim odpali. Niezależnie czy na ciepłym czy na zimnym.
Ja u siebie stawiam na synchronizację gaźników.
_________________
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
 
 
Pablo76 


Motocykl: Honda VT750 RC14 '83
Wiek: 47
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 27
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-09-22, 10:28   

Mam podobny problem, zapali, pochodzi i jak zgasnie to problem z odpaleniem. Dopiero po długim kręceniu i na ssaniu odpali.
Zauwazyłem ze jest to problem jak mam mniej niz 1/3 baku paliwa, jak jest wiecej to problem niewidoczny.
 
 
Morfi 63 


Motocykl: Honda Shadow VT 1100 88 r
Wiek: 60
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 337
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2014-09-26, 17:51   

Popieram garnetta ,gdy ja nabyłem swoją 500 to też musiałem wetknąć swoje łapska do gaźnika efekt był taki jak opisujecie po ponownym ustawieniu składu mieszanki i synchronizacji odpala za 1 razem :lol:
_________________
Moja 2 pasja http://morfi.flog.pl/
 
 
Leo 


Motocykl: Była VT 500 C 85, Honda XL 600V Transalp
Wiek: 64
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 3111
Skąd: Otwock
Wysłany: 2014-10-09, 19:56   

Japa napisał/a:
ale kreci, nie kręci, cyka, nie cyka, cisza, nie cisza :roll:


na gorącym kręci kręci kręci i aż ...słabnie aku, kiedy go podładowałem myślałem że problem minął ale....niestety objawy wróciły
z popychu zapala od razu, no prawie o ile mam kawałek dobrego asfaltu i....wystarczający zapas sił :-)
dziwne że.....nie za każdym razem ma kłopoty, czasem cały dzień jeździ normalnie
za to na pewno jak zatankuję na Orlenie koło domu, już się tam ze mnie śmieją :lol:

ps. jak z tym żyć?nigdy nie wiem czy odpalę
jakie przyczyny? aha rano lub gdy jest chłodny pali jak gdyby nigdy nic
nie będę już grzebał w gaźnikach, a propos ile kosztuje synchronizacja w 500?
_________________
never as good as the first time
 
 
Dempsey 
Adam


Motocykl: NT1100, był VTX 1800 Neo '04 M-72 Irbit '56
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 1137
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-09, 20:10   

Leo napisał/a:
a propos ile kosztuje synchronizacja w 500?


Tak jak Ci mówiłem, zagadaj z Pabloo :toast:
_________________
I love to ride
I hate to arrive
 
 
giordano 
giordano


Motocykl: VT500
Wiek: 45
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-11-30, 00:00   

a mój tylko kręci i kręci, iskra jest na obydwu swiecach, końcówki swiec po wyjeciu mokre. i ni hu hu. Czy mogł się zaołon przestawić? chyba nie bo elektroniczny
gdzie szukac przyczyny. Zauwazyłem, ze na lince od ssania jest luz.
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 855
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2014-11-30, 15:40   

Jeżeli nie odzywa się wcale to stawiałbym na elektrykę. Gdyby była iskra to powinien od czasu do czasu przynajmniej strzelić w tłumik. Może zalewa świece? Wymieniałeś je? Sprawdź kontakt przewodów WN z cewkami i w fajkach. Spróbuj odpalić na kablach z innego aku np. z samochodu. Dobrze by było też sprawdzić dopływ paliwa do gaźnika(gaźników).
_________________
<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
 
 
Marcin Racibory 
Marcin


Motocykl: Honda Shadow VT500C 1985 vt 1100 z1988
Wiek: 53
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 553
Skąd: Nowe Racibory
Wysłany: 2014-12-03, 22:56   

Leo napisał/a:
Japa napisał/a:
ale kreci, nie kręci, cyka, nie cyka, cisza, nie cisza :roll:


na gorącym kręci kręci kręci i aż ...słabnie aku, kiedy go podładowałem myślałem że problem minął ale....niestety objawy wróciły
z popychu zapala od razu, no prawie o ile mam kawałek dobrego asfaltu i....wystarczający zapas sił :-)
dziwne że.....nie za każdym razem ma kłopoty, czasem cały dzień jeździ normalnie
za to na pewno jak zatankuję na Orlenie koło domu, już się tam ze mnie śmieją :lol:

ps. jak z tym żyć?nigdy nie wiem czy odpalę
jakie przyczyny? aha rano lub gdy jest chłodny pali jak gdyby nigdy nic
nie będę już grzebał w gaźnikach, a propos ile kosztuje synchronizacja w 500?

U mnie też tak było ,aż któregoś dnia przekręciłem kluczyk w stacyjce i nic-cisza.Styki w stacyjce były całkiem wypalone.Po wymianie stacyjki jest OK.
_________________
Ze mną jak z dzieckiem.

Za rączkę i na piwo.
 
 
oktan77 
Paweł


Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 1109
Skąd: Jedlnia-Letnisko
Wysłany: 2014-12-04, 14:18   

U mnie czasem nie chciał zapalić na gorącym silniku, 2-3próby i po baterii, z kabli palił od razu. Winna była bateria. Ale czyszczenie gaźników, synchro, oleje, filtry itd też zrobiłem
_________________
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
 
 
Leo 


Motocykl: Była VT 500 C 85, Honda XL 600V Transalp
Wiek: 64
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 3111
Skąd: Otwock
Wysłany: 2014-12-04, 19:30   

też wymieniłem akumulator, pomogło ale wciąż z trudem uruchamiam
pora na synchronizację, na początku sezonu ;-)
_________________
never as good as the first time
 
 
pabloo 


Motocykl: Yamaha Road Star XV 1700 MidnightStar
Wiek: 43
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 192
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-04, 20:22   

Zapraszam Panowie :) ale pamiętajcie... synchronizacja gaźników to nie lek na całe zło. Nawet jak macie rozsynchronizowane to powinien odpalać i jeździć, ewentualnie troszkę gorzej przyśpieszać i nierówno chodzić. W światku motocyklistów i pseudo mechaników utarło się, że synchronizacja leczy wszystko co złe :twisted: Przyczyny trzeba szukać w źle ustawionych bądź zasyfionych gaźnikach lub elektryce np. cewkach WN
_________________
SERWIS MOTOCYKLI https://www.facebook.com/...321190111249440
 
 
oktan77 
Paweł


Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 1109
Skąd: Jedlnia-Letnisko
Wysłany: 2014-12-05, 09:21   

Myślę, że każdy przed synchronizacją czyści gaźniki
_________________
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
 
 
mordimer 

Motocykl: Honda
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 182
Skąd: tu_i_tam
Wysłany: 2014-12-05, 10:36   

Częstą
Ostatnio zmieniony przez mordimer 2015-01-07, 23:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM