Odpowiedz do tematu
: Pomóżcie nie wiem co się dzieje
Hania zachowuje się dość dziwnie ponieważ na postoju wkręca się na obroty bez żadnych kłopotów w czasie jazdy też jest ok do pewnego momentu ruszę i tak na 1 dojdzie do odcięcia 2 tak samo 3 tez i właśnie na 3 osiągnie 100 km/h i tutaj jest kłopot włączę 4 prędkość dojdzie do 105 a jak już piątkę to prędkość spadnie do 90. Z góry mówię że nie chodzi mi o max no ale chyba to normalne że chciałbym aby jechała spokojnie te 90 a tu trzeba prawie do końca odgiąć manetkę. Pomóżcie bo sam nie wiem nachodzi mi myśl że mam ten filtr stożkowy i może przez to na wyższych biegach potrzebuje inną mieszankę i się dusi po prostu za duża dawka powietrza. To jest moja propozycja jakby ktoś coś więcej wiedział to proszę każde zdanie się przyda. Z góry wszystkim dziękuje za odpowiedź.
:
Miałem kiedyś Rometa 250 i tak mi się robiło przyczyna to zatkany wydech konkretnie katalizator się zapikał po wycięciu motorek odżył
Pozdrawiam Kostka
Pozdrawiam Kostka
:
u mnie raczej nie jest to ta przyczyna ponieważ w tamtym tygodniu wyciągałem tłumnik aby go przebić więc przelot to on ma teraz bardzo dobry.
:
A możesz pokazać jak masz ten filtr stożkowy zamontowany?
Z pasją przez życie......
:
ten filtr jest taki najzwyklejszy i jeszcze w dodatku on jest troszke przerobiony bo mocowanie ma na taka gume ktora nie jest za dobrze dopasowana tak juz kupilem moto
wydaje mi sie ze to jest jeden z tych tanszych bo jak juz patrzylem z tymi oryginalnymi to ceny sa kolosalne i dlatego ktos musial dac ten bo chyba chodzilo o koszty on wyglada np. tak http://allegro.pl/tuning-...1949890553.html
wydaje mi sie ze to jest jeden z tych tanszych bo jak juz patrzylem z tymi oryginalnymi to ceny sa kolosalne i dlatego ktos musial dac ten bo chyba chodzilo o koszty on wyglada np. tak http://allegro.pl/tuning-...1949890553.html
:
Jak filtr stożkowy wygląda to wiem, ale chodziło mi bardziej o instalację jak to jest wszystko zmontowane i doprowadzone do dolotu.
Z pasją przez życie......
:
Jeśli przebijałeś tłumniki to moim zdanie trzeba zmienić skaład mieszanki.Czyli regulacja gażników.
"Nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć"
:
VT 125 dolot powietrza jest troche inaczej poprowadzony bo ona nie ciagnie powietrza przez filtr tylko najpierw ciagnie powietrze spod zbiornika potem powietrze jest wypychane przez filtr i dopiero z puszki jest zaciagane do gaznika dlatego to jest inaczej i nie wiem czy moze byc tutaj zastosowany filtr stozkowy
a co do przebijania tlumnika to w wielu motocyklach to juz robilem i nic sie nie dzialo jedynie co to przybywalo mocy ale na pewno osiagi nie spadaly
a co do przebijania tlumnika to w wielu motocyklach to juz robilem i nic sie nie dzialo jedynie co to przybywalo mocy ale na pewno osiagi nie spadaly
:
Jak nie ciągnie przez filtr to go wywal całkiem, po co to trzymać
Jesteś w stanie to udowodnić, że przebicie tłumika zwiększa moc motocykla ??
gregor7_233 napisał/a: |
nie ciagnie powietrza przez filtr tylko najpierw ciagnie powietrze spod zbiornika potem powietrze jest wypychane przez filtr i dopiero z puszki jest zaciagane do gaznika |
Jak nie ciągnie przez filtr to go wywal całkiem, po co to trzymać
Jesteś w stanie to udowodnić, że przebicie tłumika zwiększa moc motocykla ??
Nic tak nie zabija czasu jak motor
:
Jak miałem podobnie w Intruderze to okazało się, że mi zawory podparło i nie chodził mi drugi gar ;3 Po regulacji, synchronizacji i wymianie filtrów odżył :P
Ale spróbuj na początek wywalić ten filtr, bo może to kwestia za małej ilości powietrza, pewnie tani, gówniany filtr i blokuje zamiast pomagać...
Ew. nie wiem jeszcze jak wygląda sprawa w Shadowkach ale ogólnie zajrzyj sobie do gaźnika, czy nie miasz np. jakichś dławików pozakładanych...
Ale spróbuj na początek wywalić ten filtr, bo może to kwestia za małej ilości powietrza, pewnie tani, gówniany filtr i blokuje zamiast pomagać...
Ew. nie wiem jeszcze jak wygląda sprawa w Shadowkach ale ogólnie zajrzyj sobie do gaźnika, czy nie miasz np. jakichś dławików pozakładanych...
:
Dzieki jak sprawdze to z tym filtrem to dam znac a co do tlumnika to mam taki dowod ze przed honda jezdzilem daelimem vc 125 i on na orhinalnym tlumniku tak nie cale 115 wyciagnol a po wyciagnieciu srodka przekraczal 120. Kazdy moze uwazac cos innego ale ja twierdze ze to pomaga
:
Coś mi tutaj nie gra......
Tak w offtopie, to w sumie tak :)
Cytat: |
(...)mam ten filtr stożkowy(...) |
Cytat: |
(...)nie wiem czy moze byc tutaj zastosowany filtr stozkowy(...) |
Coś mi tutaj nie gra......
Siwy_Dym napisał/a: |
Jesteś w stanie to udowodnić, że przebicie tłumika zwiększa moc motocykla ?? |
Tak w offtopie, to w sumie tak :)
Z pasją przez życie......
:
Próbowałem z tym filtrem i było tak jak go wyciaglem to motorek wogole nie wchodzil na obroty wiec zakleilem go tasma do okola zostawilem tylko tak 1 cm wolnego w kolo moto tak jakby lepiej sie wkrecalo na obroty ale z utrzymaniem predkosci miedzy 4 a 5 nic sie nie zmienilo jak na 3 dociagne prawie do 100 to na 4 105 a na 5 ciezko jest utrzymac te predkosc a nawet 90 to trzeba miec gaz odkrecony na maksa
:
Moje pierwsze skojazenie to slizgajace sie sprzeglo, sprawdz regulacje linki. Mozesz miec rowniez niewlasciwy olej zalany. Problem moze rowniez tkwic w tarczach lub sprezynach... a z bardziej optymistycznych wersji to moim zdaniem trzeba w gazniku grzebnac. Ps. Sory za brak polskich znakow .
"Wicher silne drzewa głaszcze..."
:
Odpowiedz do tematu
Ślizgające sprzęgło łatwo wyczuć - najmocniej daje się we znaki przy mocnym odkręceniu manetki, słychać jak silnik włazi na obroty, a nie przyspiesza. Myślę, że kolega połapałby się w tym... W Intruzie miałem sprzęgło na wykończeniu, ale przy spokojnym bujaniu podchodził pod vmaxa, więc strzelam, że to raczej nie to...
Stawiam na regulację i synchro (tam są dwa?) gaźników/a
No i opcja dwa jak już wspomniałem przy okazji zobaczyć czy nie masz jakiegoś dławika/ogranicznika w gaźniku.
Sprawdź zawory, filtry, wymień olej, pogrzeb w gaźniku, przyczyna musi wyskoczyć, a przy okazji będziesz już miał gotowe moto na sezon...
Stawiam na regulację i synchro (tam są dwa?) gaźników/a
No i opcja dwa jak już wspomniałem przy okazji zobaczyć czy nie masz jakiegoś dławika/ogranicznika w gaźniku.
Sprawdź zawory, filtry, wymień olej, pogrzeb w gaźniku, przyczyna musi wyskoczyć, a przy okazji będziesz już miał gotowe moto na sezon...