strzały w tłumik. i lewe powietrze |
Autor |
Wiadomość |
kajtyk
TopGaer
Motocykl: HONDA VT 500 C, 85`
Wiek: 61 Dołączył: 07 Sie 2020 Posty: 13 Skąd: Chełm, lubelskie
|
Wysłany: 2021-05-14, 13:52
|
|
|
Dzięki za podpowiedź. Tylko czyszczenie gaźnika, synchronizacje i regulację składu robiłem w ubiegłym roku na końcu sezonu, regulację robię wg serwisówki i na kolor świeczek (nie mam dobrego obrotomierza), ale jeszcze posprawdzam. Tylko nie bardzo rozumiem co z tą przepustnicą. iglica za długa ? |
_________________ Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku |
|
|
|
|
mamamuszi
Motocykl: honda vt 500 c 87
Wiek: 65 Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 333 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: 2021-05-14, 17:45
|
|
|
kajtyk napisał/a: | Dzięki za podpowiedź. Tylko czyszczenie gaźnika, synchronizacje i regulację składu robiłem w ubiegłym roku na końcu sezonu, regulację robię wg serwisówki i na kolor świeczek (nie mam dobrego obrotomierza), ale jeszcze posprawdzam. Tylko nie bardzo rozumiem co z tą przepustnicą. iglica za długa ? |
Jak by było dobrze to by dobrze było ,gażnika tykać jak najrzadziej się da . Iglica jest od paliwa , tłoczek-przepustnica od powietrza średnich i wysokich obrotów . Na wolne ma być domknięte na ile się da ,wolne obroty muszą być spokojne , wręcz leniwe . Jak nasi wsadzili pazury w wydechy to sprawa wolnych obrotów się komplikuje . Ustawiać należy z uwzględnieniem przechodzenia z wolnych na szybkie obroty . Eksperymentalnie jak nie ma rezultatów ,popróbować przydławić wydechy |
|
|
|
|
kajtyk
TopGaer
Motocykl: HONDA VT 500 C, 85`
Wiek: 61 Dołączył: 07 Sie 2020 Posty: 13 Skąd: Chełm, lubelskie
|
Wysłany: 2021-05-21, 17:46
|
|
|
Lepiej póżno niż wcale. Wielkie dzięki za uwagi. Połowa problemu rozwiazana - już nie strzela. Druga połowa wciąż działa - obroty rosną. Nie bardzo wiem jak można obniżyć/wyregulować wysokość przepustnic ? |
_________________ Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku |
|
|
|
|
mamamuszi
Motocykl: honda vt 500 c 87
Wiek: 65 Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 333 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: 2021-05-21, 18:09
|
|
|
kajtyk napisał/a: | Lepiej póżno niż wcale. Wielkie dzięki za uwagi. Połowa problemu rozwiazana - już nie strzela. Druga połowa wciąż działa - obroty rosną. Nie bardzo wiem jak można obniżyć/wyregulować wysokość przepustnic ? |
Śrubka na linkach w pobliżu kranika paliwa |
|
|
|
|
kajtyk
TopGaer
Motocykl: HONDA VT 500 C, 85`
Wiek: 61 Dołączył: 07 Sie 2020 Posty: 13 Skąd: Chełm, lubelskie
|
Wysłany: 2021-05-21, 20:17
|
|
|
Obie linki są lekko poluzowane właśnie. |
_________________ Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku |
|
|
|
|
mamamuszi
Motocykl: honda vt 500 c 87
Wiek: 65 Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 333 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: 2021-05-22, 05:30
|
|
|
kajtyk napisał/a: | Obie linki są lekko poluzowane właśnie. |
To dobrze , chodzi o dzwignię , śruba z plastikowym łbem |
|
|
|
|
kajtyk
TopGaer
Motocykl: HONDA VT 500 C, 85`
Wiek: 61 Dołączył: 07 Sie 2020 Posty: 13 Skąd: Chełm, lubelskie
|
Wysłany: 2021-05-22, 10:02
|
|
|
No tak, ale jest to śruba do ustawienia prędkości wolnych obrotów, ustawione są na ok. 1000 wg serwisowki. To co zrobić jeszcze mniej ? |
_________________ Banan na twarzy i wiatr we włosach, jak nie na głowie to w rozporku |
|
|
|
|
|