Pomóżcie nie wiem co się dzieje |
Autor |
Wiadomość |
gregor7_233
MŁODY
Motocykl: Honda Shadow vt 125
Wiek: 28 Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 94 Skąd: Praszka/OOL
|
Wysłany: 2011-12-20, 17:18 Pomóżcie nie wiem co się dzieje
|
|
|
Hania zachowuje się dość dziwnie ponieważ na postoju wkręca się na obroty bez żadnych kłopotów w czasie jazdy też jest ok do pewnego momentu ruszę i tak na 1 dojdzie do odcięcia 2 tak samo 3 tez i właśnie na 3 osiągnie 100 km/h i tutaj jest kłopot włączę 4 prędkość dojdzie do 105 a jak już piątkę to prędkość spadnie do 90. Z góry mówię że nie chodzi mi o max no ale chyba to normalne że chciałbym aby jechała spokojnie te 90 a tu trzeba prawie do końca odgiąć manetkę. Pomóżcie bo sam nie wiem nachodzi mi myśl że mam ten filtr stożkowy i może przez to na wyższych biegach potrzebuje inną mieszankę i się dusi po prostu za duża dawka powietrza. To jest moja propozycja jakby ktoś coś więcej wiedział to proszę każde zdanie się przyda. Z góry wszystkim dziękuje za odpowiedź. |
|
|
|
|
mpkostka
Motocykl: HONDA VT 750 C2
Wiek: 65 Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 32 Skąd: Koźmin Wielkopolski
|
Wysłany: 2011-12-20, 18:16
|
|
|
Miałem kiedyś Rometa 250 i tak mi się robiło przyczyna to zatkany wydech konkretnie katalizator się zapikał po wycięciu motorek odżył
Pozdrawiam Kostka |
_________________ http://www.facebook.com/#...100001524264902 |
|
|
|
|
gregor7_233
MŁODY
Motocykl: Honda Shadow vt 125
Wiek: 28 Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 94 Skąd: Praszka/OOL
|
Wysłany: 2011-12-20, 18:28
|
|
|
u mnie raczej nie jest to ta przyczyna ponieważ w tamtym tygodniu wyciągałem tłumnik aby go przebić więc przelot to on ma teraz bardzo dobry. |
|
|
|
|
skipolo
Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 774 Skąd: Gdzieś w świecie :)
|
Wysłany: 2011-12-20, 18:40
|
|
|
A możesz pokazać jak masz ten filtr stożkowy zamontowany? |
_________________ Z pasją przez życie...... |
|
|
|
|
gregor7_233
MŁODY
Motocykl: Honda Shadow vt 125
Wiek: 28 Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 94 Skąd: Praszka/OOL
|
Wysłany: 2011-12-20, 19:49
|
|
|
ten filtr jest taki najzwyklejszy i jeszcze w dodatku on jest troszke przerobiony bo mocowanie ma na taka gume ktora nie jest za dobrze dopasowana tak juz kupilem moto
wydaje mi sie ze to jest jeden z tych tanszych bo jak juz patrzylem z tymi oryginalnymi to ceny sa kolosalne i dlatego ktos musial dac ten bo chyba chodzilo o koszty on wyglada np. tak http://allegro.pl/tuning-...1949890553.html |
|
|
|
|
skipolo
Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 774 Skąd: Gdzieś w świecie :)
|
Wysłany: 2011-12-20, 20:32
|
|
|
Jak filtr stożkowy wygląda to wiem, ale chodziło mi bardziej o instalację jak to jest wszystko zmontowane i doprowadzone do dolotu. |
_________________ Z pasją przez życie...... |
|
|
|
|
Toma
+Kasia
Motocykl: Drag Star 650 Była VTX1800C 2002 ST 1300 2007
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 747 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2011-12-20, 20:35
|
|
|
Jeśli przebijałeś tłumniki to moim zdanie trzeba zmienić skaład mieszanki.Czyli regulacja gażników. |
_________________ "Nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć" |
|
|
|
|
gregor7_233
MŁODY
Motocykl: Honda Shadow vt 125
Wiek: 28 Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 94 Skąd: Praszka/OOL
|
Wysłany: 2011-12-20, 22:38
|
|
|
VT 125 dolot powietrza jest troche inaczej poprowadzony bo ona nie ciagnie powietrza przez filtr tylko najpierw ciagnie powietrze spod zbiornika potem powietrze jest wypychane przez filtr i dopiero z puszki jest zaciagane do gaznika dlatego to jest inaczej i nie wiem czy moze byc tutaj zastosowany filtr stozkowy
a co do przebijania tlumnika to w wielu motocyklach to juz robilem i nic sie nie dzialo jedynie co to przybywalo mocy ale na pewno osiagi nie spadaly |
|
|
|
|
Siwy_Dym
Mariusz
Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50 Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 1107 Skąd: Lublin/Radom /LU/
|
Wysłany: 2011-12-20, 22:46
|
|
|
gregor7_233 napisał/a: | nie ciagnie powietrza przez filtr tylko najpierw ciagnie powietrze spod zbiornika potem powietrze jest wypychane przez filtr i dopiero z puszki jest zaciagane do gaznika |
Jak nie ciągnie przez filtr to go wywal całkiem, po co to trzymać
Jesteś w stanie to udowodnić, że przebicie tłumika zwiększa moc motocykla ?? |
_________________ Nic tak nie zabija czasu jak motor |
|
|
|
|
radzik
Motocykl: Trampek
Dołączył: 15 Gru 2011 Posty: 128 Skąd: Wrocław DW
|
Wysłany: 2011-12-21, 00:07
|
|
|
Jak miałem podobnie w Intruderze to okazało się, że mi zawory podparło i nie chodził mi drugi gar ;3 Po regulacji, synchronizacji i wymianie filtrów odżył :P
Ale spróbuj na początek wywalić ten filtr, bo może to kwestia za małej ilości powietrza, pewnie tani, gówniany filtr i blokuje zamiast pomagać...
Ew. nie wiem jeszcze jak wygląda sprawa w Shadowkach ale ogólnie zajrzyj sobie do gaźnika, czy nie miasz np. jakichś dławików pozakładanych... |
|
|
|
|
gregor7_233
MŁODY
Motocykl: Honda Shadow vt 125
Wiek: 28 Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 94 Skąd: Praszka/OOL
|
Wysłany: 2011-12-21, 15:56
|
|
|
Dzieki jak sprawdze to z tym filtrem to dam znac a co do tlumnika to mam taki dowod ze przed honda jezdzilem daelimem vc 125 i on na orhinalnym tlumniku tak nie cale 115 wyciagnol a po wyciagnieciu srodka przekraczal 120. Kazdy moze uwazac cos innego ale ja twierdze ze to pomaga |
|
|
|
|
skipolo
Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 774 Skąd: Gdzieś w świecie :)
|
Wysłany: 2011-12-22, 00:34
|
|
|
Cytat: | (...)mam ten filtr stożkowy(...) |
Cytat: | (...)nie wiem czy moze byc tutaj zastosowany filtr stozkowy(...) |
Coś mi tutaj nie gra......
Siwy_Dym napisał/a: |
Jesteś w stanie to udowodnić, że przebicie tłumika zwiększa moc motocykla ?? |
Tak w offtopie, to w sumie tak :) |
_________________ Z pasją przez życie...... |
|
|
|
|
gregor7_233
MŁODY
Motocykl: Honda Shadow vt 125
Wiek: 28 Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 94 Skąd: Praszka/OOL
|
Wysłany: 2011-12-24, 15:12
|
|
|
Próbowałem z tym filtrem i było tak jak go wyciaglem to motorek wogole nie wchodzil na obroty wiec zakleilem go tasma do okola zostawilem tylko tak 1 cm wolnego w kolo moto tak jakby lepiej sie wkrecalo na obroty ale z utrzymaniem predkosci miedzy 4 a 5 nic sie nie zmienilo jak na 3 dociagne prawie do 100 to na 4 105 a na 5 ciezko jest utrzymac te predkosc a nawet 90 to trzeba miec gaz odkrecony na maksa |
|
|
|
|
pietrachVI
PIETRACH
Motocykl: exVT600, BMW R65 '87, Jawa 175 '60
Wiek: 35 Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 469 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 2011-12-25, 03:31
|
|
|
Moje pierwsze skojazenie to slizgajace sie sprzeglo, sprawdz regulacje linki. Mozesz miec rowniez niewlasciwy olej zalany. Problem moze rowniez tkwic w tarczach lub sprezynach... a z bardziej optymistycznych wersji to moim zdaniem trzeba w gazniku grzebnac. Ps. Sory za brak polskich znakow . |
_________________ "Wicher silne drzewa głaszcze..." |
|
|
|
|
radzik
Motocykl: Trampek
Dołączył: 15 Gru 2011 Posty: 128 Skąd: Wrocław DW
|
Wysłany: 2011-12-26, 02:35
|
|
|
Ślizgające sprzęgło łatwo wyczuć - najmocniej daje się we znaki przy mocnym odkręceniu manetki, słychać jak silnik włazi na obroty, a nie przyspiesza. Myślę, że kolega połapałby się w tym... W Intruzie miałem sprzęgło na wykończeniu, ale przy spokojnym bujaniu podchodził pod vmaxa, więc strzelam, że to raczej nie to...
Stawiam na regulację i synchro (tam są dwa?) gaźników/a
No i opcja dwa jak już wspomniałem przy okazji zobaczyć czy nie masz jakiegoś dławika/ogranicznika w gaźniku.
Sprawdź zawory, filtry, wymień olej, pogrzeb w gaźniku, przyczyna musi wyskoczyć, a przy okazji będziesz już miał gotowe moto na sezon... |
|
|
|
|
|