Czym kierować sie przy wyborze shadow 125? |
Autor |
Wiadomość |
thommush
Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45 Dołączył: 20 Mar 2015 Posty: 311 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 2016-03-16, 17:37
|
|
|
Moja była stoi tu:
http://motocyklewloclawek.pl/
Została w rozliczeniu. Nie była blokowana. |
_________________ Always look on the bike side of life |
|
|
|
|
wodnik57
Motocykl: chce honda shadow 125
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 11 Skąd: śląskie
|
Wysłany: 2016-03-16, 18:22
|
|
|
Dzieli thommush, obejrzalem ich stronkę, ale trochę za daleko i za drogo |
|
|
|
|
Grunej
Motocykl: Shadow vt 125 99'
Wiek: 34 Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 35 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2016-03-17, 09:34
|
|
|
Moja też leci 115 a według vinu ma blokadę do 110 a większość posiadaczy deklaruje 120 i więcej nawet że jadą. |
|
|
|
|
zielonyne [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-17, 11:43
|
|
|
z uwagi na fakt że już jej nie produkują to , stanem utrzymania -silnik - wygląd - całokształt
chyba że ktoś lubi dłubać a nie jeździć
motocykl mam być należycie utrzymany i tyle w temacie |
|
|
|
|
qharon
Bóg, Honor, Ojczyzna
Motocykl: Honda Shadow VT 125/180
Wiek: 45 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 40 Skąd: Gdynia/Rumia
|
Wysłany: 2016-03-17, 12:53
|
|
|
podobno hondy shadow 125 nie mają blokad , tzn mają ale to jakiś tam rynek jeden i wtedy jadą 60-70 wszystkie które dociągają wyżej są po prostu odblokowane. (coś o tym wiecie?)
Co do zakupu, liczy się stan , żeby spawana nie byla, aby nie ciekła .. poza tym są niezniszczalne.
prędkość v-max zależy mocno od wagi raidera. potwierdzam jedynie moja też ciągnie powyżej 100km/h |
_________________ BÓG, HONOR, OJCZYZNA |
|
|
|
|
Piwek
Wredna MENDA
Motocykl: Była VT 125, VT 750 C8, FZ8 FAZER, BMW R1200R
Wiek: 52 Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 1975 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-17, 12:59
|
|
|
qharon napisał/a: | podobno hondy shadow 125 nie mają blokad , tzn mają ale to jakiś tam rynek jeden i wtedy jadą 60-70 wszystkie które dociągają wyżej są po prostu odblokowane. (coś o tym wiecie?)
|
Mają w Niemczech do 80 km/h i jest sporo na forum o tym |
_________________ "A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche
Pozdrawiam
Tomek |
|
|
|
|
borejek343
Marek
Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54 Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 1090 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-03-17, 19:56
|
|
|
Piwek napisał/a: | Mają w Niemczech do 80 km/h |
Nie wszystkie, moja na przykład była normalna. |
_________________ Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C |
|
|
|
|
qharon
Bóg, Honor, Ojczyzna
Motocykl: Honda Shadow VT 125/180
Wiek: 45 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 40 Skąd: Gdynia/Rumia
|
Wysłany: 2016-03-17, 23:51
|
|
|
Moja tez z niemiec i byla " normalna" wszyscy pamiętacie zapewne ☺ |
_________________ BÓG, HONOR, OJCZYZNA |
|
|
|
|
Piwek
Wredna MENDA
Motocykl: Była VT 125, VT 750 C8, FZ8 FAZER, BMW R1200R
Wiek: 52 Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 1975 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-18, 08:51
|
|
|
Moja też była niemiecka i nie miała, co nie zmienia faktu, że tam mają takie...
Dopiszę od razu, bo zaraz się okaże... Pewnie nie tylko na rynek niemiecki takie aparaty były robione. Nadal to nie zmienia faktu, że bywają i przy zakupie należy to sprawdzić po numerze modułu zapłonowego. Na forum sporo info i nie ma co bić piany.
numerek
Oczywiście pewnie zaraz ktoś powie, że w papierach ma 80, a lata 120... No jest to możliwe, bo nie tylko my kombinujemy. |
_________________ "A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche
Pozdrawiam
Tomek |
|
|
|
|
borejek343
Marek
Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54 Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 1090 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-03-18, 09:59
|
|
|
Ja z motocyklem dostałem taki jakby niemiecki certyfikat, gdzie było określone jaki motocykl posiadam.
Na czerwono zaznaczyłem interesujące zagadnienie.
|
_________________ Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2016-03-18, 10:16
|
|
|
no tak i dalej nie wiadomo jaki moduł był stosowany bez ograniczenia do 103..... |
_________________ LWG |
|
|
|
|
Piwek
Wredna MENDA
Motocykl: Była VT 125, VT 750 C8, FZ8 FAZER, BMW R1200R
Wiek: 52 Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 1975 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-18, 10:24
|
|
|
saxo napisał/a: | no tak i dalej nie wiadomo jaki moduł był stosowany bez ograniczenia do 103..... |
wiadomo - jest opisany w pliku, który załączyłem... nie oglądamy - czytamy
|
_________________ "A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche
Pozdrawiam
Tomek |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2016-03-18, 10:32
|
|
|
N51F to ograniczenie do 103 a jaki jest symbol modułu bez ograniczenia? |
_________________ LWG |
|
|
|
|
Piwek
Wredna MENDA
Motocykl: Była VT 125, VT 750 C8, FZ8 FAZER, BMW R1200R
Wiek: 52 Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 1975 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-18, 10:38
|
|
|
saxo napisał/a: | N51F to ograniczenie do 103 a jaki jest symbol modułu bez ograniczenia? |
W Niemczech wg info były tylko te 2 ograniczenia. Wnioskuję, że to 103 to max... nawet, jak z wiatrem leci 120, to na tym module... Tak to czytam. |
_________________ "A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche
Pozdrawiam
Tomek |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2016-03-18, 10:47
|
|
|
może i tak, to skąd max speedy podawane na poziomie 125km/h..... |
_________________ LWG |
|
|
|
|
|