Przesunięty przez: Globi 2009-03-24, 20:46 |
Świece |
Autor |
Wiadomość |
Rocker
Motocykl: FLHR
Wiek: 43 Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 266 Skąd: Dobrodzień
|
Wysłany: 2008-06-28, 09:31 Świece
|
|
|
Witam wszystkich
Chciałem moejej połowicy wymienić świece w C2, ale nie umiem się dostać do świec - tych głęboko osadzonych. Dwie odkręcam bez problemu ale mój klucz nie włazi do dwóch pozostałych. Jakie macie klucze do świec (ja mam 18mm proxxon)? Trzeba być ginekologiem żeby wydłubac świece z C2? |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2008-06-28, 20:05
|
|
|
Ja zrobiłem to tak, że po prostu dorobiłem sobie klucz do świec. Kupiłem w sklepie odpowiednio długi klucz nasadowy w rozmiarze 18, a następnie dałem tokarzowi do przetoczenia zewnętrznej powierzchni, tak żeby klucz wchodził w ten głębszy otwór.
A i jeszcze wewnątrz tego klucza wkleiłem tulejkę gumową, tak że jak wyciągam klucz, to i świeca mi wychodzi razem z nim.
Jak by co, to zapraszam do siebie i wymienimy bez problemu. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
markus1983 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-20, 01:55
|
|
|
Mam ten sam problem, jutro przy niedzieli odwiedze supermarkety, jesli mi sie nie uda musze sobie dorobic podobnie jak Ty :) pozdrawiam |
|
|
|
|
markiz70
Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54 Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 4158 Skąd: Sztum-Malbork
|
Wysłany: 2008-08-01, 19:20
|
|
|
ja także zrobiłem tak jak Todek |
_________________ motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider |
|
|
|
|
bboy4 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-11, 23:34
|
|
|
Mam pytanie które dla wielu może być śmieszne - Po co dwie świece na jeden gar?? |
|
|
|
|
SHEMP
SHEMP
Motocykl: HD FLHTP czyli Electra Police 09
Wiek: 55 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 383 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2008-08-12, 16:10
|
|
|
To samo robi alfa w samochodach - lepsze spalanie - zapłon następuje z dwu stron i jest lepsze rozłożenie |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2008-08-12, 17:09
|
|
|
Z tego co ja wyczytałem to dlatego, że jest duża komora spalania, i właśnie dla polepszenia jakości zapłonu . |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2008-08-12, 18:00
|
|
|
Jedna świeca jest od zapłonu druga do dopalania. nie iskrzą w tym samym momencie.
Do wykręcenia świec w C2 trzeba mieć klucz rurkowy. Do zakupu w każdym sklepie.
Ale odkręcić za pomocą tego klucza to nie problem, trudniejsze jest jej wyjęcie, ale trochę praktyki i procedurę można wypracować. |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2008-08-12, 23:10
|
|
|
Lbzdz napisał/a: | Jedna świeca jest od zapłonu druga do dopalania. nie iskrzą w tym samym momencie. |
z jednej cewki - ciekawe jak? |
|
|
|
|
bodek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-13, 00:03
|
|
|
KrisZbro napisał/a: | Lbzdz napisał/a: | Jedna świeca jest od zapłonu druga do dopalania. nie iskrzą w tym samym momencie. |
z jednej cewki - ciekawe jak? |
Yyy jeden przewód dłuższy? prund dłużej leci? |
|
|
|
|
Jerzy
Jerzy
Motocykl: Honda VT 750 C5
Wiek: 59 Dołączył: 22 Lip 2008 Posty: 87 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2008-08-13, 16:08
|
|
|
bodek napisał/a: | KrisZbro napisał/a: | Lbzdz napisał/a: | Jedna świeca jest od zapłonu druga do dopalania. nie iskrzą w tym samym momencie. |
z jednej cewki - ciekawe jak? |
Yyy jeden przewód dłuższy? prund dłużej leci? |
Mam kiepski dzień, ale po przeczytaniu o długości przewodu poprostu mnie rozłożyłeś, ten humor trzeba zapisać w zeszycie |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2008-08-13, 18:21
|
|
|
Cewka ma dwa wyjścia, panowie
Albo inaczej powiem: każda świeca zasilana jest z inne cewki |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2008-08-13, 19:31
|
|
|
Lbzdz napisał/a: | Cewka ma dwa wyjścia, panowie
Albo inaczej powiem: każda świeca zasilana jest z inne cewki |
Tak zgadza sie ma dwa wyjścia, tylko, że przewody niskiego napięcia (+12V), ten zasilający i podający impuls są tylko dwa.
Więc moim zdaniem iskra na obydwu świecach w jednym cylindrze jest w tej samej chwili. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
bboy4 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-14, 00:31
|
|
|
No Chłopaki - Zadałem pytanie ponieważ naprawde mine to zastanowiło , nie wiedziałem że spowoduje tok rozmyśleń... Tak naprawde pytam ponieważ w autach no przynajmniej w moim jest jedna świeca na gar, jakby nie było auto sportowe więc jeśli byłaby potrzeba napewno koncerm Toyota lub Subaru montowalibhy dwie świece na gar... To nieduże dodatkowe koszty produkcyjne dla takich gigantycznych firm...
Natomiast Honda jako auto również jest mi dobrze znana ,szczególnie modele sportowe ,żaden z tych modeli nawet produkowanych w podobnym roczniku co Honda Shadow czyli np: Honda CRX miały także jedną swiece na gar....
Zatem zastanowiło mnie dlaczego tutaj są dwie na gar... |
|
|
|
|
Cychol
Motocykl: czerwony
Wiek: 60 Dołączył: 06 Cze 2008 Posty: 255 Skąd: Ty to wiesz?
|
Wysłany: 2008-08-14, 08:29
|
|
|
Widzisz tu chodzi o to, żeby wyglądało, że masz cztery gary, a nie dwa
ewentualnie o to, że gdyby w cylindrze jedna świeca przestała działać, to jest jeszcze druga, prawdopodobieństwo, że dwie naraz przestaną działać jest dużo mniejsze |
_________________ Pozdrawiam Cychol
Mój blog
Mój klub
Moje zdjęcia |
|
|
|
|
|