/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z niedoborem paliwa! - gaśnie, nie pompuje paliwa.
Autor Wiadomość
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2009-04-14, 11:50   

dobrze też jest sprawdzić przewody paliwowe, czyli np. ściągnąć je i w nie dmuchnąć :-) filrta paliwa nie masz żadnego?
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
drut 


Motocykl: Honda shadow 1100Aero c3
Wiek: 38
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 59
Skąd: M-ko/Wielkopolska
Wysłany: 2009-04-14, 11:59   

Mam filtr..kiedys mialem podobne objawy tylko ze na wolnych chodzil a po dodaniu gazu dusl sie..wtedy mialem zapchany filtr... teraz chodzi caly czas ok tylko czasem sie dusi po dodaniu gazu i przerywa podczas jazdy ale tez w miare rzadko,za to pod czas redukcji i dodoaniu gaz robi to czesciej...rozumiem to tak ze podczas redukcji potrzeba wiecej paliwa zeby bujnąc silnik a on tego nie dostaje..czyliproblem moze byc w gaznikach?wczoraj zrobilem prawie 200km tak..jechac niby idzie ale co to za jazda z dusza na ramieniu(jakos tak to nie mowi)
 
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2009-04-14, 12:02   

Prawdopodobnie problem leży w gaźnikach :-) Chociaż zanim się zacznie do nich dobierać, warto sprawdzić inne sprawy :-D
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
Maras
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-20, 23:11   

Przed grzebaniem w gaźnikach sprawdziłbym na Twoim miejscu wydajność pompy.

Najlepiej ją wymontować, a nie jest to takie trudne.

Po wymontowaniu podpinamy do wejścia pompy zbiornik paliwa, a wyjście wtykamy do jakiegoś naczynka - najlepiej butelki i podłączamy zasilanie do źródła 12V= UWAGA NA ISKRY PRZY PODŁĄCZANIU - GROZI WYBUCHEM.

Prawidłowo działająca pompa powinna nadygać ok 0,8 litra na minutę.

Wystarczy potrzymać ok 5 s co powinno dać ok 66 ml.
 
 
drut 


Motocykl: Honda shadow 1100Aero c3
Wiek: 38
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 59
Skąd: M-ko/Wielkopolska
Wysłany: 2009-07-13, 20:04   

no i sytuacja znow mi sie powtarza...dalem moto do schronizacji mechanior jeszce kable przy pompie wymienil bo byly odizolowane czy cos nie pamietam juz bo troche...sprawdzil i niby bylo ok..faktycznie jezdzilem jakis czas i bylo ok chociaz po tej synchronizacju wiecej strzela w wydech jak sie spusci manetke. ale ok.az tu nagle odpalam moto robie ze 100km a on na jeden gar pali pozniej niby przepalil i zrobilem nastepnego dnia okolo 200km...motocykl tego dnia najlepiej czul sie jadac 100kmh idzie na tej predkosci jak zyleta ale wystarczy jechac oko 80 to czasem lekko prychnie jak zredukuje i dodam gazu to lubi tak jakos przerywac..odkrecilem dzis swiece..byly jakies takie tłuste dziwny czarny osad mialy i co ciekawe tylko te z lewej strony..te z prawej strony moto byly ok...no i pytanie..Jak zdemontowac pompe paliwa bo z grubsza na to patrzylem to dojscie tam jakies takie nie ciekawe wiec prsilbym o mala instrukcie jak to najszybciej zrobic bo nie chce mi sie zbednych srub odkrecac...chce sprawdzic te przewody co je niby mechanik wymienil...
 
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2009-07-14, 00:06   

No to Ci poradzę jeszcze jedną rzecz. Znalazłem u mnie i Mały Tomi miał podobnie więc może i w Twoim aero będzie ten problem. Nie wiedzieć czemu, ale u mnie przy podobnych objawach przyczyną okazał się układ zapłonowy. Odkręć cewki a później przewody WN. Skorodowane przewody mogą być przyczyną. U mnie też nie było przejścia na przewodzie (powinno być ok.5kiloomów). Weź płaski śrubokręt i w fajce odkręć tą śrubę do której się świece wkłada. Pod nią jest opornik. U mnie też był skorodowany. Teraz o niebo lepiej pracuje motorek na wolnych i nie wali w gaźnik. Kiedyś doszło już do tego że nie palił w ogóle na tylni cylinder. Świece też miałem okopcone, teraz są idealne.
 
 
montek 


Motocykl: VT 1100 Spirit
Wiek: 41
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 480
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2009-07-28, 21:37   

ja jestem na etapie sprawdzania filtru paliwa, sęk w tym że nie mogę go za cholerę wyciągnąć, te wężyki tak się zapiekły na nim że nie mam jak tego wyrwać, macie jakiś sposób?



btw. dziś płukałem bak , syfu trochę poleciało, ale wczoraj świece sprawdzałem czarne, jedna nadpalona, a dopiero co wymieniane, ja rozumiem że mam puste wydechy ale przez 1000 km było ok a od momentu kiedy parę tygodni temu nieumiejętnie pierwszy raz wykręcałem kranik jest brak mocy, dziś się przyłożyłem z bakiem, ale to już pewnie poszło dalej, a za tydzień zlot w Giżycku :-|
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM