/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Dopuszczalna masa całkowita (DMC)
Autor Wiadomość
HaMMeR 
Jarek


Motocykl: VN2K Rogue
Wiek: 53
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 671
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-01-12, 22:22   Dopuszczalna masa całkowita (DMC)

Dopuszczalna masa całkowita (DMC) - szukałem, ale nigdzie nie znalazłem podobnego wątku ani żadnych konkretnych informacji w tym temacie. Sam jestem tym tematem dosyć mocno zainteresowany, gdyż ważąc 150kg zaczyna to mieć znaczenie, szczególnie gdy się ma zamiar przewozić pasażera.

Znalazłem gdzieś informację, że np. DMC Hondy Shadow VT1100 z 1993 roku wynosi aż 485kg co przy masie własnej motocykla 245kg pozostawia 240kg do mojej dyspozycji, ...ba, zostaje jeszcze całkiem sporo na dopasiony "plecaczek" z bagażem podręcznym :).

Tak sobie myślę, może warto zebrać i uporządkować w jednym miejscu takie informacje dotyczące różnych modeli i roczników Shadowa, a może gdzieś już jest, tylko opcja szukaj u mnie nie działa zbyt poprawnie ;).
_________________
NO RIDE NO VOTE
 
 
 
Matrix 


Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 3151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-01-12, 22:34   

Tu kolega też szukał ?
_________________
Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
 
 
HaMMeR 
Jarek


Motocykl: VN2K Rogue
Wiek: 53
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 671
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-01-12, 22:50   

Tak, ale jak widać niezbyt dokładnie ;), tam właśnie znalazłem info o masie VT1100, ale już nie doczytałem 750-tek.

W zasadzie to prawie wszystkie masy tam są podane, tak że chyba nie ma co dalej drążyć tematu. Nie mniej gdyby ktoś miał jakąś cenną informację lub sprostowanie to niech tu napisze, może komuś jeszcze się przyda.

No i najważniejsze - teraz mamy od razu na pierwszej stronie linka (dzięki uprzejmości kolegi) do miejsca z informacją :).
_________________
NO RIDE NO VOTE
 
 
 
Matrix 


Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 3151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-01-12, 23:11   

Większość użytkowników forum zna adres strony naszego forum :mrgreen:

Niestety jest kilka motocykli bez pełnych informacji, a takie by się przydały :mrgreen:
_________________
Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2013-01-12, 23:34   Re: Dopuszczalna masa całkowita (DMC)

HaMMeR napisał/a:
Znalazłem gdzieś informację, że np. DMC Hondy Shadow VT1100 z 1993 roku wynosi aż 485kg co przy masie własnej motocykla 245kg pozostawia 240kg do mojej dyspozycji, ...ba, zostaje jeszcze całkiem sporo na dopasiony "plecaczek" z bagażem podręcznym :).

Aż tak słodko to chyba nie ma. :mrgreen: Bo np:
VT1100C Shadow Spirit z lat 98 - 07:
- masa suchego mtocykla wynosi 251 kg, gotowego do drogi 270 kg,
- dopuszczalna ładowność w wersji na USA 164 kg, a na Kanadę 168 kg.
VT1100C2 Shadow Sabre:
- masa suchego moto wynosi 260 kg, gotowego do drogi 279 kg, a
- dopuszczalna ładowność w wersji na USA 178 kg, a na Kanadę 182 kg.
VT1100T Shadow ACE Tourer:
- masa suchego moto wynosi 284 kg, gotowego do drogi około 300 kg,
- dopuszczalna ładowność w wersji na USA 173 kg, a na kanadę 177 kg.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Ostatnio zmieniony przez Todek 2013-01-13, 14:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
HaMMeR 
Jarek


Motocykl: VN2K Rogue
Wiek: 53
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 671
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-01-13, 00:26   

No i właśnie o to mi chodziło, żeby każdy kto ma jakieś pewne informacje na ten temat się wypowiedział. Ponieważ to właśnie na stronie www.shadow.org.pl znalazłem wspomnianą przeze mnie informację o dopuszczalnej masie całkowitej - Honda VT1100 C Shadow (1987-1990, 1992-1996) - wynoszącej 482kg przy masie motocykla gotowego do drogi 245kg. Dlatego myślę, iż wszelkie potwierdzone sprostowania byłyby tu jak najbardziej pożądane.
_________________
NO RIDE NO VOTE
 
 
 
Dziki 
Adam


Motocykl: VT 1100 C2 Sabre'04
Wiek: 43
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 445
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-01-13, 17:55   

w każdym motocyklu jest naklejka z informacją o ładowności i ciśnieniu w oponach. Z tego co się kiedyś orientowaliśmy to wszystkie shadowy mają ładowność 160-180 kg. i 7setki i 1100 mają podobnie. jest tam na pewno jakiś margines, ale generalnie przy wadze jeźdźca 150 + parę kg na ciuchy i bagaż, to pasażer raczej odpada :-/
_________________
Patrz na boki, spójrz dwa razy- drifterzy są wszędzie
 
 
jacek67 


Motocykl: Honda shadow vt 1100 TOURER rok 2000. HD
Wiek: 56
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 89
Skąd: Żory
Wysłany: 2013-02-04, 17:23   

Bardzo proszę może ktoś podpowiedzieć jak demontuje się tylne koło z kardanem . Tak krok po kroku . Będę wdzięczny za pomoc.
Zauważyłem że mam wbitego gwoździa w oponę i musiał bym udać się do wulkanizatora.
_________________
Jacek
 
 
ciachu 


Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 3676
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-02-04, 19:02   

jacek67 napisał/a:
Bardzo proszę może ktoś podpowiedzieć jak demontuje się tylne koło z kardanem . Tak krok po kroku . Będę wdzięczny za pomoc.
Zauważyłem że mam wbitego gwoździa w oponę i musiał bym udać się do wulkanizatora.

Tylko czemu w tym temacie :?:
Radziłbym Ci zapytać w innym dziale, będzie większa szansa na rozwiązanie problemu.
_________________
UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe

 
 
igorcze 
Arek


Motocykl: VT 750 RC50 '05
Wiek: 54
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1310
Skąd: Nowa Ruda DKL
Wysłany: 2013-02-04, 19:08   

Robiłem to wczoraj, ale w 750ce - potrzebne dwie osoby i podnośnik
1. Podnośnik obniżony tak, aby koło i motocykl był stabilny.
2. Odczepić cięgno hamulca tylnego (u mnie bębnowy) i stabilizator bębna,
3. Odkręcić śrubę centralną od strony kardana,
4. Poluzować śrubę zacisku osi od strony bębna hamulca,
5. Zdemontować część wydechu, która zasłania oś,
6. Delikatnie unieść koło aby odciążyć oś,
7. Wyciągnąć/wybić oś i wyjąć dystans od strony bębna,
8. Odciągnąć koło maksymalnie od kardana pamiętając o cięgnie hamulca i stabilizatorze bębna,
9. Maksymalnie podnieść moto aby wyciągnąć koło.
_________________
Smuga Cienia - Gość U CAN ONLY SEE MY SHADOW

Fota: http://lh4.ggpht.com/_EKM...12/DSCF2608.JPG
 
 
jacek67 


Motocykl: Honda shadow vt 1100 TOURER rok 2000. HD
Wiek: 56
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 89
Skąd: Żory
Wysłany: 2013-02-04, 20:06   

Dzięki Arku.
A dla tego tutaj bo sugerowałem się tytułem Bank Informacji .
Pozdrawiam
_________________
Jacek
 
 
Dziki 
Adam


Motocykl: VT 1100 C2 Sabre'04
Wiek: 43
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 445
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-02-04, 22:53   

nie wiem kurcze nie w temacie ale się dopiszę

1 ważna rzecz- miedzy kardanem a felgą jest element który przenosi napęd. ma 5 ramion ze sworzniami które wchodzą w otwory piasty i wielowypust od kardana. Element ma zostać razem z kołem a wyjść z kardana, inaczej nie wyciągniesz z ramy.

w ogóle to polecam zajrzeć do serwisówki, trzeba mieć do swojego moto.
_________________
Patrz na boki, spójrz dwa razy- drifterzy są wszędzie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM