Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla ... |
Autor |
Wiadomość |
AJK
Klucznik-Andrzej
Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68 Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 4666 Skąd: Wrocław-Rancho AJK
|
Wysłany: 2013-01-08, 09:07
|
|
|
R0bi napisał/a: | stiv10 napisał/a: | R0bi napisał/a: | stiv10 napisał/a: | dzisiaj wymieniłem: 1) przewód hamulcowy HEL, 2) klocki hamulcowe, 3) płyn hamulcowy, 4) osłona gumowa przy przegubie dźwigni zmiany biegów (trudna sztuka); 5) podłączyłem zapalniczkę. Jeszcze filtr z olejem (już czekają) i filtry paliwa (są aż 2?) i w drogę. |
Jakie 2 filtry paliwa? |
|
Konkretnie, w którym miejscu się znajdują oraz jaki model i rocznik? |
RObi - jak pisze że ma 2 filtry - to MA..... lubi czysty destylat.... |
|
|
|
|
stiv10
Motocykl: HD Heritage FLSTC
Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 1294 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 2013-01-09, 15:27
|
|
|
R0bi napisał/a: | stiv10 napisał/a: | R0bi napisał/a: | stiv10 napisał/a: | dzisiaj wymieniłem: 1) przewód hamulcowy HEL, 2) klocki hamulcowe, 3) płyn hamulcowy, 4) osłona gumowa przy przegubie dźwigni zmiany biegów (trudna sztuka); 5) podłączyłem zapalniczkę. Jeszcze filtr z olejem (już czekają) i filtry paliwa (są aż 2?) i w drogę. |
Jakie 2 filtry paliwa? |
|
Konkretnie, w którym miejscu się znajdują oraz jaki model i rocznik? |
[ Dodano: 2013-01-09, 15:38 ]
w kilku postach zapachniało mi ironią i drwiną (mam takie subiektywne odczucie) ze strony komentatorów (ponad 1000 komentarzy na twarz), więc nie dyskutuję pamiętając, że NIE WOLNO ROZMYWAĆ TEMATU, który przypomnę brzmi "Co dziś zrobiłeś dla swojego motocykla"
MEG4F1800B.gif
|
|
Plik ściągnięto 38 raz(y) 13,74 KB |
|
|
|
|
|
R0bi
Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 2127 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 2013-01-09, 16:48
|
|
|
stiv10 napisał/a: | R0bi napisał/a: | stiv10 napisał/a: | R0bi napisał/a: | stiv10 napisał/a: | dzisiaj wymieniłem: 1) przewód hamulcowy HEL, 2) klocki hamulcowe, 3) płyn hamulcowy, 4) osłona gumowa przy przegubie dźwigni zmiany biegów (trudna sztuka); 5) podłączyłem zapalniczkę. Jeszcze filtr z olejem (już czekają) i filtry paliwa (są aż 2?) i w drogę. |
Jakie 2 filtry paliwa? |
|
Konkretnie, w którym miejscu się znajdują oraz jaki model i rocznik? |
[ Dodano: 2013-01-09, 15:38 ]
w kilku postach zapachniało mi ironią i drwiną (mam takie subiektywne odczucie) ze strony komentatorów (ponad 1000 komentarzy na twarz), więc nie dyskutuję pamiętając, że NIE WOLNO ROZMYWAĆ TEMATU, który przypomnę brzmi "Co dziś zrobiłeś dla swojego motocykla" |
Ironii ani krzty nie było z mojej strony, tylko dociekliwość.
Dobrze się stało, że znalazłeś schemat.
Jeżeli dobrze się mu przyjrzeć, to rzeczywiście widać tam dwa filtry, tylko są to filtry powietrza a nie paliwa, ponieważ znajdują się na przewodach powietrznych a nie paliwowych.
Tak więc chcąc je wymienić, kupić należy trochę inne, chociaż podobnie wyglądające filtry.
I tym sposobem zostały zaoszczędzone pieniądze na niepotrzebny wydatek. |
_________________
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało. |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2013-01-09, 17:37
|
|
|
Zapodałem nowe gumy... Wreszczie przyszły po blisko 2 miesiącach czekania(straszenie niemca że jak nie przyśle to gestapo na niego naślę pomogło ) |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
jamiol87
Motocykl: vt 750 rc44 01
Wiek: 36 Dołączył: 17 Paź 2011 Posty: 61 Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany: 2013-01-09, 22:19
|
|
|
Nowe kapciuszki :) Metzeler ME 880 Marathon, oby do wiosny :D |
|
|
|
|
Zibi665
dVa gary
Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 2458 Skąd: Libiąż, KCH
|
Wysłany: 2013-01-17, 20:55
|
|
|
Ciąg dalszy planów:
Cytat: | W następnym tygodniu koło tył i co mi tam jeszcze do głowy przyjdzie. |
No i z kołem tylnym odrobiłem się również. Nie zrobiłem fotki, ale to przez emocje innego rodzaju... , dla ciekawych - wygląda tak ładnie , jak przednie - gdyby co.
No właśnie, do głowy mi przyszło ... znaczy musiałem zjechaną w poprzednim sezonie oponę wymienić, doszukałem się w mądrym internecie, że to całkiem dobre opony są i jest, kupiłem IRC made in Japan DOT 1512 - to te emocje właśnie
Dziś serwis odwiedziłem i opona już jest na kole, koło wyważone i w garażu na montaż w motocyklu sobie czeka. Zrobił bym to od razu - znaczy zamontował, ale chłodno trochę i czekam na ciut cieplejsze dni - może jutro ? |
_________________ To mówiłem ja - Jarząbek .
================
Ach ten oddech . |
|
|
|
|
Aramil
Motocykl: VT 600 90'
Wiek: 34 Dołączył: 09 Cze 2012 Posty: 152 Skąd: Białystok (Cz. B.)
|
Wysłany: 2013-01-20, 12:22
|
|
|
Maszyna odarta z wszelkich plastików (i części metalu), jutro wysyłam szpej do malowania :] |
|
|
|
|
Zibi665
dVa gary
Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 2458 Skąd: Libiąż, KCH
|
Wysłany: 2013-01-20, 13:29
|
|
|
Aramil napisał/a: | jutro wysyłam szpej do malowania | Super, znaczy to co zostało? czy to co odarłeś? |
_________________ To mówiłem ja - Jarząbek .
================
Ach ten oddech . |
|
|
|
|
Aramil
Motocykl: VT 600 90'
Wiek: 34 Dołączył: 09 Cze 2012 Posty: 152 Skąd: Białystok (Cz. B.)
|
Wysłany: 2013-01-20, 13:47
|
|
|
To co odarłem, żeby posłać ramę najpierw muszę wyciągnąć z niej silnik. To będzie zapewne dłuuga walka (Dotychczas moje obcowanie z mechaniką polegało raczej na patrzeniu przez ramię niż czymkolwiek poważniejszym ;) ).
PS: Swego czasu ktoś podawał linka z rysunkami złożeniowymi, ale nie mam go nigdzie w zakładkach i nie bardzo mogę znaleźć. Pamięta ktoś adres? (Chyba, że będzie to podane gdzie indziej, szukam wymiarów chlapaka pod siedzeniem, mój jest w opłakanym stanie i chcę wyciąć coś nowego) |
|
|
|
|
Robertz90
kierowca rajdowca
Motocykl: vt 750 '84
Wiek: 34 Dołączył: 16 Gru 2012 Posty: 15 Skąd: Przewrotne k. Rz
|
|
|
|
|
pagaj
Paweł
Motocykl: VT750 '86, H-D Fat boy' 05
Wiek: 71 Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 205 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
JohnM
Motocykl: VT600 '93
Wiek: 33 Dołączył: 06 Lut 2012 Posty: 175 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2013-01-22, 20:18
|
|
|
Wymieniłem tarcze sprzęgła, założyłem rozwiercony wydech i poskładałem wszystko do kupy Jutro, jeszcze regulacja zaworów i czekaaać. |
_________________ Nothing is over! Nothing! |
|
|
|
|
Saruman
Motocykl: Honda VT 600 Shadow 97
Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 65 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-01-29, 17:20
|
|
|
Odebrałem szprychy po chromowaniu i zaszprychowałem koła (przód i tył).
P290113_14.22.jpg
|
|
Plik ściągnięto 30 raz(y) 73,08 KB |
|
|
|
|
|
Zibi665
dVa gary
Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 2458 Skąd: Libiąż, KCH
|
Wysłany: 2013-01-29, 22:13
|
|
|
Saruman napisał/a: | i zaszprychowałem koła | - a czy wycentrowałeś ? czy tak na chybił trafił?
Jeżeli nie wycentrowałeś i nie wyregulowałeś naciągu szprych, to za chwilę - podczas jazdy, możesz nie utrzymać motocykla w linii prostej.
A, bo pytałeś też o wyważenie w innym temacie - samo wyważenie nie spowoduje, że koło będzie centryczne.
Jeżeli nie masz centrownicy i zrobiłeś to tak jak napisałeś ,,zaszprychowałem'', to raczej przed wyważeniem zanieś koło do fachowca. |
_________________ To mówiłem ja - Jarząbek .
================
Ach ten oddech . |
|
|
|
|
Saruman
Motocykl: Honda VT 600 Shadow 97
Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 65 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-01-31, 15:56
|
|
|
Sam nie wycentrowałbym dobrze więc tą czynność powierzę fachowcowi.Podobnie jak wyważanie. |
|
|
|
|
|