/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Globi
2009-03-24, 20:46
Świece
Autor Wiadomość
Rocker 

Motocykl: FLHR
Wiek: 43
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 266
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 2008-06-28, 09:31   Świece

Witam wszystkich



Chciałem moejej połowicy wymienić świece w C2, ale nie umiem się dostać do świec - tych głęboko osadzonych. Dwie odkręcam bez problemu ale mój klucz nie włazi do dwóch pozostałych. Jakie macie klucze do świec (ja mam 18mm proxxon)? Trzeba być ginekologiem żeby wydłubac świece z C2? ;-)
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-06-28, 20:05   

Ja zrobiłem to tak, że po prostu dorobiłem sobie klucz do świec. Kupiłem w sklepie odpowiednio długi klucz nasadowy w rozmiarze 18, a następnie dałem tokarzowi do przetoczenia zewnętrznej powierzchni, tak żeby klucz wchodził w ten głębszy otwór. :chytrusek:

A i jeszcze wewnątrz tego klucza wkleiłem tulejkę gumową, tak że jak wyciągam klucz, to i świeca mi wychodzi razem z nim.



Jak by co, to zapraszam do siebie i wymienimy bez problemu. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
markus1983
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-20, 01:55   

Mam ten sam problem, jutro przy niedzieli odwiedze supermarkety, jesli mi sie nie uda musze sobie dorobic podobnie jak Ty :) pozdrawiam
 
 
markiz70 


Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 4158
Skąd: Sztum-Malbork
Wysłany: 2008-08-01, 19:20   

ja także zrobiłem tak jak Todek
_________________
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
 
 
 
bboy4
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-11, 23:34   

Mam pytanie które dla wielu może być śmieszne - Po co dwie świece na jeden gar??
 
 
SHEMP 
SHEMP

Motocykl: HD FLHTP czyli Electra Police 09
Wiek: 55
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 383
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2008-08-12, 16:10   

To samo robi alfa w samochodach - lepsze spalanie - zapłon następuje z dwu stron i jest lepsze rozłożenie
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-08-12, 17:09   

Z tego co ja wyczytałem to dlatego, że jest duża komora spalania, i właśnie dla polepszenia jakości zapłonu :lol: . :lol: :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-08-12, 18:00   

Jedna świeca jest od zapłonu druga do dopalania. nie iskrzą w tym samym momencie.



Do wykręcenia świec w C2 trzeba mieć klucz rurkowy. Do zakupu w każdym sklepie.

Ale odkręcić za pomocą tego klucza to nie problem, trudniejsze jest jej wyjęcie, ale trochę praktyki i procedurę można wypracować.
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2008-08-12, 23:10   

Lbzdz napisał/a:
Jedna świeca jest od zapłonu druga do dopalania. nie iskrzą w tym samym momencie.


z jednej cewki - ciekawe jak?
 
 
bodek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-13, 00:03   

KrisZbro napisał/a:
Lbzdz napisał/a:
Jedna świeca jest od zapłonu druga do dopalania. nie iskrzą w tym samym momencie.


z jednej cewki - ciekawe jak?




Yyy jeden przewód dłuższy? prund dłużej leci? :mrgreen:
 
 
Jerzy 
Jerzy


Motocykl: Honda VT 750 C5
Wiek: 59
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 87
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-13, 16:08   

bodek napisał/a:
KrisZbro napisał/a:
Lbzdz napisał/a:
Jedna świeca jest od zapłonu druga do dopalania. nie iskrzą w tym samym momencie.


z jednej cewki - ciekawe jak?




Yyy jeden przewód dłuższy? prund dłużej leci? :mrgreen:




Mam kiepski dzień, ale po przeczytaniu o długości przewodu poprostu mnie rozłożyłeś, ten humor trzeba zapisać w zeszycie :thx: :thx: :thx:
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-08-13, 18:21   

Cewka ma dwa wyjścia, panowie

Albo inaczej powiem: każda świeca zasilana jest z inne cewki
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-08-13, 19:31   

Lbzdz napisał/a:
Cewka ma dwa wyjścia, panowie

Albo inaczej powiem: każda świeca zasilana jest z inne cewki


Tak zgadza sie ma dwa wyjścia, tylko, że przewody niskiego napięcia (+12V), ten zasilający i podający impuls są tylko dwa. :lol:

Więc moim zdaniem iskra na obydwu świecach w jednym cylindrze jest w tej samej chwili. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
bboy4
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-14, 00:31   

No Chłopaki - Zadałem pytanie ponieważ naprawde mine to zastanowiło , nie wiedziałem że spowoduje tok rozmyśleń... Tak naprawde pytam ponieważ w autach no przynajmniej w moim jest jedna świeca na gar, jakby nie było auto sportowe więc jeśli byłaby potrzeba napewno koncerm Toyota lub Subaru montowalibhy dwie świece na gar... To nieduże dodatkowe koszty produkcyjne dla takich gigantycznych firm...



Natomiast Honda jako auto również jest mi dobrze znana ,szczególnie modele sportowe ,żaden z tych modeli nawet produkowanych w podobnym roczniku co Honda Shadow czyli np: Honda CRX miały także jedną swiece na gar....



Zatem zastanowiło mnie dlaczego tutaj są dwie na gar...
 
 
Cychol 


Motocykl: czerwony
Wiek: 60
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 255
Skąd: Ty to wiesz?
Wysłany: 2008-08-14, 08:29   

Widzisz tu chodzi o to, żeby wyglądało, że masz cztery gary, a nie dwa :twisted: :mrgreen: :mrgreen:

ewentualnie o to, że gdyby w cylindrze jedna świeca przestała działać, to jest jeszcze druga, prawdopodobieństwo, że dwie naraz przestaną działać jest dużo mniejsze :twisted: :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Cychol
Mój blog
Mój klub
Moje zdjęcia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM