Pytanko dotyczące prostej kiery. |
Autor |
Wiadomość |
cień700 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-10, 19:37 Pytanko dotyczące prostej kiery.
|
|
|
Witam wszystkich czy ktoś może mi powiedzieć jak nazywa się fachowo ta oto część
http://www.scigacz.pl/rid...,cos_17201.html
czyli rączka razem ze zbiorniczkiem na płyny, ewentualnie jakieś numery seryjne do prostej kierownicy, bo tego właśnie poszukuje, założyłem od innej kierownicy ale znacznie zmniejszył mi się skręt, czy to powinno być w poziomie??wydaje mi się że tak ale nie jestem pewien.
Dziękuje za pomoc i byle bo wiosny.:D
Pozdrawiam. Konrad. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9505 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-02-10, 20:04
|
|
|
Obawiam się, że tego elementu pochodzącego od Hondy Shadow, nie ma przystosowanego do prostej kiery. Dźwignia sprzęgła, czyli gwarowo klamka, w katalogu występuje pod nazwą LEVER, L. HANDLEBAR, nr kat. 53178-KE8-006, a cały zbiorniczek w raz z pompą, to CLOUTCH MASTER CYLINDER. Niestety nie ma podanego nr kat.
Ja w VT700C miałem prosta kierę, i te zbiorniczki od sprzęgła i hamulca były pochylone, i nic złego się nie działo.
A u Ciebie jaki problem występuje, co się dzieje? |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
markiz70
Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54 Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 4160 Skąd: Sztum-Malbork
|
Wysłany: 2010-02-10, 20:06
|
|
|
w naszej shadowce przy prostej kierownicy musiałbyś zamontować risery podnoszące kierownicę np.http://moto.allegro.pl/it...22mm_chrom.html |
_________________ motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider |
|
|
|
|
cień700 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-10, 21:46
|
|
|
Todek napisał/a: | Obawiam się, że tego elementu pochodzącego od Hondy Shadow, nie ma przystosowanego do prostej kiery. Dźwignia sprzęgła, czyli gwarowo klamka, w katalogu występuje pod nazwą LEVER, L. HANDLEBAR, nr kat. 53178-KE8-006, a cały zbiorniczek w raz z pompą, to CLOUTCH MASTER CYLINDER. Niestety nie ma podanego nr kat.
Ja w VT700C miałem prosta kierę, i te zbiorniczki od sprzęgła i hamulca były pochylone, i nic złego się nie działo.
A u Ciebie jaki problem występuje, co się dzieje? |
Dzięki, nie ma problemu poza zmniejszonym skrętem, ale widzę, że kolega już podpowiedział co trzeba, jedyne co to estetyka, lusterka powinny być szerzej, pozdrawiam.
Konrad. |
|
|
|
|
cień700 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-10, 21:48
|
|
|
Dzięki kolego właśnie o to mi chodziło i zastanawiałem się nad wykonaniem czegoś takiego.
Pozdro. |
|
|
|
|
markiz70
Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54 Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 4160 Skąd: Sztum-Malbork
|
Wysłany: 2010-02-10, 22:19
|
|
|
widziałem takie shadow-ki na allegro.Mam gdzieś chyba fotki |
_________________ motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider |
|
|
|
|
cień700 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-10, 22:23
|
|
|
markiz70 napisał/a: | widziałem takie shadow-ki na allegro.Mam gdzieś chyba fotki |
W sumie jak znajdziesz to możesz podrzucić linkę czy cuś to sie zobaczy. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9505 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-02-10, 22:31
|
|
|
Może coś takiego Ci pomoże. To moja VT700C.
http://picasaweb.google.p...730290468805842
http://picasaweb.google.p...Jnmv_28pv7P3wE# |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
Ostatnio zmieniony przez Todek 2010-02-10, 22:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
cień700 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-10, 22:37
|
|
|
Interesujące, widzę, że swoją podniosłeś o jakieś 10-15 cm, można wiedzieć jak?? czy skorzystałeś z jakiegoś (dość drogiego) sklepu. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9505 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-02-10, 22:41
|
|
|
Taką już kupiłem. Miała takie chromowane risery z dodatkowymi przedłużkami.
Takie risery są do dostania, tylko są dość drogie, a jeszcze przedłużki.
Ale powiem Ci szczerze, bardzo dobrze mi się jeździło na moto z taką kierą. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
cień700 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-10, 23:06
|
|
|
Dzięki koledzy za pomoc, wiedzy trochi liznął, pomysł w głowie się pojawił i jest OK.
Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie.
Konrad. |
|
|
|
|
suru
/ Marcin/
Motocykl: TRACER 9
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1104 Skąd: Rogoźnik k Będzina
|
Wysłany: 2010-02-11, 07:29
|
|
|
Witam !
Wczoraj założyłem wyższe risery do mojej VT 750 C2 '98. Mam co prawda oryginalną kierownice, ele jest wyżej i jest dla mnie bardzo wygodne. Ale zastanawiam się nad prostą kierownicą.
Risery kupiłem www.tokart.eu . Mają proste i wygięte. wykonanie ok , polecam
pozdrawiam |
_________________ Suru |
|
|
|
|
Rafal
Motocykl: VTX 1800 S Retro 02; BMW K1200 GT 07
Wiek: 54 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 114 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2010-02-11, 15:25
|
|
|
Sprawdz w dziale "Sprzedam". Chyba ktoś z forum miał takie do "oddania" |
|
|
|
|
Fatum
Marcin
Motocykl: Triumph Tiger SE 1050 / VT 600 C 97
Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 1029 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-02-11, 15:40
|
|
|
tamte są rzekomo do vt 600, więc trzeba by było pomierzyć... ale zapytać można
suru napisał/a: | Risery kupiłem www.tokart.eu . Mają proste i wygięte. wykonanie ok , polecam |
mają super bajeranckie zawieszenie typu Springer http://www.tokart.eu/realizacje.html ale jak zadzwoniłem i usłyszałem cenę 6.500 zł to ostudziła mnie trochę dla zainteresowanych powiem tylko jeszcze, że niewypolerowane i bez chromów zawieszenie kosztuje około 3tys... |
_________________ VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050 |
|
|
|
|
cień700 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-11, 21:58
|
|
|
Rafal napisał/a: | Sprawdz w dziale "Sprzedam". Chyba ktoś z forum miał takie do "oddania" |
heh "oddanie"to dobre sformułowanie , ale dzięki, spróbuje coś na własną rękę sklecić już mam pomysł tylko tokarza znaleźć i żu może taniej wyjdzie,
pozdro. |
|
|
|
|
|