Świece
Odpowiedz do tematu

: Świece
Witam wszystkich



Chciałem moejej połowicy wymienić świece w C2, ale nie umiem się dostać do świec - tych głęboko osadzonych. Dwie odkręcam bez problemu ale mój klucz nie włazi do dwóch pozostałych. Jakie macie klucze do świec (ja mam 18mm proxxon)? Trzeba być ginekologiem żeby wydłubac świece z C2? ;-)

:
Ja zrobiłem to tak, że po prostu dorobiłem sobie klucz do świec. Kupiłem w sklepie odpowiednio długi klucz nasadowy w rozmiarze 18, a następnie dałem tokarzowi do przetoczenia zewnętrznej powierzchni, tak żeby klucz wchodził w ten głębszy otwór. :chytrusek:

A i jeszcze wewnątrz tego klucza wkleiłem tulejkę gumową, tak że jak wyciągam klucz, to i świeca mi wychodzi razem z nim.



Jak by co, to zapraszam do siebie i wymienimy bez problemu. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
markus1983
[Usunięty]
:
Mam ten sam problem, jutro przy niedzieli odwiedze supermarkety, jesli mi sie nie uda musze sobie dorobic podobnie jak Ty :) pozdrawiam

:
ja także zrobiłem tak jak Todek

motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
bboy4
[Usunięty]
:
Mam pytanie które dla wielu może być śmieszne - Po co dwie świece na jeden gar??

:
To samo robi alfa w samochodach - lepsze spalanie - zapłon następuje z dwu stron i jest lepsze rozłożenie

:
Z tego co ja wyczytałem to dlatego, że jest duża komora spalania, i właśnie dla polepszenia jakości zapłonu :lol: . :lol: :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Jedna świeca jest od zapłonu druga do dopalania. nie iskrzą w tym samym momencie.



Do wykręcenia świec w C2 trzeba mieć klucz rurkowy. Do zakupu w każdym sklepie.

Ale odkręcić za pomocą tego klucza to nie problem, trudniejsze jest jej wyjęcie, ale trochę praktyki i procedurę można wypracować.

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
:
Lbzdz napisał/a:
Jedna świeca jest od zapłonu druga do dopalania. nie iskrzą w tym samym momencie.


z jednej cewki - ciekawe jak?

bodek
[Usunięty]
:
KrisZbro napisał/a:
Lbzdz napisał/a:
Jedna świeca jest od zapłonu druga do dopalania. nie iskrzą w tym samym momencie.


z jednej cewki - ciekawe jak?




Yyy jeden przewód dłuższy? prund dłużej leci? :mrgreen:

:
bodek napisał/a:
KrisZbro napisał/a:
Lbzdz napisał/a:
Jedna świeca jest od zapłonu druga do dopalania. nie iskrzą w tym samym momencie.


z jednej cewki - ciekawe jak?




Yyy jeden przewód dłuższy? prund dłużej leci? :mrgreen:




Mam kiepski dzień, ale po przeczytaniu o długości przewodu poprostu mnie rozłożyłeś, ten humor trzeba zapisać w zeszycie :thx: :thx: :thx:

:
Cewka ma dwa wyjścia, panowie

Albo inaczej powiem: każda świeca zasilana jest z inne cewki

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
:
Lbzdz napisał/a:
Cewka ma dwa wyjścia, panowie

Albo inaczej powiem: każda świeca zasilana jest z inne cewki


Tak zgadza sie ma dwa wyjścia, tylko, że przewody niskiego napięcia (+12V), ten zasilający i podający impuls są tylko dwa. :lol:

Więc moim zdaniem iskra na obydwu świecach w jednym cylindrze jest w tej samej chwili. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
bboy4
[Usunięty]
:
No Chłopaki - Zadałem pytanie ponieważ naprawde mine to zastanowiło , nie wiedziałem że spowoduje tok rozmyśleń... Tak naprawde pytam ponieważ w autach no przynajmniej w moim jest jedna świeca na gar, jakby nie było auto sportowe więc jeśli byłaby potrzeba napewno koncerm Toyota lub Subaru montowalibhy dwie świece na gar... To nieduże dodatkowe koszty produkcyjne dla takich gigantycznych firm...



Natomiast Honda jako auto również jest mi dobrze znana ,szczególnie modele sportowe ,żaden z tych modeli nawet produkowanych w podobnym roczniku co Honda Shadow czyli np: Honda CRX miały także jedną swiece na gar....



Zatem zastanowiło mnie dlaczego tutaj są dwie na gar...

:
Widzisz tu chodzi o to, żeby wyglądało, że masz cztery gary, a nie dwa :twisted: :mrgreen: :mrgreen:

ewentualnie o to, że gdyby w cylindrze jedna świeca przestała działać, to jest jeszcze druga, prawdopodobieństwo, że dwie naraz przestaną działać jest dużo mniejsze :twisted: :mrgreen:

Pozdrawiam Cychol
Mój blog
Mój klub
Moje zdjęcia
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group