Pomóżcie nie wiem co się dzieje
Odpowiedz do tematu

: Pomóżcie nie wiem co się dzieje
Hania zachowuje się dość dziwnie ponieważ na postoju wkręca się na obroty bez żadnych kłopotów w czasie jazdy też jest ok do pewnego momentu ruszę i tak na 1 dojdzie do odcięcia 2 tak samo 3 tez i właśnie na 3 osiągnie 100 km/h i tutaj jest kłopot włączę 4 prędkość dojdzie do 105 a jak już piątkę to prędkość spadnie do 90. Z góry mówię że nie chodzi mi o max no ale chyba to normalne że chciałbym aby jechała spokojnie te 90 a tu trzeba prawie do końca odgiąć manetkę. Pomóżcie bo sam nie wiem nachodzi mi myśl że mam ten filtr stożkowy i może przez to na wyższych biegach potrzebuje inną mieszankę i się dusi po prostu za duża dawka powietrza. To jest moja propozycja jakby ktoś coś więcej wiedział to proszę każde zdanie się przyda. Z góry wszystkim dziękuje za odpowiedź.

:
Miałem kiedyś Rometa 250 i tak mi się robiło przyczyna to zatkany wydech konkretnie katalizator się zapikał po wycięciu motorek odżył


Pozdrawiam Kostka

:
u mnie raczej nie jest to ta przyczyna ponieważ w tamtym tygodniu wyciągałem tłumnik aby go przebić więc przelot to on ma teraz bardzo dobry.

:
A możesz pokazać jak masz ten filtr stożkowy zamontowany?

Z pasją przez życie......
:
ten filtr jest taki najzwyklejszy i jeszcze w dodatku on jest troszke przerobiony bo mocowanie ma na taka gume ktora nie jest za dobrze dopasowana tak juz kupilem moto
wydaje mi sie ze to jest jeden z tych tanszych bo jak juz patrzylem z tymi oryginalnymi to ceny sa kolosalne i dlatego ktos musial dac ten bo chyba chodzilo o koszty on wyglada np. tak http://allegro.pl/tuning-...1949890553.html

:
Jak filtr stożkowy wygląda to wiem, ale chodziło mi bardziej o instalację jak to jest wszystko zmontowane i doprowadzone do dolotu.

Z pasją przez życie......
:
Jeśli przebijałeś tłumniki to moim zdanie trzeba zmienić skaład mieszanki.Czyli regulacja gażników.

"Nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć"
:
VT 125 dolot powietrza jest troche inaczej poprowadzony bo ona nie ciagnie powietrza przez filtr tylko najpierw ciagnie powietrze spod zbiornika potem powietrze jest wypychane przez filtr i dopiero z puszki jest zaciagane do gaznika dlatego to jest inaczej i nie wiem czy moze byc tutaj zastosowany filtr stozkowy
a co do przebijania tlumnika to w wielu motocyklach to juz robilem i nic sie nie dzialo jedynie co to przybywalo mocy ale na pewno osiagi nie spadaly

:
gregor7_233 napisał/a:
nie ciagnie powietrza przez filtr tylko najpierw ciagnie powietrze spod zbiornika potem powietrze jest wypychane przez filtr i dopiero z puszki jest zaciagane do gaznika


Jak nie ciągnie przez filtr to go wywal całkiem, po co to trzymać :roll:

Jesteś w stanie to udowodnić, że przebicie tłumika zwiększa moc motocykla ??

Nic tak nie zabija czasu jak motor
:
Jak miałem podobnie w Intruderze to okazało się, że mi zawory podparło i nie chodził mi drugi gar ;3 Po regulacji, synchronizacji i wymianie filtrów odżył :P

Ale spróbuj na początek wywalić ten filtr, bo może to kwestia za małej ilości powietrza, pewnie tani, gówniany filtr i blokuje zamiast pomagać...

Ew. nie wiem jeszcze jak wygląda sprawa w Shadowkach ale ogólnie zajrzyj sobie do gaźnika, czy nie miasz np. jakichś dławików pozakładanych...

:
Dzieki jak sprawdze to z tym filtrem to dam znac a co do tlumnika to mam taki dowod ze przed honda jezdzilem daelimem vc 125 i on na orhinalnym tlumniku tak nie cale 115 wyciagnol a po wyciagnieciu srodka przekraczal 120. Kazdy moze uwazac cos innego ale ja twierdze ze to pomaga

:
Cytat:
(...)mam ten filtr stożkowy(...)

Cytat:
(...)nie wiem czy moze byc tutaj zastosowany filtr stozkowy(...)

Coś mi tutaj nie gra......
Siwy_Dym napisał/a:

Jesteś w stanie to udowodnić, że przebicie tłumika zwiększa moc motocykla ??

Tak w offtopie, to w sumie tak :)

Z pasją przez życie......
:
Próbowałem z tym filtrem i było tak jak go wyciaglem to motorek wogole nie wchodzil na obroty wiec zakleilem go tasma do okola zostawilem tylko tak 1 cm wolnego w kolo moto tak jakby lepiej sie wkrecalo na obroty ale z utrzymaniem predkosci miedzy 4 a 5 nic sie nie zmienilo jak na 3 dociagne prawie do 100 to na 4 105 a na 5 ciezko jest utrzymac te predkosc a nawet 90 to trzeba miec gaz odkrecony na maksa

:
Moje pierwsze skojazenie to slizgajace sie sprzeglo, sprawdz regulacje linki. Mozesz miec rowniez niewlasciwy olej zalany. Problem moze rowniez tkwic w tarczach lub sprezynach... a z bardziej optymistycznych wersji to moim zdaniem trzeba w gazniku grzebnac. Ps. Sory za brak polskich znakow .

"Wicher silne drzewa głaszcze..."
:
Ślizgające sprzęgło łatwo wyczuć - najmocniej daje się we znaki przy mocnym odkręceniu manetki, słychać jak silnik włazi na obroty, a nie przyspiesza. Myślę, że kolega połapałby się w tym... W Intruzie miałem sprzęgło na wykończeniu, ale przy spokojnym bujaniu podchodził pod vmaxa, więc strzelam, że to raczej nie to...

Stawiam na regulację i synchro (tam są dwa?) gaźników/a
No i opcja dwa jak już wspomniałem przy okazji zobaczyć czy nie masz jakiegoś dławika/ogranicznika w gaźniku.
Sprawdź zawory, filtry, wymień olej, pogrzeb w gaźniku, przyczyna musi wyskoczyć, a przy okazji będziesz już miał gotowe moto na sezon...

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group