/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Gorący silnik gaśnie VT125C
Autor Wiadomość
vvolt 
vvolt

Motocykl: VT 125C VT750C
Wiek: 54
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 7
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2015-07-02, 00:00   Gorący silnik gaśnie VT125C

Witam mam problem z obrotami na gorącym silniku, silnik pracuje tylko na pełnym gazie i to ma wolne obroty i żadnej mocy z jedynki nie ruszy.Gdy ostygnie pali i chodzi jak należy lecz gdy złapie temperaturę wymięka ,ssanie nic nie pomaga.Dodam że motorek jest prawie nowy ma przejechane tylko3000km stał kilka lat . Czyściłem gażniki nic nie pomogło,wymiana świec też nic ,wygląda to tak jak by go dusiło lub zalewało.
_________________
Grzegorz
Ostatnio zmieniony przez vvolt 2015-07-02, 09:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1180
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2015-07-02, 07:41   

przywitaj się jak człowiek tu http://www.shadow.org.pl/forum/viewforum.php?f=24 , a potem zajrzyj do zaworów.
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2015-07-02, 07:52   

Popraw tytuł wątku bo "Goroncy" koli aż oczy bolą.

Co do gaśnięcia to powodów może być wiele - od źle wyregulowanych gaźników po za ciasne zawory i impulsatory.

Jak wyglądają świece? Zalewa go czy nie dostaje paliwa?
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
vvolt 
vvolt

Motocykl: VT 125C VT750C
Wiek: 54
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 7
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2015-07-02, 08:28   

Odczucie mam takie jak by dostawał za dużo paliwa nie wiem gdzie się reguluje skład mieszanki .Moc ma dopiero na obrotach świece ma nowe.

[ Dodano: 2015-07-02, 08:54 ]
Śrubki z krzyżowym nacięciem od spodu gażnika to chyba regulacja mieszanki ustawiłem na 1,75 obrotu tak gdzieś wyczytałem ,przestawić to na zamontowanych gażnikach to wielki problem z dostępem.

[ Dodano: 2015-07-02, 09:14 ]
Myślę może żle ale przy braku luzów na zaworach kompresja była by słaba a on ma 14bar.
_________________
Grzegorz
 
 
promo 

Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 274
Skąd: Serock
Wysłany: 2015-07-02, 12:31   

Z reguły gdy traci moc po nagrzaniu to puchną tłoki...

choc trochę mało precyzyjnie opisałeś objawy by coś prognozować
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2015-07-02, 12:45   

promo napisał/a:
Z reguły gdy traci moc po nagrzaniu to puchną tłoki...


Tak to było w WSce...

Wstępnie temat mamy już wyjaśniony, ale kolega vvolt sam powie co i jak.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
promo 

Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 274
Skąd: Serock
Wysłany: 2015-07-02, 20:46   

GhoustDragon napisał/a:


Tak to było w WSce...

Wstępnie temat mamy już wyjaśniony, ale kolega vvolt sam powie co i jak.



eee tam do dziś jest w wszelkiej maści skuterach, crossach itp

choć akurat tu, przy chłodzeniu cieczą faktycznie trudno byłoby go przegrzać do tego stopnia, aczkolwiek podobno wszystko jest możliwe:D
 
 
vvolt 
vvolt

Motocykl: VT 125C VT750C
Wiek: 54
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 7
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2015-07-03, 19:30   

Panowie dziękuje bardzo za wsparcie i porady .A co było ,gażnik w myjke ultradzwiek i po sprawie.
A teraz poradzcie mi jak odblokować moduł bo to niemiec.
_________________
Grzegorz
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-07-03, 19:41   

vvolt napisał/a:
Panowie dziękuje bardzo za wsparcie i porady .A co było ,gażnik w myjke ultradzwiek i po sprawie.
A teraz poradzcie mi jak odblokować moduł bo to niemiec.


a do jakiej prędkości masz zablokowany? mój był do 80km/h

poczytaj sobie:

http://www.shadow.org.pl/...pic.php?t=20049
 
 
vvolt 
vvolt

Motocykl: VT 125C VT750C
Wiek: 54
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 7
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2015-07-04, 07:52   

Mam nowy problem po myciu gażników motor pali trzma idealnie obroty lecz brak mu mocy na wolnych obrotach wbije biega1 i jak nie przygazuje na sprzęgle żeby wszedł na obroty to z niskich ledwo ruszy i to na półsprzęgle i gaz do dechy a on ledwo jedzie gdy jakimś cudem po dłuższej chwili złapie obroty to buja się normalnie tyle że muszę go trzymać na obrotach.

[ Dodano: 2015-07-05, 21:19 ]
Koledzy nigdy bym nie wpadł na tak laiczny pomysł jakiś mechanik przede mną czyścił gażnik i jak zobaczył dysze zatkaną to ją rozwiercił z 35 zrobił 100. Trzoche mi zajeło wykrycie tej głupoty, ze trzy razy rozbierałem gażnijk zdejmowałem kapturki ze świec i na jednym cylindrze palił ok a drugi lipa dusił i zalewał świece myślałem pozim i zabrudzony gażnik a tu masz placek .

[ Dodano: 2015-07-05, 21:23 ]
Prosze o pomoc gdzie kupie dysze do gażnika 35

[ Dodano: 2015-09-04, 10:46 ]
Jakiś nie douczony spec rozwiercił dysze , motorek pare lat sobie stał w szopie u niemca jest jak nówka ,ten co go sprowadził robił mu czyszczenie .Po wymianie dysz zarąbista maszyna.
_________________
Grzegorz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM