/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Tylne zawiasy
Autor Wiadomość
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-02, 00:11   Tylne zawiasy

Ostatnio mam problemy z tylnym zawieszeniem i przez zimę mam zamiar coś z tym zrobić.

Myślałem nad wymiana zawiasów i znalazłem firmę Progressive Suspension. Zna ktoś jej produkty ???



link do produktu



a może ktoś by był w stanie powiedzieć czym się różnią serie 412, 418, 430, 440???

Albo czy lepiej wziąć SD (standard duty) czy HD (heavy duty) ???



Link do strony firmy



Byl bym wdzięczny za pomoc bo sam się na tym nie znam.
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2008-10-02, 11:04   

No to ja mam ten sam problem. Nawet jak ustawie na maxa tył to czasem dobija, szczególnie jak jade z plecakiem. Jak coś wymyślisz to też się chyba skuszę.
 
 
Rocker 

Motocykl: FLHR
Wiek: 43
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 266
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 2008-10-02, 14:31   

Ja rozwiązałem ten problem bardzo skutecznie. Zmieniłem plecaczek na lżejszy ;-)

A w zasadzie to problem całkiem się rozwiązał jak plecaczek kupił sobie swoją Shadowkę :mrgreen:
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-10-02, 20:23   

A co z twoimi? za miękkie czy za wysokie?

Cruisercustomizing - z ich stronki kupowałem graty dla siebie. Solidni można ich polecić.



Heavy Duty - wg amerykańskiej nomenklatury to powinny być po prostu wytrzymalsze, przystosowane do ciężkiej pracy, ale tylko zgaduję
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-02, 20:35   

Lbzdz napisał/a:
A co z twoimi? za miękkie czy za wysokie?

Cruisercustomizing - z ich stronki kupowałem graty dla siebie. Solidni można ich polecić.



Heavy Duty - wg amerykańskiej nomenklatury to powinny być po prostu wytrzymalsze, przystosowane do ciężkiej pracy, ale tylko zgaduję




Moje są za miekie, wozi mi tyłem na wszystkie strony i ucieka mi tył w zakręcie.

Właśnie nie sa za wysokie, i chciał bym żeby motocykl się nie obniżył i będę musiał pogadać z tymi ludźmi żeby mi dobrali odpowiednia długość amorków.



Będę napewno brał HD bo SD podobno są niewiele twardsze od oryginalnych Hondy.



Oni nie robili problemów z wysyłką do polski ?
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-10-03, 13:20   

Tomi a co będziesz robił ze starymi? Bo tak się zastanawiam jak by się je dało przeszczepić do 700 to bym je od ciebie odkupił. Moja jest dużo lżejsza od twojej więc powinny być sztywniejsze od moich. :chytrusek:
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
michorg 


Motocykl: STX1300, VT1100 (w planach)
Wiek: 42
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 226
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-03, 14:10   

Ja też miałem problem z dobijaniem - zamontowałem amorki od VTX1800 i z psażerką gitara - samemu ciut przysztywno na wybojach, jakby ktoś znalazł od VTX1300 to myślę, że byłyby lepsze. Rozmiarowo pasują do VT1100.
 
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-10-03, 16:18   

maly_tomi napisał/a:
Lbzdz napisał/a:
A co z twoimi? za miękkie czy za wysokie?

Cruisercustomizing - z ich stronki kupowałem graty dla siebie. Solidni można ich polecić.



Heavy Duty - wg amerykańskiej nomenklatury to powinny być po prostu wytrzymalsze, przystosowane do ciężkiej pracy, ale tylko zgaduję




Moje są za miekie, wozi mi tyłem na wszystkie strony i ucieka mi tył w zakręcie.

Właśnie nie sa za wysokie, i chciał bym żeby motocykl się nie obniżył i będę musiał pogadać z tymi ludźmi żeby mi dobrali odpowiednia długość amorków.



Będę napewno brał HD bo SD podobno są niewiele twardsze od oryginalnych Hondy.



Oni nie robili problemów z wysyłką do polski ?




Wysyłka do polski bez problemu, bardzo pomocni ludzie. Ja byłem z obsługi zadowolony.

Koszt wysyłki do Polski ryczałtują 20% wartości zamówienia. Ponieważ amortyzatory to kupa żelastwa spodziewaj się 8 tygodni dostawy bo paczkę zatrzymają na lotnisku ze względów bezpieczeństwa.



Co do miękkości zawieszenia. Może być też tak że mimo twardych amortyzatorów będzie i tak motocylk nieco wężykował ze względu na wiotkośc ramy - tak jest u mnie - w szybkich wirażach wyczuwalne wężykowanie i to bez względu na ustawienia sztywności tylnych amortyzatorów.
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-10-03, 18:04   

Tomi : a tak przy okazji cruisercustomizing - może udałoby nam się zamówić coś razem zawsze mniej za przesyłkę. ponieważ ja wydam coś ok 300 dol. to 20% to sporo nawet.

co ty na to?
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-03, 20:54   

Bardzo chcetnie, a z czystej ciekawosci zapytam.

Co kupujesz?

Bo ja przeglądam ta stronę już 2 raz i się zastanawiam czy jeszcze jakiś gratów do swojej nie wziąć.
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-10-04, 11:31   

wezmę dysze, cewki, świece irydowe, zestaw do czyszczenia K&N i parę drobiazgów typu: szkiełka migaczy, podnóżki ( Kuryakyn Switchblade - takie coś co ma wysuwaną podpórkę pod piętę - coś jakby składana ażurowa podłoga), manetki.

Resztę chromu jaki chciałem już u nich kupiłem wiosną.

Jeszcze chcę zmienić luterka ale to już chyba w polsce.
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-04, 12:34   

Opłaca się kupić K&N i dysze jeśli nie mam zamiaru zmieniać wydechu ?
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-10-04, 12:44   

Nie wiem. K&N na pewno - kosztuje 50 USD i starcza na całe życie maszyny, a co roku papierowy 60 zł. Po 3 latach się zwraca.

Dysze to nie wiem. Dynojet stage 1 opisany jest jako do stosowania ze standardowym dolotem i wydechem lub lekko przerobionym. (zalecają jednak K&N i wydech o mniejszej restrykcji gazów)

Do twojej maszyny możesz także kupić DYNA 3000 (ja też chciałem ale do mojej już nie robią i przyspieszenie zapłonu zronię sam) - moduł ten pozwala ci podnieść obroty max. i przyspieszyć zapłon - ma 8 stopni regulacji wyprzedzenia i ze 4 max obrotów. podobno powoduje to lepsze reakcję na gaz i lepszy moment w średnim zakresie. Do tego cewki Dynatek, dysze, K&N, wydech i silnik powinien mieć + 15-20% osiagów.

Ja jestm przygotowany na taki plan z tym że wydech i przyspiesznie zapłonu robię sam.
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-04, 16:29   

Sprawa wygląda tak:



Oryginalny amortyzator w C3 12,5"(318mm) ściśnięty 225mm

Z powodu sakw chciał bym żeby jego minimalna długość wynosiła 255mm



Do Hondy Shadow 1100 ze zbliżonymi parametrami są:



Standardowe 12" 238mm

Twarde 11,5" 238mm



w tym twarde są polecana dla jeźdźców powyżej 90kg i przy 50% jazd z pasażerem.

ja ważę 65kg i 95% moich jazd jest solo.

Wiec raczej się chyba skłonie ku standardowi.



Znalazłem tez amorek o idealnych parametrach

Standard 12,5" 257mm

ale niestety do V-Roda...



I tu mała prośba do Endru.

Była by taka możliwość byś sprawdził czy da się amorek od V-Roda przyczepić do Hondy ?

Był bym bardzo wdzięczny.
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
Sowa 
SOWA


Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1286
Skąd: warszawa\suwałki
Wysłany: 2008-10-04, 22:19   

I
Cytat:
tu mała prośba do Endru.

Była by taka możliwość byś sprawdził czy da się amorek od V-Roda przyczepić do Hondy ?

Był bym bardzo wdzięczny.[/quote





Dzisiaj się pytasz :?: :twisted: - tydzień temu byś nawet na nich wrócił :mrgreen: :mrgreen: - a Endru by odjechał na twoich :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM