Odpowiedz do tematu
: Gorący silnik gaśnie VT125C
Ostatnio zmieniony przez vvolt 2015-07-02, 09:12, w całości zmieniany 1 raz
Witam mam problem z obrotami na gorącym silniku, silnik pracuje tylko na pełnym gazie i to ma wolne obroty i żadnej mocy z jedynki nie ruszy.Gdy ostygnie pali i chodzi jak należy lecz gdy złapie temperaturę wymięka ,ssanie nic nie pomaga.Dodam że motorek jest prawie nowy ma przejechane tylko3000km stał kilka lat . Czyściłem gażniki nic nie pomogło,wymiana świec też nic ,wygląda to tak jak by go dusiło lub zalewało.
Ostatnio zmieniony przez vvolt 2015-07-02, 09:12, w całości zmieniany 1 raz
Grzegorz
:
przywitaj się jak człowiek tu http://www.shadow.org.pl/forum/viewforum.php?f=24 , a potem zajrzyj do zaworów.
:
Popraw tytuł wątku bo "Goroncy" koli aż oczy bolą.
Co do gaśnięcia to powodów może być wiele - od źle wyregulowanych gaźników po za ciasne zawory i impulsatory.
Jak wyglądają świece? Zalewa go czy nie dostaje paliwa?
Co do gaśnięcia to powodów może być wiele - od źle wyregulowanych gaźników po za ciasne zawory i impulsatory.
Jak wyglądają świece? Zalewa go czy nie dostaje paliwa?
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Odczucie mam takie jak by dostawał za dużo paliwa nie wiem gdzie się reguluje skład mieszanki .Moc ma dopiero na obrotach świece ma nowe.
[ Dodano: 2015-07-02, 08:54 ]
Śrubki z krzyżowym nacięciem od spodu gażnika to chyba regulacja mieszanki ustawiłem na 1,75 obrotu tak gdzieś wyczytałem ,przestawić to na zamontowanych gażnikach to wielki problem z dostępem.
[ Dodano: 2015-07-02, 09:14 ]
Myślę może żle ale przy braku luzów na zaworach kompresja była by słaba a on ma 14bar.
[ Dodano: 2015-07-02, 08:54 ]
Śrubki z krzyżowym nacięciem od spodu gażnika to chyba regulacja mieszanki ustawiłem na 1,75 obrotu tak gdzieś wyczytałem ,przestawić to na zamontowanych gażnikach to wielki problem z dostępem.
[ Dodano: 2015-07-02, 09:14 ]
Myślę może żle ale przy braku luzów na zaworach kompresja była by słaba a on ma 14bar.
Grzegorz
:
Z reguły gdy traci moc po nagrzaniu to puchną tłoki...
choc trochę mało precyzyjnie opisałeś objawy by coś prognozować
choc trochę mało precyzyjnie opisałeś objawy by coś prognozować
:
Tak to było w WSce...
Wstępnie temat mamy już wyjaśniony, ale kolega vvolt sam powie co i jak.
promo napisał/a: |
Z reguły gdy traci moc po nagrzaniu to puchną tłoki... |
Tak to było w WSce...
Wstępnie temat mamy już wyjaśniony, ale kolega vvolt sam powie co i jak.
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
eee tam do dziś jest w wszelkiej maści skuterach, crossach itp
choć akurat tu, przy chłodzeniu cieczą faktycznie trudno byłoby go przegrzać do tego stopnia, aczkolwiek podobno wszystko jest możliwe:D
GhoustDragon napisał/a: |
Tak to było w WSce... Wstępnie temat mamy już wyjaśniony, ale kolega vvolt sam powie co i jak. |
eee tam do dziś jest w wszelkiej maści skuterach, crossach itp
choć akurat tu, przy chłodzeniu cieczą faktycznie trudno byłoby go przegrzać do tego stopnia, aczkolwiek podobno wszystko jest możliwe:D
:
Panowie dziękuje bardzo za wsparcie i porady .A co było ,gażnik w myjke ultradzwiek i po sprawie.
A teraz poradzcie mi jak odblokować moduł bo to niemiec.
A teraz poradzcie mi jak odblokować moduł bo to niemiec.
Grzegorz
:
a do jakiej prędkości masz zablokowany? mój był do 80km/h
poczytaj sobie:
http://www.shadow.org.pl/...pic.php?t=20049
vvolt napisał/a: |
Panowie dziękuje bardzo za wsparcie i porady .A co było ,gażnik w myjke ultradzwiek i po sprawie.
A teraz poradzcie mi jak odblokować moduł bo to niemiec. |
a do jakiej prędkości masz zablokowany? mój był do 80km/h
poczytaj sobie:
http://www.shadow.org.pl/...pic.php?t=20049
:
Odpowiedz do tematu
Mam nowy problem po myciu gażników motor pali trzma idealnie obroty lecz brak mu mocy na wolnych obrotach wbije biega1 i jak nie przygazuje na sprzęgle żeby wszedł na obroty to z niskich ledwo ruszy i to na półsprzęgle i gaz do dechy a on ledwo jedzie gdy jakimś cudem po dłuższej chwili złapie obroty to buja się normalnie tyle że muszę go trzymać na obrotach.
[ Dodano: 2015-07-05, 21:19 ]
Koledzy nigdy bym nie wpadł na tak laiczny pomysł jakiś mechanik przede mną czyścił gażnik i jak zobaczył dysze zatkaną to ją rozwiercił z 35 zrobił 100. Trzoche mi zajeło wykrycie tej głupoty, ze trzy razy rozbierałem gażnijk zdejmowałem kapturki ze świec i na jednym cylindrze palił ok a drugi lipa dusił i zalewał świece myślałem pozim i zabrudzony gażnik a tu masz placek .
[ Dodano: 2015-07-05, 21:23 ]
Prosze o pomoc gdzie kupie dysze do gażnika 35
[ Dodano: 2015-09-04, 10:46 ]
Jakiś nie douczony spec rozwiercił dysze , motorek pare lat sobie stał w szopie u niemca jest jak nówka ,ten co go sprowadził robił mu czyszczenie .Po wymianie dysz zarąbista maszyna.
[ Dodano: 2015-07-05, 21:19 ]
Koledzy nigdy bym nie wpadł na tak laiczny pomysł jakiś mechanik przede mną czyścił gażnik i jak zobaczył dysze zatkaną to ją rozwiercił z 35 zrobił 100. Trzoche mi zajeło wykrycie tej głupoty, ze trzy razy rozbierałem gażnijk zdejmowałem kapturki ze świec i na jednym cylindrze palił ok a drugi lipa dusił i zalewał świece myślałem pozim i zabrudzony gażnik a tu masz placek .
[ Dodano: 2015-07-05, 21:23 ]
Prosze o pomoc gdzie kupie dysze do gażnika 35
[ Dodano: 2015-09-04, 10:46 ]
Jakiś nie douczony spec rozwiercił dysze , motorek pare lat sobie stał w szopie u niemca jest jak nówka ,ten co go sprowadził robił mu czyszczenie .Po wymianie dysz zarąbista maszyna.
Grzegorz