Tylne zawiasy
Odpowiedz do tematu

: Tylne zawiasy
Ostatnio mam problemy z tylnym zawieszeniem i przez zimę mam zamiar coś z tym zrobić.

Myślałem nad wymiana zawiasów i znalazłem firmę Progressive Suspension. Zna ktoś jej produkty ???



link do produktu



a może ktoś by był w stanie powiedzieć czym się różnią serie 412, 418, 430, 440???

Albo czy lepiej wziąć SD (standard duty) czy HD (heavy duty) ???



Link do strony firmy



Byl bym wdzięczny za pomoc bo sam się na tym nie znam.

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
No to ja mam ten sam problem. Nawet jak ustawie na maxa tył to czasem dobija, szczególnie jak jade z plecakiem. Jak coś wymyślisz to też się chyba skuszę.

:
Ja rozwiązałem ten problem bardzo skutecznie. Zmieniłem plecaczek na lżejszy ;-)

A w zasadzie to problem całkiem się rozwiązał jak plecaczek kupił sobie swoją Shadowkę :mrgreen:

:
A co z twoimi? za miękkie czy za wysokie?

Cruisercustomizing - z ich stronki kupowałem graty dla siebie. Solidni można ich polecić.



Heavy Duty - wg amerykańskiej nomenklatury to powinny być po prostu wytrzymalsze, przystosowane do ciężkiej pracy, ale tylko zgaduję

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
:
Lbzdz napisał/a:
A co z twoimi? za miękkie czy za wysokie?

Cruisercustomizing - z ich stronki kupowałem graty dla siebie. Solidni można ich polecić.



Heavy Duty - wg amerykańskiej nomenklatury to powinny być po prostu wytrzymalsze, przystosowane do ciężkiej pracy, ale tylko zgaduję




Moje są za miekie, wozi mi tyłem na wszystkie strony i ucieka mi tył w zakręcie.

Właśnie nie sa za wysokie, i chciał bym żeby motocykl się nie obniżył i będę musiał pogadać z tymi ludźmi żeby mi dobrali odpowiednia długość amorków.



Będę napewno brał HD bo SD podobno są niewiele twardsze od oryginalnych Hondy.



Oni nie robili problemów z wysyłką do polski ?

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Tomi a co będziesz robił ze starymi? Bo tak się zastanawiam jak by się je dało przeszczepić do 700 to bym je od ciebie odkupił. Moja jest dużo lżejsza od twojej więc powinny być sztywniejsze od moich. :chytrusek:

:
Ja też miałem problem z dobijaniem - zamontowałem amorki od VTX1800 i z psażerką gitara - samemu ciut przysztywno na wybojach, jakby ktoś znalazł od VTX1300 to myślę, że byłyby lepsze. Rozmiarowo pasują do VT1100.

:
maly_tomi napisał/a:
Lbzdz napisał/a:
A co z twoimi? za miękkie czy za wysokie?

Cruisercustomizing - z ich stronki kupowałem graty dla siebie. Solidni można ich polecić.



Heavy Duty - wg amerykańskiej nomenklatury to powinny być po prostu wytrzymalsze, przystosowane do ciężkiej pracy, ale tylko zgaduję




Moje są za miekie, wozi mi tyłem na wszystkie strony i ucieka mi tył w zakręcie.

Właśnie nie sa za wysokie, i chciał bym żeby motocykl się nie obniżył i będę musiał pogadać z tymi ludźmi żeby mi dobrali odpowiednia długość amorków.



Będę napewno brał HD bo SD podobno są niewiele twardsze od oryginalnych Hondy.



Oni nie robili problemów z wysyłką do polski ?




Wysyłka do polski bez problemu, bardzo pomocni ludzie. Ja byłem z obsługi zadowolony.

Koszt wysyłki do Polski ryczałtują 20% wartości zamówienia. Ponieważ amortyzatory to kupa żelastwa spodziewaj się 8 tygodni dostawy bo paczkę zatrzymają na lotnisku ze względów bezpieczeństwa.



Co do miękkości zawieszenia. Może być też tak że mimo twardych amortyzatorów będzie i tak motocylk nieco wężykował ze względu na wiotkośc ramy - tak jest u mnie - w szybkich wirażach wyczuwalne wężykowanie i to bez względu na ustawienia sztywności tylnych amortyzatorów.

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
:
Tomi : a tak przy okazji cruisercustomizing - może udałoby nam się zamówić coś razem zawsze mniej za przesyłkę. ponieważ ja wydam coś ok 300 dol. to 20% to sporo nawet.

co ty na to?

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
:
Bardzo chcetnie, a z czystej ciekawosci zapytam.

Co kupujesz?

Bo ja przeglądam ta stronę już 2 raz i się zastanawiam czy jeszcze jakiś gratów do swojej nie wziąć.

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
wezmę dysze, cewki, świece irydowe, zestaw do czyszczenia K&N i parę drobiazgów typu: szkiełka migaczy, podnóżki ( Kuryakyn Switchblade - takie coś co ma wysuwaną podpórkę pod piętę - coś jakby składana ażurowa podłoga), manetki.

Resztę chromu jaki chciałem już u nich kupiłem wiosną.

Jeszcze chcę zmienić luterka ale to już chyba w polsce.

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
:
Opłaca się kupić K&N i dysze jeśli nie mam zamiaru zmieniać wydechu ?

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Nie wiem. K&N na pewno - kosztuje 50 USD i starcza na całe życie maszyny, a co roku papierowy 60 zł. Po 3 latach się zwraca.

Dysze to nie wiem. Dynojet stage 1 opisany jest jako do stosowania ze standardowym dolotem i wydechem lub lekko przerobionym. (zalecają jednak K&N i wydech o mniejszej restrykcji gazów)

Do twojej maszyny możesz także kupić DYNA 3000 (ja też chciałem ale do mojej już nie robią i przyspieszenie zapłonu zronię sam) - moduł ten pozwala ci podnieść obroty max. i przyspieszyć zapłon - ma 8 stopni regulacji wyprzedzenia i ze 4 max obrotów. podobno powoduje to lepsze reakcję na gaz i lepszy moment w średnim zakresie. Do tego cewki Dynatek, dysze, K&N, wydech i silnik powinien mieć + 15-20% osiagów.

Ja jestm przygotowany na taki plan z tym że wydech i przyspiesznie zapłonu robię sam.

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
:
Sprawa wygląda tak:



Oryginalny amortyzator w C3 12,5"(318mm) ściśnięty 225mm

Z powodu sakw chciał bym żeby jego minimalna długość wynosiła 255mm



Do Hondy Shadow 1100 ze zbliżonymi parametrami są:



Standardowe 12" 238mm

Twarde 11,5" 238mm



w tym twarde są polecana dla jeźdźców powyżej 90kg i przy 50% jazd z pasażerem.

ja ważę 65kg i 95% moich jazd jest solo.

Wiec raczej się chyba skłonie ku standardowi.



Znalazłem tez amorek o idealnych parametrach

Standard 12,5" 257mm

ale niestety do V-Roda...



I tu mała prośba do Endru.

Była by taka możliwość byś sprawdził czy da się amorek od V-Roda przyczepić do Hondy ?

Był bym bardzo wdzięczny.

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
I
Cytat:
tu mała prośba do Endru.

Była by taka możliwość byś sprawdził czy da się amorek od V-Roda przyczepić do Hondy ?

Był bym bardzo wdzięczny.[/quote





Dzisiaj się pytasz :?: :twisted: - tydzień temu byś nawet na nich wrócił :mrgreen: :mrgreen: - a Endru by odjechał na twoich :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group