w serwisówce znalazłem że śrubka powinna być wykręcona pół obrotu, jednak sprawdziłem i u mnie w moto są to 3 obroty, ile powinno być - jak wy ustawiacie?
chodzi mi oczywiście o VT 1100 C '86
Odpowiedz do tematu
: regulacja gaźników / skład mieszanki
:
Nie wiem gdzie wyczytałeś te 1/2 obrotu. Bo w serwisówce jest napisane przy gaźniku VD7DC i VD7FA/California/ z 1986 roku, Pilot screw initial setting 2 1/4 turns out.
O 3 obroty wykręcamy w gaźnikach VD7DA i VD7EA z 1985 roku , i gaźnikach VDGAA i VDGAB z 1987 roku
O 3 obroty wykręcamy w gaźnikach VD7DA i VD7EA z 1985 roku , i gaźnikach VDGAA i VDGAB z 1987 roku
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Hej, tak tylko dla ciekawości dodam że np dla VT 750 spirit instrukcja podaje cały proces ustawiana składu mieszanki i o ile dobrze to rozumiem to dąży się do tego żeby było właśnie mniej niż 1 obrót, a nie wiem czy czasem cos tam nie piszą o 1/2... jest to ciekawe
:
może coś nie doczytałem ale faktem jest że na pół obrotu moto nie chciało trzymać wolnych obrotów
a jaką macie serwisówkę... ja znalazłem tylko Honda VT1100 Shadow 85-98 Haynes Service Manual
a jaką macie serwisówkę... ja znalazłem tylko Honda VT1100 Shadow 85-98 Haynes Service Manual
:
to poszukaj dokladnie na tym forum...
Sam wrzucalem calego Clymera zeskanowanego do hond 1100 85-94
Sam wrzucalem calego Clymera zeskanowanego do hond 1100 85-94
"trzeba się tylko dobrze napędzić..." @by Radosław
:
Miedzy 2,5 a 3 obroty a potem to kwestia wyczucia.
:
a ustawiacie tak samo oba gaźniki? bo ja spotkałem się z opinią że na tylny gar miesznka powinna być o 1/4 obrotu bogatsza (bardziej wykręcona)
:
Odpowiedz do tematu
A to nie ma czasem związku z garami chłodzonymi powietrzem? Bo tylko tyle mi przychodzi na myśl...