/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
regulacja gaźników / skład mieszanki
Autor Wiadomość
Mr.DiPi
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-14, 14:52   regulacja gaźników / skład mieszanki

w serwisówce znalazłem że śrubka powinna być wykręcona pół obrotu, jednak sprawdziłem i u mnie w moto są to 3 obroty, ile powinno być - jak wy ustawiacie?



chodzi mi oczywiście o VT 1100 C '86
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2009-09-14, 15:22   

Nie wiem gdzie wyczytałeś te 1/2 obrotu. :lol: Bo w serwisówce jest napisane przy gaźniku VD7DC i VD7FA/California/ z 1986 roku, Pilot screw initial setting 2 1/4 turns out. :lol:



O 3 obroty wykręcamy w gaźnikach VD7DA i VD7EA z 1985 roku :lol: , i gaźnikach VDGAA i VDGAB z 1987 roku
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
mariioo 
Marcin

Motocykl: V-STROM 650XT
Wiek: 43
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 349
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2009-09-14, 16:03   

Hej, tak tylko dla ciekawości dodam że np dla VT 750 spirit instrukcja podaje cały proces ustawiana składu mieszanki i o ile dobrze to rozumiem to dąży się do tego żeby było właśnie mniej niż 1 obrót, a nie wiem czy czasem cos tam nie piszą o 1/2... jest to ciekawe :-|
 
 
Mr.DiPi
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-14, 20:43   

może coś nie doczytałem ale faktem jest że na pół obrotu moto nie chciało trzymać wolnych obrotów :mrgreen:



a jaką macie serwisówkę... ja znalazłem tylko Honda VT1100 Shadow 85-98 Haynes Service Manual
 
 
saretar 
known as: mikmac


Motocykl: Suzuki V-STROM DL650A '11
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 781
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-09-15, 10:39   

to poszukaj dokladnie na tym forum...

Sam wrzucalem calego Clymera zeskanowanego do hond 1100 85-94
_________________
"trzeba się tylko dobrze napędzić..." @by Radosław
 
 
 
AREKPL11
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-17, 21:22   

Miedzy 2,5 a 3 obroty a potem to kwestia wyczucia. :lol:
 
 
Mr.DiPi
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-18, 10:50   

a ustawiacie tak samo oba gaźniki? bo ja spotkałem się z opinią że na tylny gar miesznka powinna być o 1/4 obrotu bogatsza (bardziej wykręcona)
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2009-09-18, 13:57   

:shock: A to nie ma czasem związku z garami chłodzonymi powietrzem? Bo tylko tyle mi przychodzi na myśl... :roll:
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM