czy warto przeskoczyć z vt600 na vt750 ? |
Autor |
Wiadomość |
jack8823 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-04, 09:31
|
|
|
Ja mam właśnie pytanie odnośnie przesiadki z 600 na 750 spirit moze tam kiedyś w przyszlosci jak to się ma jeśli chodzi o wage czy duzo ciezszy i czy czuc w czasie jazdy ze jedziemy wieksza potega jak ze spalaniem no i osiagi przyspieszenie itd ;) celował bym w wersje kardanowa |
|
|
|
|
celuloz [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-14, 23:35
|
|
|
koledzy, a czemu nie bierzecie pod uwagę przy przesiadkach VT800?
rama wyraźnie większa niż vt750 - moc i osiągi zdecydowanie też - ja ujeżdżam i jestem bardzo zadowolony. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9492 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-07-15, 10:13
|
|
|
celuloz napisał/a: | koledzy, a czemu nie bierzecie pod uwagę przy przesiadkach VT800?
rama wyraźnie większa niż vt750 - moc i osiągi zdecydowanie też - ja ujeżdżam i jestem bardzo zadowolony. |
Od której VT750 ma większą ramę VT800, jakos nie wydaje mi się.
Jedynie podnóżki kierujacego w VT800 są troche bardziej wysuniete do przodu, niż w modelach VT750 z 83 i bliźniaczych VT700 z 84-85. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Fatum
Marcin
Motocykl: Triumph Tiger SE 1050 / VT 600 C 97
Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 1028 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-15, 10:37
|
|
|
jack8823 napisał/a: | Ja mam właśnie pytanie odnośnie przesiadki z 600 na 750 spirit moze tam kiedyś w przyszlosci jak to się ma jeśli chodzi o wage czy duzo ciezszy i czy czuc w czasie jazdy ze jedziemy wieksza potega jak ze spalaniem no i osiagi przyspieszenie itd ;) celował bym w wersje kardanowa |
powiem Ci ze jestem po takiej przesiadce i nie żaluje jak już wcześniej pisałem, nie jest to motocykl docelowy ale póki co cieszy mnie ogromnie, waga ciut większa ale gabaryty dają takie odczucie,
jeśli chodzi o wersje na kardanie, cóż... miałem okazje wczoraj nakręcić kilka kilometrów, wiecej powiem po weekendowym wypadzie na mazury ale raczej dalej nic dobrego nie będę miał do powiedzenia, jestem wysoki a nóżki są jeszcze bliżej tyłka niż we wcześniejszym modelu, ledwo daje rade zmieniać biegi, siedzi się niżej, górna rura aż pali w d...psko, pasażerka też miała gorsze wrażenia, co do nowszego modelu spirita, ale to może być poprostu kwestia przyzwyczajenia do dobrego
prędkość maksymalna lepsza raczej ale nie tak agresywne przyspieszenie- takie mam pierwsze odczucia ale po miescie ciężko rzetelnie ocenić
co do vt 800, nie każdy ma odwage kupić maszyne z tych roczników, wiadomo takie motory wymagają wiecej troski i uwagi mechanicznie, części są mniej dostępne itp więc napewno nie jest to złoty środek na rozwiązanie problemu z tematu |
_________________ VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050 |
|
|
|
|
celuloz [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-25, 11:34
|
|
|
vt800 zdecydowanie się bardziej nadaje dla wyższych osób niż vt750 - sprawdzone empirycznie.
Co do dostępności części - jest naprawdę nieźle - tylko trzeba samemu poszukać numerów katalogowych. |
|
|
|
|
Stasiek [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-08-11, 17:12
|
|
|
No pewnie ze warto |
|
|
|
|
Majster666
Motocykl: Honda VT 600 C2
Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 10 Skąd: Kraków Nowa Huta
|
Wysłany: 2010-08-17, 14:48
|
|
|
Ja także się chce przesiąść w przyszłym sezonie (jak portfel pozwoli) z vt 600 (r 92, i troszku awaryjny) na Honde vt 750 dc black widow r.2001-2003.
W sumie zadowolonym z mej 600 ale ma mało w baku (9 l.) przez co co chwila trza pamietac o stacji:/ no i troszku sie psuje co chwila cos przez co wątpie bym ją sprzedał:/ no ale trzeba miec nadzieje:D |
|
|
|
|
Wit
Motocykl: VT600C'93->VT1100C2 ACE'95; Suzuki GN125
Wiek: 35 Dołączył: 10 Wrz 2016 Posty: 197 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-03-06, 15:21
|
|
|
Witajcie :)
Noszę się z zamiarem przesiadki z VT600 na VT750 Aero. Czy poczuję różnicę 3 koni i 10Nm? Ktoś z Was przerabiał ten temat? |
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1176 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
Wysłany: 2019-03-06, 16:01
|
|
|
Nie poczujesz. kup 1100 pewnie będzie tańsze |
|
|
|
|
Janek
Motocykl: Honda Shadow Spirit VT750C2 2010
Wiek: 70 Dołączył: 01 Lis 2010 Posty: 423 Skąd: RZE
|
Wysłany: 2019-03-06, 21:05
|
|
|
Z moje przesiadki z VT600 (1998) na VT750 Spirit (2010) jestem bardzo zadowolony. |
_________________ Oby drzewa, z których zrobią nasze trumny, rosły jak najdłużej |
|
|
|
|
Wit
Motocykl: VT600C'93->VT1100C2 ACE'95; Suzuki GN125
Wiek: 35 Dołączył: 10 Wrz 2016 Posty: 197 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-03-07, 08:18
|
|
|
No właśnie zdania są podzielone :)
Wczoraj miałem okazję przejechać się kawałek tym motocyklem. Swoją drogą naprawdę niezła perełka.
Nie sądziłem, że cruiser może być aż tak wygodny... Jedzie się nim jak w bajce, ale nie wiem czy w trasie z pasażerem poczuję jakąś większą różnicę. |
|
|
|
|
towalsky
Motocykl: GSX 1400 + SV 650 N
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 1232 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2019-03-07, 09:01
|
|
|
Witek napisał/a: | Nie sądziłem, że cruiser może być aż tak wygodny |
A ja Ci polecę swój motocykl- Honda Magna VF750C. Tutaj z pewnością poczujesz różnicę w mocy. Moim zdaniem, komfort jazdy jest o wiele większy niż na cruiserkach (Hondy Shadow są nieco bardziej twarde, jeździłem na VT600, VT750 C2, VT1100C). Silnik jest dobrze wyrównoważony, wibracje właściwie nie istnieją. Siodło bardzo duże, bardzo miękkie i wygodne.
Minusem- nieco przysłabe hamulce (z przodu jedna tarcza, z tyłu bęben). Niektórym brakuje "bulgotu" V-dwójki |
_________________ -=ShadoW=- |
|
|
|
|
mariioo
Marcin
Motocykl: V-STROM 650XT
Wiek: 43 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 349 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: 2019-03-07, 22:20
|
|
|
przerabiałem taki temat, jeździłem VT 600, następnie przesiadłem się na VT 750 Spirit a następnie VT 1100 Sabre. Zdecydowanie brał bym 1100.np Sabre jest trochę mocniejsza niż C2 ACE więc tym bardziej czuć różnicę między 600 a 1100. |
|
|
|
|
Wit
Motocykl: VT600C'93->VT1100C2 ACE'95; Suzuki GN125
Wiek: 35 Dołączył: 10 Wrz 2016 Posty: 197 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-03-11, 10:24
|
|
|
towalsky napisał/a: |
A ja Ci polecę swój motocykl- Honda Magna VF750C. |
Dzięki, ale trochę inny typ preferuję ;)
mariioo napisał/a: |
Zdecydowanie brał bym 1100.np Sabre jest trochę mocniejsza niż C2 ACE więc tym bardziej czuć różnicę między 600 a 1100.. |
Sabre jest bardzo fajna, bo ma szklanki na lagach i kierunki na belce, ale jakoś cięzko mi się przekonać do tych felg... |
|
|
|
|
Teresa
Mama Ojka
Motocykl: VT600 -> VT1100 C3 AERO i BMW 1200 GS
Wiek: 60 Dołączyła: 21 Sie 2013 Posty: 2356 Skąd: Kotlina Kłodzka
|
Wysłany: 2019-03-11, 11:28
|
|
|
Witek napisał/a: |
mariioo napisał/a: | Zdecydowanie brał bym 1100.np Sabre jest trochę mocniejsza niż C2 ACE więc tym bardziej czuć różnicę między 600 a 1100.. |
Sabre jest bardzo fajna, bo ma szklanki na lagach i kierunki na belce, ale jakoś cięzko mi się przekonać do tych felg... |
Jest kilka modeli 1100, różnią się chociażby wyglądem. Przesiadłam się z 600 na 1100 i jestem zadowolona. Ale już chyba kiedyś rozmawialiśmy o tym |
_________________ Jeśli marnowanie czasu daje ci radość, to nie jest to czas zmarnowany. |
|
|
|
|
|