Dopuszczalna masa całkowita (DMC)
Odpowiedz do tematu

: Dopuszczalna masa całkowita (DMC)
Dopuszczalna masa całkowita (DMC) - szukałem, ale nigdzie nie znalazłem podobnego wątku ani żadnych konkretnych informacji w tym temacie. Sam jestem tym tematem dosyć mocno zainteresowany, gdyż ważąc 150kg zaczyna to mieć znaczenie, szczególnie gdy się ma zamiar przewozić pasażera.

Znalazłem gdzieś informację, że np. DMC Hondy Shadow VT1100 z 1993 roku wynosi aż 485kg co przy masie własnej motocykla 245kg pozostawia 240kg do mojej dyspozycji, ...ba, zostaje jeszcze całkiem sporo na dopasiony "plecaczek" z bagażem podręcznym :).

Tak sobie myślę, może warto zebrać i uporządkować w jednym miejscu takie informacje dotyczące różnych modeli i roczników Shadowa, a może gdzieś już jest, tylko opcja szukaj u mnie nie działa zbyt poprawnie ;).

NO RIDE NO VOTE
:
Tu kolega też szukał ?

Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
:
Tak, ale jak widać niezbyt dokładnie ;), tam właśnie znalazłem info o masie VT1100, ale już nie doczytałem 750-tek.

W zasadzie to prawie wszystkie masy tam są podane, tak że chyba nie ma co dalej drążyć tematu. Nie mniej gdyby ktoś miał jakąś cenną informację lub sprostowanie to niech tu napisze, może komuś jeszcze się przyda.

No i najważniejsze - teraz mamy od razu na pierwszej stronie linka (dzięki uprzejmości kolegi) do miejsca z informacją :).

NO RIDE NO VOTE
:
Większość użytkowników forum zna adres strony naszego forum :mrgreen:

Niestety jest kilka motocykli bez pełnych informacji, a takie by się przydały :mrgreen:

Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
: Re: Dopuszczalna masa całkowita (DMC)
HaMMeR napisał/a:
Znalazłem gdzieś informację, że np. DMC Hondy Shadow VT1100 z 1993 roku wynosi aż 485kg co przy masie własnej motocykla 245kg pozostawia 240kg do mojej dyspozycji, ...ba, zostaje jeszcze całkiem sporo na dopasiony "plecaczek" z bagażem podręcznym :).

Aż tak słodko to chyba nie ma. :mrgreen: Bo np:
VT1100C Shadow Spirit z lat 98 - 07:
- masa suchego mtocykla wynosi 251 kg, gotowego do drogi 270 kg,
- dopuszczalna ładowność w wersji na USA 164 kg, a na Kanadę 168 kg.
VT1100C2 Shadow Sabre:
- masa suchego moto wynosi 260 kg, gotowego do drogi 279 kg, a
- dopuszczalna ładowność w wersji na USA 178 kg, a na Kanadę 182 kg.
VT1100T Shadow ACE Tourer:
- masa suchego moto wynosi 284 kg, gotowego do drogi około 300 kg,
- dopuszczalna ładowność w wersji na USA 173 kg, a na kanadę 177 kg.

Ostatnio zmieniony przez Todek 2013-01-13, 14:04, w całości zmieniany 1 raz
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
No i właśnie o to mi chodziło, żeby każdy kto ma jakieś pewne informacje na ten temat się wypowiedział. Ponieważ to właśnie na stronie www.shadow.org.pl znalazłem wspomnianą przeze mnie informację o dopuszczalnej masie całkowitej - Honda VT1100 C Shadow (1987-1990, 1992-1996) - wynoszącej 482kg przy masie motocykla gotowego do drogi 245kg. Dlatego myślę, iż wszelkie potwierdzone sprostowania byłyby tu jak najbardziej pożądane.

NO RIDE NO VOTE
:
w każdym motocyklu jest naklejka z informacją o ładowności i ciśnieniu w oponach. Z tego co się kiedyś orientowaliśmy to wszystkie shadowy mają ładowność 160-180 kg. i 7setki i 1100 mają podobnie. jest tam na pewno jakiś margines, ale generalnie przy wadze jeźdźca 150 + parę kg na ciuchy i bagaż, to pasażer raczej odpada :-/

Patrz na boki, spójrz dwa razy- drifterzy są wszędzie
:
Bardzo proszę może ktoś podpowiedzieć jak demontuje się tylne koło z kardanem . Tak krok po kroku . Będę wdzięczny za pomoc.
Zauważyłem że mam wbitego gwoździa w oponę i musiał bym udać się do wulkanizatora.

Jacek
:
jacek67 napisał/a:
Bardzo proszę może ktoś podpowiedzieć jak demontuje się tylne koło z kardanem . Tak krok po kroku . Będę wdzięczny za pomoc.
Zauważyłem że mam wbitego gwoździa w oponę i musiał bym udać się do wulkanizatora.

Tylko czemu w tym temacie :?:
Radziłbym Ci zapytać w innym dziale, będzie większa szansa na rozwiązanie problemu.

UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe

:
Robiłem to wczoraj, ale w 750ce - potrzebne dwie osoby i podnośnik
1. Podnośnik obniżony tak, aby koło i motocykl był stabilny.
2. Odczepić cięgno hamulca tylnego (u mnie bębnowy) i stabilizator bębna,
3. Odkręcić śrubę centralną od strony kardana,
4. Poluzować śrubę zacisku osi od strony bębna hamulca,
5. Zdemontować część wydechu, która zasłania oś,
6. Delikatnie unieść koło aby odciążyć oś,
7. Wyciągnąć/wybić oś i wyjąć dystans od strony bębna,
8. Odciągnąć koło maksymalnie od kardana pamiętając o cięgnie hamulca i stabilizatorze bębna,
9. Maksymalnie podnieść moto aby wyciągnąć koło.

Smuga Cienia - Gość U CAN ONLY SEE MY SHADOW

Fota: http://lh4.ggpht.com/_EKM...12/DSCF2608.JPG
:
Dzięki Arku.
A dla tego tutaj bo sugerowałem się tytułem Bank Informacji .
Pozdrawiam

Jacek
:
nie wiem kurcze nie w temacie ale się dopiszę

1 ważna rzecz- miedzy kardanem a felgą jest element który przenosi napęd. ma 5 ramion ze sworzniami które wchodzą w otwory piasty i wielowypust od kardana. Element ma zostać razem z kołem a wyjść z kardana, inaczej nie wyciągniesz z ramy.

w ogóle to polecam zajrzeć do serwisówki, trzeba mieć do swojego moto.

Patrz na boki, spójrz dwa razy- drifterzy są wszędzie
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group