/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
WAKUOMETRY
Autor Wiadomość
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-10-03, 16:21   WAKUOMETRY

Chciałbym spytać czy da się od kogoś porzyczyć wakuometry na 2 gaźniki gdzieś w okolicach grudnia-stycznia?



Dysponuje ktoś z nas takim sprzętem?
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-10-03, 16:23   Re: WAKUOMETRY

Lbzdz napisał/a:
Chciałbym spytać czy da się od kogoś porzyczyć wakuometry na 2 gaźniki gdzieś w okolicach grudnia-stycznia?



Dysponuje ktoś z nas takim sprzętem?


Kicia, weź poszukaj na forum, ktoś dał opis, jak sobie zrobić wakuometry dobrej jakości za jakieś 10 - 20 złotych :-) Jakby co to chyba skopiowałem stronkę z opisem :-)
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-10-03, 16:33   

właśnie czytałem. Z trudem..., ale chyba rozmumiem o co chodzi.

Zobaczymy... W każdym razie pytanie pozostaje aktualne, chyba że będę umiał użyć kawałka wężyka 2 igieł i oleju.
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-03, 17:37   

nie zapomnij o zaciskach na wężyki przed odpaleniem żeby Ci oleju do gaźników nie zassało :)
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-10-03, 18:01   

a czy w tym patencie to nie igły wetnięte w rurki miały powodować że olej się nie przeciśnie?

Jeśli się mylę to kanreśl mi może ideę tego wynalazku bo miże jednak nie kumam go zbyt dobrze.
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-03, 19:07   

nie.. igły służą tu za tłumiki czy dławiki ale przecież jeśli będziesz miał zbyt dużą różnicę ciśnień między gaźnikami to przez igłę też olej wtłoczy. Po to jeszcze stosuje się te klamry zaciskowe na wężykach i ostrożnie otwiera.. Ja to tak widzę :)
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-10-03, 19:28   

i chyba oba równocześnie?
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-03, 20:09   

Lbzdz napisał/a:
i chyba oba równocześnie?


no tak.. może wystarczą zwykłe mocniejsze spinacze do bielizny :)
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
KoSS
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-04, 16:26   

Cezar napisał/a:
nie.. igły służą tu za tłumiki czy dławiki ale przecież jeśli będziesz miał zbyt dużą różnicę ciśnień między gaźnikami to przez igłę też olej wtłoczy




Dokładnie tak jak pisze cezar a zacisk starcy ci jeden po środku wężyka bo wtedy jednym zamkniesz obydwa, lub wystarczy zagiąć wężyk działa tak samo. Co do zasysania to zakładasz na króciec pomiędzy gaźnikiem i cylindrem to jak ci zasie to i tak do cylindra i przepali go tylko wszystko będziesz musiał od nowa robić, no i pamiętaj żeby silnik był ciepły najlepiej pojeździj sobie chwilę. I śrubka do synchronizacji jest bardzo czuła niewielki ruch a duża zmiana, przynajmniej w mojej Virago, sprawdź też synchronizację przy wolnych obrotach jak i potem dodaj gazu tak na około 2500 i tam zobacz co się dzieje.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-04, 16:29   

Przecież synchro wykonuje się tylko w okolicach jałowych obrotów, bo dalej nie ma to chyba znaczenia..
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2008-10-04, 22:39   

tak jak pisze Cezar-ustawiasz tylko :!: na wolnych obrotach :!:
 
 
 
KoSS
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-05, 21:10   

Ok tylko na jałowych ale jak masz zrypany synchroniztor czy jak go nazwać to ci wyjdzie jak podniesiesz obroty.
 
 
Jarsonowski
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-06, 11:03   

Panowie,



Wg. manuala synchronizację robimy w okolicach biegu jałowego jednak w trakcie normalnej eksploatacji poruszamy się między 3000-4000 obr/min, w związku z tym warto - wiem z własnego doświadczenia - zrobić synchro dodatkowo również w okolicach 3500obr/min.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM