V-Twin 800 Włącznik wentylatora |
Autor |
Wiadomość |
warlock
Motocykl: shadow VT700 84'
Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 104 Skąd: Tarnów
|
|
|
|
|
markiz70
Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54 Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 4158 Skąd: Sztum-Malbork
|
Wysłany: 2011-08-18, 21:12
|
|
|
O ile pamiętam /a z tym u mnie coraz gorzej/to pasuje od lanosa lub matiza.Tylko gwint mial trochę dłuższy...Poszukaj na forum,parę razy o tym pisali
Matrix mnie zrugał na PW że nie pamiętam ....czujnik ma być od Matiza |
_________________ motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider |
|
|
|
|
warlock
Motocykl: shadow VT700 84'
Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 104 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2011-08-19, 12:08
|
|
|
o widzisz - warto to sprawdzić, po pracy lece na zakupy do znajomyh - puki co pomogło czyszczenie wtyczek styków i wentylator się włącza - jest super - ale tak czy inaczej kupie tego lanosa matiza i będzie leżał i czekał na zimie - wtedy sprawdze czy rzeczywiście pasuje. co do za długiego gwintu - nie widze problemu z wstawieniem podkładki 1-2 mm z kajneru. dzieki za info |
_________________ http://www.kancelariapremiera.pl - muszę to sprzedaję, choć nie chętnie |
|
|
|
|
Mirek43
Driving is a life
Motocykl: VT 750 C2 2002, DL-1000 2006
Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2011 Posty: 218 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2011-10-28, 22:30 V-Twin 800 Włącznik wentylatora
|
|
|
Proszę o pomoc.
Szukam nowego włącznika-czujnika, chętnie zamiennik. Znalazłem na forum parę tematów, ale nie dotyczą mojego moto z grupy V-twin 700-800, czy ktoś z Was może mi podpowiedzieć jaki włącznik ewentualnie kupić lub gdzie mogę kupić.
Wentylator włącza się gdy daję mu prąd bezpośrednio. Czujnik umarł. Myślałem o ręcznym sterowaniu, ale lepiej byłoby z czujnika. Na alledrogo znalazłem od 750 86' za 100zł. Może jednak jakiś tańszy od jakiegoś czterokołowca japońskiego podejdzie ? |
_________________ CZEKAJĄC NA VT 1100 JEST VT 750 C2
SLOW RIDE -> LONG LIFE |
|
|
|
|
edzio
EdHaust
Motocykl: Ducati St4s,,BMW R1100R
Wiek: 51 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 168 Skąd: Modlin Twierdza
|
Wysłany: 2011-10-30, 11:26
|
|
|
Wykręć swój i jedź do jakiegoś nie drogiego sklepu z częściami do aut.Dobierz gwintem .Musisz pamiętać by temperatury załączenie i rozłączenia nie mogą być mniejsze niż 90stopni.Np załączenie 95 rozłączenie 93-92 stopni .Na niższą temp. będzie właczał się podczas normalnej jazdy .Jak kiedyś takowy kupowałem to kosztował około 50pln nowy .Miałem model 83r i było mi powiedziane że pasuje od Hondy i Rovera z lat 80-ch ,słyszałem też że od jakichś Subaru . Obecnie do 80pln może kosztować .Jest kwestia jaki jest u ciebie- 1-no pinowy czy 2-u pinowy Jeśli jest takowy dostępny to przedzwoń do mnie 506436737 to objaśnię co i jak zrobić by działało wszystko prawidłowo. |
_________________ EdHaust
Szalony spawacz-ślusarz-506436737 |
|
|
|
|
gumis89
Motocykl: vt 800
Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 24 Skąd: zembrzyce
|
Wysłany: 2011-10-30, 16:54
|
|
|
kurde u mnie ten sam problem też w vt800 jak odłączę od tego wyłącznika przewód i go podłączę do masy to wentylator idzie ale sam się nie załączy mam 1 pinowy co radzicie wymienić to ? z jakiego motorka podejdzie które modele miały takie same chłodnice ? |
|
|
|
|
gumis89
Motocykl: vt 800
Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 24 Skąd: zembrzyce
|
Wysłany: 2011-10-30, 18:05
|
|
|
i jak pasuje ten od lanosa? |
|
|
|
|
warlock
Motocykl: shadow VT700 84'
Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 104 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2011-10-30, 18:23
|
|
|
a widzisz okazalo sie ze wystarczylo wtyczki i zlacza poczyscic i dziala. teraz jednak mam uwalony od cisnienia oleju, ale przez zime go rozpracuje. zamiennik jakis. |
_________________ http://www.kancelariapremiera.pl - muszę to sprzedaję, choć nie chętnie |
|
|
|
|
edzio
EdHaust
Motocykl: Ducati St4s,,BMW R1100R
Wiek: 51 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 168 Skąd: Modlin Twierdza
|
Wysłany: 2011-10-30, 22:50
|
|
|
Mam 2 używki od modeli 82-85. 700-750cm |
_________________ EdHaust
Szalony spawacz-ślusarz-506436737 |
|
|
|
|
gumis89
Motocykl: vt 800
Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 24 Skąd: zembrzyce
|
Wysłany: 2011-10-30, 23:03
|
|
|
jaki jest gwint zewnętrzny ? edzio posiadasz jedno stykowy ? podejdzie mi to do mojej 800 ? |
|
|
|
|
Mirek43
Driving is a life
Motocykl: VT 750 C2 2002, DL-1000 2006
Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2011 Posty: 218 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2011-10-31, 00:20
|
|
|
Gwint na 99% prawdopodobnie 16x1,5. Będę się brał za naprawę w przyszły weekend, (wcześniej brak czasu). Termowłącznik jednopinowy. Szukałem od Mazdy, Toyoty i Hondy. Można kupić za jakieś 60-70zł od Toyoty, od Lanosa raczej nie pasuje.
Na razie jednak nie zamawiam, jak wykręcę i posprawdzam styki i oporności pod temperaturą oraz rozmiar gwintu to będę pewny.
Modele włączników, które chyba podejdą
zakresy temperatur od 85-90 do 92-97:
EPS 1 850 070
EPS 1 850 223
EPS 1 850 156
EPS 1 850 198
EPS 1 850 071
EPS 1 850 189
EPS 1 850 291
FAE37660
FAE36160 |
_________________ CZEKAJĄC NA VT 1100 JEST VT 750 C2
SLOW RIDE -> LONG LIFE |
|
|
|
|
Zibi665
dVa gary
Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 2458 Skąd: Libiąż, KCH
|
Wysłany: 2011-10-31, 08:34
|
|
|
gumis89 napisał/a: | kurde u mnie ten sam problem też w vt800 jak odłączę od tego wyłącznika przewód i go podłączę do masy to wentylator idzie ale sam się nie załączy mam 1 pinowy co radzicie wymienić to ? z jakiego motorka podejdzie które modele miały takie same chłodnice ? | A skąd wiesz że czujnik masz zrąbany? rozgrzałeś moto do odpowiedniej temperatury? sprawdzałeś ektrycznie? w tych motocyklach, mam na myśli VT-700 i VT-800 Twin wentylator załącza się tylko w lecie i to podczas wysokich temperatur. Nie wydaje mi się abyś o tej porze roku rozgrzał moto na tyle, aby w normalnej jeździe sam się wentylator uruchomił.
No chyba że w ciepłym garażu zostawiłeś moto na wyższych obrotach tak z 10 minut i wentylator się nie odezwał, wtedy masz rację. Poza tym w obrotomierzu masz wskaźnik temperatury - jeżeli wchodzi strzałka na czerwone pole, to możesz się obawiać, jeżeli nie i podczas normalnej jazdy jest trochę za połową wskazania (na białym polu), to wszystko masz w porządku. |
_________________ To mówiłem ja - Jarząbek .
================
Ach ten oddech . |
|
|
|
|
Mirek43
Driving is a life
Motocykl: VT 750 C2 2002, DL-1000 2006
Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2011 Posty: 218 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2011-10-31, 09:26
|
|
|
Zibi665 napisał/a: | A skąd wiesz że czujnik masz zrąbany? rozgrzałeś moto do odpowiedniej temperatury? sprawdzałeś ektrycznie? w tych motocyklach, mam na myśli VT-700 i VT-800 Twin wentylator załącza się tylko w lecie i to podczas wysokich temperatur. Nie wydaje mi się abyś o tej porze roku rozgrzał moto na tyle, aby w normalnej jeździe sam się wentylator uruchomił.
No chyba że w ciepłym garażu zostawiłeś moto na wyższych obrotach tak z 10 minut i wentylator się nie odezwał, wtedy masz rację. Poza tym w obrotomierzu masz wskaźnik temperatury - jeżeli wchodzi strzałka na czerwone pole, to możesz się obawiać, jeżeli nie i podczas normalnej jazdy jest trochę za połową wskazania (na białym polu), to wszystko masz w porządku. |
U mnie dokładnie było tak jak napisałeś. Nigdy nie dogrzał mi się tak wysoko i dopiero w garażu dotarło do mnie, że wichura nie kręci. Dlatego chcę tą anomalię usunąć. |
_________________ CZEKAJĄC NA VT 1100 JEST VT 750 C2
SLOW RIDE -> LONG LIFE |
|
|
|
|
edzio
EdHaust
Motocykl: Ducati St4s,,BMW R1100R
Wiek: 51 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 168 Skąd: Modlin Twierdza
|
Wysłany: 2011-10-31, 10:06
|
|
|
gumis89 napisał/a: | jaki jest gwint zewnętrzny ? edzio posiadasz jedno stykowy ? podejdzie mi to do mojej 800 ? |
Ja piszę o czujnikach ciśnienia oleju.Do chłodnicy nie posiadam.W starszych modelach były dwu pinowe a w nowszych jednopinowe masę biorą sobie z "umiasionej" kablem chłodnicy. |
_________________ EdHaust
Szalony spawacz-ślusarz-506436737 |
|
|
|
|
gumis89
Motocykl: vt 800
Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 24 Skąd: zembrzyce
|
Wysłany: 2011-10-31, 22:13
|
|
|
dziś wykręciłem i gwint jest na 100 % m16 x 1.5 oznaczenie temperatury na moim 100-on podejdzie na pewno od SUBARU LEONE nissan micra i sunny . motor mam 2 tygodnie i w garażu się zagrzał woda poszła ze zbiorniczka wyrównawczego dziś czujnik sprawdzałem jeszcze raz jak go wymontowałem i to na pewno on jest winny zakupiłem od subaru w inter cars za 52zł temperatura pracy 95-90 st |
|
|
|
|
|