Pytanko dotyczące prostej kiery.
Odpowiedz do tematu

cień700
[Usunięty]
: Pytanko dotyczące prostej kiery.
Witam wszystkich czy ktoś może mi powiedzieć jak nazywa się fachowo ta oto część

http://www.scigacz.pl/rid...,cos_17201.html

czyli rączka razem ze zbiorniczkiem na płyny, ewentualnie jakieś numery seryjne do prostej kierownicy, bo tego właśnie poszukuje, założyłem od innej kierownicy ale znacznie zmniejszył mi się skręt, czy to powinno być w poziomie??wydaje mi się że tak ale nie jestem pewien.

Dziękuje za pomoc i byle bo wiosny.:D

Pozdrawiam. Konrad.

:
Obawiam się, że tego elementu pochodzącego od Hondy Shadow, nie ma przystosowanego do prostej kiery. :-( Dźwignia sprzęgła, czyli gwarowo klamka, w katalogu występuje pod nazwą LEVER, L. HANDLEBAR, nr kat. 53178-KE8-006, a cały zbiorniczek w raz z pompą, to CLOUTCH MASTER CYLINDER. Niestety nie ma podanego nr kat. :-(

Ja w VT700C miałem prosta kierę, i te zbiorniczki od sprzęgła i hamulca były pochylone, i nic złego się nie działo. :lol:

A u Ciebie jaki problem występuje, co się dzieje? :?:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
w naszej shadowce przy prostej kierownicy musiałbyś zamontować risery podnoszące kierownicę np.http://moto.allegro.pl/it...22mm_chrom.html

motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
cień700
[Usunięty]
:
Todek napisał/a:
Obawiam się, że tego elementu pochodzącego od Hondy Shadow, nie ma przystosowanego do prostej kiery. :-( Dźwignia sprzęgła, czyli gwarowo klamka, w katalogu występuje pod nazwą LEVER, L. HANDLEBAR, nr kat. 53178-KE8-006, a cały zbiorniczek w raz z pompą, to CLOUTCH MASTER CYLINDER. Niestety nie ma podanego nr kat. :-(

Ja w VT700C miałem prosta kierę, i te zbiorniczki od sprzęgła i hamulca były pochylone, i nic złego się nie działo. :lol:

A u Ciebie jaki problem występuje, co się dzieje? :?:


Dzięki, nie ma problemu poza zmniejszonym skrętem, ale widzę, że kolega już podpowiedział co trzeba, jedyne co to estetyka, lusterka powinny być szerzej, pozdrawiam.

Konrad.

cień700
[Usunięty]
:
markiz70 napisał/a:
w naszej shadowce przy prostej kierownicy musiałbyś zamontować risery podnoszące kierownicę np.http://moto.allegro.pl/it...22mm_chrom.html


Dzięki kolego właśnie o to mi chodziło i zastanawiałem się nad wykonaniem czegoś takiego.

Pozdro.

:
widziałem takie shadow-ki na allegro.Mam gdzieś chyba fotki

motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
cień700
[Usunięty]
:
markiz70 napisał/a:
widziałem takie shadow-ki na allegro.Mam gdzieś chyba fotki


W sumie jak znajdziesz to możesz podrzucić linkę czy cuś to sie zobaczy.

:
Może coś takiego Ci pomoże. :lol: To moja VT700C. :lol:



http://picasaweb.google.p...730290468805842



http://picasaweb.google.p...Jnmv_28pv7P3wE#

Ostatnio zmieniony przez Todek 2010-02-10, 22:38, w całości zmieniany 1 raz
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
cień700
[Usunięty]
:
Todek napisał/a:
Może coś takiego Ci pomoże. :lol: To moja VT700C. :lol:



http://picasaweb.google.p...730290468805842


Interesujące, widzę, że swoją podniosłeś o jakieś 10-15 cm, można wiedzieć jak?? czy skorzystałeś z jakiegoś (dość drogiego) sklepu.

:
Taką już kupiłem. :lol: Miała takie chromowane risery z dodatkowymi przedłużkami. :lol:

Takie risery są do dostania, tylko są dość drogie, a jeszcze przedłużki. :lol:

Ale powiem Ci szczerze, bardzo dobrze mi się jeździło na moto z taką kierą. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
cień700
[Usunięty]
:
Dzięki koledzy za pomoc, wiedzy trochi liznął, pomysł w głowie się pojawił i jest OK.

Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie.

Konrad.

:
Witam !

Wczoraj założyłem wyższe risery do mojej VT 750 C2 '98. Mam co prawda oryginalną kierownice, ele jest wyżej i jest dla mnie bardzo wygodne. Ale zastanawiam się nad prostą kierownicą.

Risery kupiłem www.tokart.eu . Mają proste i wygięte. wykonanie ok , polecam

pozdrawiam

Suru
:
Sprawdz w dziale "Sprzedam". Chyba ktoś z forum miał takie do "oddania" :-D

:
tamte są rzekomo do vt 600, więc trzeba by było pomierzyć... ale zapytać można



suru napisał/a:
Risery kupiłem www.tokart.eu . Mają proste i wygięte. wykonanie ok , polecam




mają super bajeranckie zawieszenie typu Springer http://www.tokart.eu/realizacje.html :twisted: ale jak zadzwoniłem i usłyszałem cenę 6.500 zł to ostudziła mnie trochę :-? dla zainteresowanych powiem tylko jeszcze, że niewypolerowane i bez chromów zawieszenie kosztuje około 3tys...

VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
cień700
[Usunięty]
:
Rafal napisał/a:
Sprawdz w dziale "Sprzedam". Chyba ktoś z forum miał takie do "oddania" :-D


heh "oddanie"to dobre sformułowanie :roll: :roll: :roll: , ale dzięki, spróbuje coś na własną rękę sklecić już mam pomysł tylko tokarza znaleźć i żu :lol: może taniej wyjdzie,

pozdro.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group