/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Globi
2007-10-21, 16:01
Dzial techniczny
Autor Wiadomość
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2007-10-29, 21:03   

Zapewne to Motor Land www.motor-land.com.pl oficjalny dystrybutor D.I.D. na Polskę. Możesz sie też dowiedzieć TU albo znajdź na Allegro uzera o niku "1select1" który też DID sprzedaje w dobrych cenach.
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
Sowa 
SOWA


Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1286
Skąd: warszawa\suwałki
Wysłany: 2007-10-29, 21:25   

Dzięki Shadok zaoszczędziłeś mi masy grzebania w papierach.To ten namiar KICIA ceny mają ok i towar na stanie ŁAŃCUCHY I ZĘBATKI polecam u nich
_________________
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
 
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2007-10-29, 23:25   

dzięki panowie.
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
Marcin Żary
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-09, 22:28   chromowanie elementów motocykla...

Witam



Jeśli można wtrącić przysłowiowe 5 groszy...



Jeśli chodzi o chromowanie aluminium to nie polecam, lepiej je dobrze wypolerować a następnie polakierować lakierem bezbarwnym, gdyż aluminium śniedzieje i będzie wymagało stałego czyszczenia, a po polakierowaniu będzie zabezpieczone i cały czas świeżo wyglądać.



Chciałbym jeszcze dodaćaby unikać przypadkowych galwanizerni które wykonują chromowanie, spotkałem już takowe które bez oczyszczenia i zachowania technologii chromowania wykonywały usługi a następnie chrom schodził płatami z części.



Podstawa - przed chromowaniem musi być dany element pomiedziowany, aby chrom dobrze trzymał się powierzchni detalu.



Co do chromowania plastików nie polecam, drogi zabieg i nie trwały.



Pozdrawiam
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2007-12-10, 20:57   Re: chromowanie elementów motocykla...

Marcin Żary napisał/a:
Witam



Jeśli można wtrącić przysłowiowe 5 groszy...



Jeśli chodzi o chromowanie aluminium to nie polecam, lepiej je dobrze wypolerować a następnie polakierować lakierem bezbarwnym


to jeszcze napisz jakim lakierem polakierować to wypolerowane na lustro aluminium. Tak, żeby się dobrze trzymał. Bo jeśli dobrze zrozumiałem lakiernika, to przed położeniem lakieru bezbarwnego należy powierzchnię zmatowić - na "lustrze" się nie będzie trzymał?
 
 
SHADOWNIK 


Motocykl: vt 1100 C 02
Wiek: 64
Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 83
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-12-13, 16:19   

Witam

Ja trochę z innej beczki.Swoją nowo zakupioną hondzię shadow 1100 z 2002 wersja usa przywiozłem dziś i mam kilka bardzo banalnych pytań

1) gdzie w niej jest i jak wyjąć akumulator do przechowania w zimie

2) jak zdemontować siedzenie ( mam dzielone ) przód i tył

3) jak się włącza światła postojowe

4) na co zwrócić uwagę co, powinienem zrobić z rzeczy potrzebnych w czasie długich zimowych wieczorów.generalnie moto jest ok.



z góry serdeczni dziękuję

pozdrawiam SHADOWNIK
_________________
'Nie wiem, nie znam się, nie rozumiem, zarobiony jestem"
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2007-12-13, 16:46   

SHADOWNIK napisał/a:
Witam

Ja trochę z innej beczki.Swoją nowo zakupioną hondzię shadow 1100 z 2002 wersja usa przywiozłem dziś i mam kilka bardzo banalnych pytań

1) gdzie w niej jest i jak wyjąć akumulator do przechowania w zimie

2) jak zdemontować siedzenie ( mam dzielone ) przód i tył

3) jak się włącza światła postojowe

4) na co zwrócić uwagę co, powinienem zrobić z rzeczy potrzebnych w czasie długich zimowych wieczorów.generalnie moto jest ok.



z góry serdeczni dziękuję

pozdrawiam SHADOWNIK




Puść mi maila na PW, podeślę ci instrukcję "sklepową", powinna pomóc. No i nieoceniony jest manual.

Co do obsługi zimowej jest już temat na ten temat.

Pozycji pewnie nie włączysz oddzielnie, jeśli to wersja "juesej" to masz ją na stałe w kierunkowskazach. Tylne trzeba odłączyć, bo może się urzędowo ktoś przy... a do przednich zwykle nikt nic nie ma. A wkład reflektora masz wymieniony?
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
SHADOWNIK 


Motocykl: vt 1100 C 02
Wiek: 64
Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 83
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-12-13, 20:52   

Shadok jeszcze raz wielkie dzięki.

Bateria już stoi pod ładowarką .Pozostałe rzeczy pomalutku dojdę.Teraz mam bardzo mało czasu, ale w styczniu biorę się za kompleksowe dopieszczanie.

Co do postojówek to rzeczywiście świecą w kierunkach. To samo miałem w yamaha virago poodłączałem i już, z tym , że tam są oprócz tego"normalne postojówki ". Tutaj zrobię {jak się trochę rozejrzę po instalacji elektrycznej) jakiś oddzielny włącznik i będzie ok.Czy wkład reflektora przedniego jeśli okaże się amerykański dostanę gdzieś czy szukać całą lampę?



pozdrawiam Shadownik
_________________
'Nie wiem, nie znam się, nie rozumiem, zarobiony jestem"
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2007-12-13, 21:59   

Wkład można dobrać. tle, że oryginał ma chyba możliwość regulacji w poziomie, a dobrany pewnie nie. więc mozna go przeregulować "ciut" w prawo...

Sam tak jeździłem na "amerykanskim" do czasu aż po prostu musiałem wymienić całą lampę i nawet na przeglądach się nie czepiali. Istnieje możliwość że zahaczy cię o to drogówka, ale to naprawdę przypadek musiałby być...
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
Marcin Żary
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-16, 22:57   

Mateusz> zorientowałem się dokładniej w kwestii lakierowania wypolerowanego aluminium, i można polakierować ale proszkowo, u mnie w okolicy jest lakiernia proszkowa i nieraz korzystałem z ich usług, ale jak narazie malowałem tylko elementy w kolorze czarnym.



Jednak po dokładnej analizie doszedłem do wniosku z lakiernikiem że to będzie wyglądać ładnie przez pierwszy sezon, później w razie jakiś odprysków lakieru spowodowanych kamyczkami uderzającymi w ten element podczas jazdy itp, może aluminium w tym miejsu zacząć się utleniać i śniedzieć i trzeba będzie całą powierzchnię jeszcze raz polerować i lakierować. Lesze pod tym względem jest zabezpieczanie wypolerowanego aluminium środkami do tego celu służącymi. W czasie sezonu kilka razy wyczyścić, środkiem takim zabezpieczyć i zawsze ma się świeżą powierzchnię.



Pozdrawiam
 
 
killabee
[Usunięty]

  Wysłany: 2008-01-22, 14:17   

Witam ,



Ja w tym tygodniu będę chromował część a dokładniej osłonę filtra powietrza. Robię to , bo pracuję w firmie , która chromuje części metalowe , które potem są montowane w nowych samochodach Volvo lecz tzw. klasykach. Rozmawiałem z osobą odpowiedzialną za ten dział i nigdy nie było historii ani reklamacji związanych z odpadaniem chromu. Ale dokładnie to mogę potwierdzić jak zobaczę moją część. Jak wszystko będzie OK to z przyjemnością polecę "chromownię" innym użytkownikom... :->
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-01-22, 14:48   

Marcin Żary napisał/a:
Mateusz> zorientowałem się dokładniej w kwestii lakierowania wypolerowanego aluminium, i można polakierować ale proszkowo, u mnie w okolicy jest lakiernia proszkowa i nieraz korzystałem z ich usług, ale jak narazie malowałem tylko elementy w kolorze czarnym.



Jednak po dokładnej analizie doszedłem do wniosku z lakiernikiem że to będzie wyglądać ładnie przez pierwszy sezon, później w razie jakiś odprysków lakieru spowodowanych kamyczkami uderzającymi w ten element podczas jazdy itp, może aluminium w tym miejsu zacząć się utleniać i śniedzieć i trzeba będzie całą powierzchnię jeszcze raz polerować i lakierować. Lesze pod tym względem jest zabezpieczanie wypolerowanego aluminium środkami do tego celu służącymi. W czasie sezonu kilka razy wyczyścić, środkiem takim zabezpieczyć i zawsze ma się świeżą powierzchnię.



Pozdrawiam


Ot dokładnie - wypolerować na lustro i kilka razy na sezon przejechać odpowiednim mleczkiem polerskim lub pastą do alu ... i starczy :-)
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-01-23, 00:19   

A jako pracownik masz jakieś zniżki bo chcę sobie zrobić kominy i będę szukał firmy chromującej lub niklującej. :?:
 
 
 
killabee
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-23, 12:51   

Myślę , że koszta będą niższe choćby przez to , że chromujemy jednorazowo większe ilości elementów. Dam znać w przyszłym tygodniu ile wychodzi taka nakładka na filtr. Odnośnie kominów to najlepiej jakieś zdjęcie i wymiary- jak co ślij do mnie a ja podam to do wyceny i zobaczymy...
 
 
Globi 


Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1297
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-01-24, 14:23   

Witam

pozwoliłem sobie przerzucić temat "Serwis po kupnie motocykla" do działu "Porady różne"



Pozdr

Globi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM