Gorący silnik gaśnie VT125C |
Autor |
Wiadomość |
vvolt
vvolt
Motocykl: VT 125C VT750C
Wiek: 54 Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 7 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 2015-07-02, 00:00 Gorący silnik gaśnie VT125C
|
|
|
Witam mam problem z obrotami na gorącym silniku, silnik pracuje tylko na pełnym gazie i to ma wolne obroty i żadnej mocy z jedynki nie ruszy.Gdy ostygnie pali i chodzi jak należy lecz gdy złapie temperaturę wymięka ,ssanie nic nie pomaga.Dodam że motorek jest prawie nowy ma przejechane tylko3000km stał kilka lat . Czyściłem gażniki nic nie pomogło,wymiana świec też nic ,wygląda to tak jak by go dusiło lub zalewało. |
_________________ Grzegorz |
Ostatnio zmieniony przez vvolt 2015-07-02, 09:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1180 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2015-07-02, 07:52
|
|
|
Popraw tytuł wątku bo "Goroncy" koli aż oczy bolą.
Co do gaśnięcia to powodów może być wiele - od źle wyregulowanych gaźników po za ciasne zawory i impulsatory.
Jak wyglądają świece? Zalewa go czy nie dostaje paliwa? |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
vvolt
vvolt
Motocykl: VT 125C VT750C
Wiek: 54 Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 7 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 2015-07-02, 08:28
|
|
|
Odczucie mam takie jak by dostawał za dużo paliwa nie wiem gdzie się reguluje skład mieszanki .Moc ma dopiero na obrotach świece ma nowe.
[ Dodano: 2015-07-02, 08:54 ]
Śrubki z krzyżowym nacięciem od spodu gażnika to chyba regulacja mieszanki ustawiłem na 1,75 obrotu tak gdzieś wyczytałem ,przestawić to na zamontowanych gażnikach to wielki problem z dostępem.
[ Dodano: 2015-07-02, 09:14 ]
Myślę może żle ale przy braku luzów na zaworach kompresja była by słaba a on ma 14bar. |
_________________ Grzegorz |
|
|
|
|
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2015-07-02, 12:31
|
|
|
Z reguły gdy traci moc po nagrzaniu to puchną tłoki...
choc trochę mało precyzyjnie opisałeś objawy by coś prognozować |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2015-07-02, 12:45
|
|
|
promo napisał/a: | Z reguły gdy traci moc po nagrzaniu to puchną tłoki... |
Tak to było w WSce...
Wstępnie temat mamy już wyjaśniony, ale kolega vvolt sam powie co i jak. |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2015-07-02, 20:46
|
|
|
GhoustDragon napisał/a: |
Tak to było w WSce...
Wstępnie temat mamy już wyjaśniony, ale kolega vvolt sam powie co i jak. |
eee tam do dziś jest w wszelkiej maści skuterach, crossach itp
choć akurat tu, przy chłodzeniu cieczą faktycznie trudno byłoby go przegrzać do tego stopnia, aczkolwiek podobno wszystko jest możliwe:D |
|
|
|
|
vvolt
vvolt
Motocykl: VT 125C VT750C
Wiek: 54 Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 7 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 2015-07-03, 19:30
|
|
|
Panowie dziękuje bardzo za wsparcie i porady .A co było ,gażnik w myjke ultradzwiek i po sprawie.
A teraz poradzcie mi jak odblokować moduł bo to niemiec. |
_________________ Grzegorz |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-07-03, 19:41
|
|
|
vvolt napisał/a: | Panowie dziękuje bardzo za wsparcie i porady .A co było ,gażnik w myjke ultradzwiek i po sprawie.
A teraz poradzcie mi jak odblokować moduł bo to niemiec. |
a do jakiej prędkości masz zablokowany? mój był do 80km/h
poczytaj sobie:
http://www.shadow.org.pl/...pic.php?t=20049 |
|
|
|
|
vvolt
vvolt
Motocykl: VT 125C VT750C
Wiek: 54 Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 7 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 2015-07-04, 07:52
|
|
|
Mam nowy problem po myciu gażników motor pali trzma idealnie obroty lecz brak mu mocy na wolnych obrotach wbije biega1 i jak nie przygazuje na sprzęgle żeby wszedł na obroty to z niskich ledwo ruszy i to na półsprzęgle i gaz do dechy a on ledwo jedzie gdy jakimś cudem po dłuższej chwili złapie obroty to buja się normalnie tyle że muszę go trzymać na obrotach.
[ Dodano: 2015-07-05, 21:19 ]
Koledzy nigdy bym nie wpadł na tak laiczny pomysł jakiś mechanik przede mną czyścił gażnik i jak zobaczył dysze zatkaną to ją rozwiercił z 35 zrobił 100. Trzoche mi zajeło wykrycie tej głupoty, ze trzy razy rozbierałem gażnijk zdejmowałem kapturki ze świec i na jednym cylindrze palił ok a drugi lipa dusił i zalewał świece myślałem pozim i zabrudzony gażnik a tu masz placek .
[ Dodano: 2015-07-05, 21:23 ]
Prosze o pomoc gdzie kupie dysze do gażnika 35
[ Dodano: 2015-09-04, 10:46 ]
Jakiś nie douczony spec rozwiercił dysze , motorek pare lat sobie stał w szopie u niemca jest jak nówka ,ten co go sprowadził robił mu czyszczenie .Po wymianie dysz zarąbista maszyna. |
_________________ Grzegorz |
|
|
|
|
|