WAKUOMETRY |
Autor |
Wiadomość |
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2008-10-03, 16:21 WAKUOMETRY
|
|
|
Chciałbym spytać czy da się od kogoś porzyczyć wakuometry na 2 gaźniki gdzieś w okolicach grudnia-stycznia?
Dysponuje ktoś z nas takim sprzętem? |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2008-10-03, 16:23 Re: WAKUOMETRY
|
|
|
Lbzdz napisał/a: | Chciałbym spytać czy da się od kogoś porzyczyć wakuometry na 2 gaźniki gdzieś w okolicach grudnia-stycznia?
Dysponuje ktoś z nas takim sprzętem? |
Kicia, weź poszukaj na forum, ktoś dał opis, jak sobie zrobić wakuometry dobrej jakości za jakieś 10 - 20 złotych Jakby co to chyba skopiowałem stronkę z opisem |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2008-10-03, 16:33
|
|
|
właśnie czytałem. Z trudem..., ale chyba rozmumiem o co chodzi.
Zobaczymy... W każdym razie pytanie pozostaje aktualne, chyba że będę umiał użyć kawałka wężyka 2 igieł i oleju. |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-10-03, 17:37
|
|
|
nie zapomnij o zaciskach na wężyki przed odpaleniem żeby Ci oleju do gaźników nie zassało :) |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2008-10-03, 18:01
|
|
|
a czy w tym patencie to nie igły wetnięte w rurki miały powodować że olej się nie przeciśnie?
Jeśli się mylę to kanreśl mi może ideę tego wynalazku bo miże jednak nie kumam go zbyt dobrze. |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-10-03, 19:07
|
|
|
nie.. igły służą tu za tłumiki czy dławiki ale przecież jeśli będziesz miał zbyt dużą różnicę ciśnień między gaźnikami to przez igłę też olej wtłoczy. Po to jeszcze stosuje się te klamry zaciskowe na wężykach i ostrożnie otwiera.. Ja to tak widzę :) |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2008-10-03, 19:28
|
|
|
i chyba oba równocześnie? |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-10-03, 20:09
|
|
|
Lbzdz napisał/a: | i chyba oba równocześnie? |
no tak.. może wystarczą zwykłe mocniejsze spinacze do bielizny :) |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
KoSS [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-04, 16:26
|
|
|
Cezar napisał/a: | nie.. igły służą tu za tłumiki czy dławiki ale przecież jeśli będziesz miał zbyt dużą różnicę ciśnień między gaźnikami to przez igłę też olej wtłoczy |
Dokładnie tak jak pisze cezar a zacisk starcy ci jeden po środku wężyka bo wtedy jednym zamkniesz obydwa, lub wystarczy zagiąć wężyk działa tak samo. Co do zasysania to zakładasz na króciec pomiędzy gaźnikiem i cylindrem to jak ci zasie to i tak do cylindra i przepali go tylko wszystko będziesz musiał od nowa robić, no i pamiętaj żeby silnik był ciepły najlepiej pojeździj sobie chwilę. I śrubka do synchronizacji jest bardzo czuła niewielki ruch a duża zmiana, przynajmniej w mojej Virago, sprawdź też synchronizację przy wolnych obrotach jak i potem dodaj gazu tak na około 2500 i tam zobacz co się dzieje. |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-10-04, 16:29
|
|
|
Przecież synchro wykonuje się tylko w okolicach jałowych obrotów, bo dalej nie ma to chyba znaczenia.. |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Dziubek
Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 613 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2008-10-04, 22:39
|
|
|
tak jak pisze Cezar-ustawiasz tylko na wolnych obrotach |
|
|
|
|
KoSS [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-05, 21:10
|
|
|
Ok tylko na jałowych ale jak masz zrypany synchroniztor czy jak go nazwać to ci wyjdzie jak podniesiesz obroty. |
|
|
|
|
Jarsonowski [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-06, 11:03
|
|
|
Panowie,
Wg. manuala synchronizację robimy w okolicach biegu jałowego jednak w trakcie normalnej eksploatacji poruszamy się między 3000-4000 obr/min, w związku z tym warto - wiem z własnego doświadczenia - zrobić synchro dodatkowo również w okolicach 3500obr/min. |
|
|
|
|
|