dziwne objawy..dusi sie!! |
Autor |
Wiadomość |
freex [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-21, 13:31
|
|
|
shadok: gazniki byly 2 tyg temu cale rozbierane i czyszczone..motocykl dusil sie bardzo mocno..niekiedy wogole uniemozliwial jazde. w gaznikach byly stare zaworki iglicowe i ktos zalutowal kanaly odpowietrzajace bo przez nie pewnie wylewala sie benzyna...przez to sie dusil strasznie mocno. teraz zaworki sa nowe, kanaly drozne i niby wszystko ok..ale jednak jeszcze troche sie dusi. |
|
|
|
|
freex [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-21, 13:46
|
|
|
mateusz: ja mam do ciebie jeszcze pytanko...pisales ze wymieniales przewody WN i fajki. ja kiedys wymienialem przewody WN w kawasaki Z1000 z 1981r i tam przewody byly zamontowane na stale w cewkach. czy w hondzie tez tak jest czy mozna je bez problemu wymienic? jakie kupowales fajki i jakie przewody?
pozdr. |
|
|
|
|
jacabe
Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 148 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 2008-03-28, 19:31
|
|
|
apropo przewodów to są wymienialne ale jak kupisz bele co to bedziesz sie tak babrał jak ja od 3 tygodni, już drugi komplet mam z metra cię tych niby ze sklepu motocyklowego a jednak gubią gdzieś iskrę bo przerywają mi i nierówno pracuje silnik o pporządnych parametrach pracy nie mam mowy. już mi klęka psycha na te wszystkie godziny spędzone w garażu. Iskra jest wszystko jest a przewody nowe kopią tak samo jak te z 84 roku. już nie wiem co robić. Fakt moto lepiej jedzie niż na tych starociach ale nie jest to to. Jutro dalszy ciąg walki |
_________________ Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-03-28, 19:48
|
|
|
Ja do swojej wstawiłem przewody BOSCH'a 6zł za metr i jest dobrze... lepiej niż na "dobrych" przewodach za 24zł za metr ;/
Ale też jeszcze będę "ulepszał" elektrykę |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Dziubek
Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 613 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2008-03-28, 20:19
|
|
|
Proponuje zastosować przewody w których środkowa żyła ma przekrój ok1,5 mm2 a nie samochodowe gdzie cieniutki drucik jest nawinięty na włókno szklane.
Stosuje to od lat. |
|
|
|
|
jacabe
Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 148 Skąd: Lębork
|
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2008-03-28, 22:19
|
|
|
freex napisał/a: | mateusz: ja mam do ciebie jeszcze pytanko...pisales ze wymieniales przewody WN i fajki. ja kiedys wymienialem przewody WN w kawasaki Z1000 z 1981r i tam przewody byly zamontowane na stale w cewkach. czy w hondzie tez tak jest czy mozna je bez problemu wymienic? jakie kupowales fajki i jakie przewody?
pozdr. |
Przewody są wymienialne, fajki kupiłem NGK (gdzieś jest na forum moja rozmowa z Cezarem - tam są podane numery fajek) a przewody BOSH w przezroczystej izolacji ... widać w środku drut miedziany. Jakbyś nie mógł dostać przewodów to daj znać. W Grodzisku znalazłem sklep motoryzacyjny, maja takie przewody na metry. |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2008-03-28, 22:21
|
|
|
jacabe napisał/a: | najpierw zastosowałem te samochodowe - przebicia jak cholera . a teraz załozyłem właśnie te z miedzianym rdzeniem- jest lepiej ale jeszcze gdzieś iskra ucieka. |
Może na fajkach Ci spiernicza? Ja wymieniłem jednym szusem przewody, fajki i świece. |
|
|
|
|
jacabe
Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 148 Skąd: Lębork
|
|
|
|
|
jacabe
Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 148 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 2008-03-29, 21:43
|
|
|
no i wymóżdżyłem, kupiłem komplet przewodów WN od malucha firmy sentech i... nie przebijają nie kopią i moto chodzi tyle że zauważyłem kiedy ściągam fajkę ze świecy I cylindra to z cewki na przewód chłodnicy(gumowy) wali iskra - pewnie szlak ją trafił zrobiłem pomiar omomierzem i dupa żadnych wskazań na uzwojeniu wtórnym. dziwne to troche bo iskra na świecach jest |
_________________ Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg |
|
|
|
|
Dziubek
Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 613 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2008-03-29, 22:33
|
|
|
Pewnie masz przerwe w cewce , a iskra przeskakuje. |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2008-03-30, 00:24
|
|
|
nie wolno ściągać fajki ze świecy podczas pracy silnika bo cewke można uszkodzić (dostanie przebicia) |
|
|
|
|
|