/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
czy warto przeskoczyć z vt600 na vt750 ?
Autor Wiadomość
stereo_06 

Motocykl: VT 600
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 98
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2010-05-15, 00:31   czy warto przeskoczyć z vt600 na vt750 ?

Pytanie jak w temacie, ale spokojnie najpierw muszę kasę doskrobać a to trochę potrwa jakby co. A więc oprócz bardziej masywnego wyglądu możecie jeszcze wymienić jakieś różnice między tymi modelami? 750-ek jest kilka wersji aero podoba mi się najbardziej i tu pytanie do posiadaczy ale raczej subiektywne bo dotyczy wyglądu: jak na żywo konfrontuje się duży tylni błotnik z tylną oponką o standardowych rozmiarach?

Liczę na burzę mózgów i kreatywność szanownej szlachty i pospolitego drobno mieszczaństwa : ) hehehe
_________________
Najpierw mnie usłyszycie, potem mnie zobaczycie
 
 
senda 


Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 1555
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-15, 01:47   

Oprócz wyglądu to jeszcze o wiele większe moc i moment obrotowy
_________________
Nawrót choroby! :)
 
 
 
marcin k 
KARDAN SHADOG

Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 480
Skąd: Rokietnica k. P-nia
Wysłany: 2010-05-15, 09:56   

jeżeli na taką na kardanie{z tych nowszych część była niestety na łańcuchu} to na pewno warto
 
 
stereo_06 

Motocykl: VT 600
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 98
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2010-05-15, 12:12   

O właśnie interesowała by mnie tylko ta z wałem kardana. A kurcze co do większej mocy i momentu obrotowego to sam nie wiem dlatego ze waży tez więcej od 600-ki więc te 6 koni gubi się gdzieś w tłumie. Gdyby miała ze 50 koni to wtedy była by całkiem inna bajka:).
_________________
Najpierw mnie usłyszycie, potem mnie zobaczycie
 
 
Dyziek 
Łukasz


Motocykl: xsr900
Wiek: 48
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 408
Skąd: Sanok-Łódź
Wysłany: 2010-05-15, 13:57   

dozbieraj i kup 1100.

Dla samego wyglądu nie warto zmieniać. Osiągi 600 i 750 są porównywalne.

Jeśli nie masz kłopotów z tą 600 to spokojnie prześmigaj do końca sezonu.
 
 
Fatum 
Marcin


Motocykl: Triumph Tiger SE 1050 / VT 600 C 97
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 1028
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-15, 18:13   

Ja tak zrobiłem i nie żałuję!

Po pierwsze wygląd, czego nie trzeba komentować, po drugie wrażenia z jazdy są zupełnie inne czujesz się jak na dwa razy większym moto:) po trzecie dźwięk pracy nie do porównania (w 600 miałem wiercone, w 750 cobry, czego w 600 nie uzyskasz jakich byś nie wstawił), po czwarte mieszkam od dobrych kilku lat w wawie i doświadczenie jazdy większym moto między samochodami itp na pewno się przyda, bo mam swój rozum i nie rzucam się od razu z motyką na słońce,

chyba, że zależy ci na mocy i osiągach na drogach...
_________________
VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
 
 
Sławek 

Motocykl: VT 1100 C 94
Wiek: 53
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 207
Skąd: Ślesin
Wysłany: 2010-05-15, 20:17   

pewnie z nowszych modeli to 750 będzie ok, a jak nie to bierz 1100, ja też miałem takie dylematy wystarczyło na 1100 no to wziąłem i jest git

pozdrawiam serdecznie
 
 
 
Woder 
Woder


Motocykl: VT 500 C 86, WSK M06 KOS 85
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 629
Skąd: Nysa, Malary
Wysłany: 2010-05-15, 21:27   

Jasne że tak bierz 1100,to konkret moto!!!
_________________
Vel Thomas
 
 
łysy32 
seba

Motocykl: suzuki m 1500
Wiek: 46
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 231
Skąd: TST
Wysłany: 2010-05-15, 22:28   

Nie mam zbyt dużego doświadczenia ale 1100 to jest to :chytrusek:
 
 
 
Roadrunner 
Łukasz


Motocykl: BMW
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1209
Skąd: Legionowo/Ostróda
Wysłany: 2010-05-16, 08:44   

Przede wszystkim odpowiedz sobie na pytania: Czego oczekuję od motocykla? Czy musi być duży? Czy musi mieć duży silnik? Czy po prostu musi się wygodnie podróżować, moto ma być niezawodne i ekonomiczne? Najważniejsze to żebyś nie pozwolił sobie wmówić, że musisz mieć minimum 1100, bo inaczej to to nie jest motocykl. Mi się podoba wygląd 750C2 - piękny, klasyczny cruiser. Może i ma łańcuch, ale i to rozwiązanie ma zalety, nie tylko wady. Widzę, że celujesz w nowszy model na kardanie - znam kilku użytkowników takiego moto i nikt nie narzeka. Po pewnym czasie zawsze będzie brakować mocy bo się do niej przyzwyczajamy i nawet VTX1800 z upływem kilometrów zrobi się za słaby ;-) Jeśli jesteś spokojnie usposobionym jeźdźcem to na 750 na pewno źle Ci się nie będzie jeździć. Jak dla mnie najważniejsza jest bezawaryjność - jak chcę gdzieś daleko jechać to nie muszę przygotowywać motocykla kilka dni tylko wsiadam i jadę parę tysięcy kilometrów, bez zamartwiania się czy się nie rozleci po drodze. Dlatego jak kupowałem 8 lutego 2008 roku swoją vt600 z 1997 roku, wolałem ją niż np. 1100 z końca lat 80-tych - w niepełne dwa sezony zrobiłem prawie 26tys km i nigdy, nawet choćby jeden raz, nie odmówiła posłuszeństwa, nawet jednego lekkiego problemu z rozruchem - nic się nie działo. Odwiedziłem Szwecję, Danię, Niemcy, Czechy, Austrię, Włochy. I dało się? Dało. I co więcej, było fantastycznie. Obecnie ujeżdżam 1100C2 Sabre - Sabrina jest większa, przez co bardziej wygodna niż 600-tka, cięższa a różnica w osiągach jest znaczna. Przy moim umiarkowanym stylu jazdy, czyli ani jak dziadek ale też nie bardzo agresywnie, pali ok. 0,6-1l/100km więcej niż vt600 (u mnie wersja 5-cio biegowa), chociaż największe spalanie zanotowałem krótko po zakupie, gdzie jeszcze uczyłem się motocykla - 6,75l/100km. Przykład: ostatni wyjazd na Podlasie, i przy każdym tankowaniu miałem 4,6-4,75l/100km. Nie jest więc drastycznie bardziej paliwożerny, zwłaszcza, że prędkość przelotowa to było zwykle 110-120km/h, czasem wolniej, czasem szybciej. Wiesz jaki jest morał z tego wszystkiego co Ci napisałem? A taki, że każdy ma inne potrzeby i inny gust, kup więc to na co Cię stać, co Ci się podoba i z takim silnikiem jaki jest dla Ciebie odpowiedni. Nikt przecież nie każe Ci jeździć nim 10 lat. Pośmigasz, i jak się znudzi, dozbierasz kasę i kupisz inny, większy i mocniejszy. A może się okaże, że nie będzie takiej potrzeby? Może właśnie takie Aero to jest moto, którym zrobisz kilkadziesiąt tysięcy kilometrów? Na te pytania niestety nie ma uniwersalnej odpowiedzi. Ja dla siebie motocykla szukałem od maja 2009, a kupiłem 24-go lutego tego roku. Miałem ogromny dylemat, wahałem się pomiędzy kilkoma modelami, ale jak zobaczyłem moją Sabrinkę... przepadłem. Wyboru dokonałem sercem. To po prostu była miłość od pierwszego wejrzenia. Musisz więc chyba obejrzeć kilka modeli, do czego będziesz miał okazję niedługo we Władysławowie, i zobaczysz, które moto powoduje u Ciebie przyspieszone krążenie ;-)
_________________
Say no to slow.
 
 
stereo_06 

Motocykl: VT 600
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 98
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2010-05-16, 13:08   

Roadrunner to jest właśnie konkretna odpowiedź jakiej oczekiwałem, skoro 600-kę mam w bardzo dobrym excelent stanie, a śmigam większość kilometrów po mieście(ekonomiczność), to dopiero za 2-3 sezony pomyśle o potworze na dalekie trasy. Może wygram w totka to będę miał dwa :). Na moje "nieszczęście" podoba mi się 1100 z tym tylko że drag star classic do niego szyba, gmole, sakwy, podesty(czy jak to sie tam nazywa) i to już na dalekie kilometry pełnokrwisty cruzer. Czego przy vt600 nie chce nawet widzieć w promieniu 5 metrów od niej.

W tym momencie piszę tu o drag starze 1100 ale nie w kwestii porównania do hondy czy lepszy czy gorszy (unikając polskiej głupiej na czasy mentalności- no niestety trza poprawkę na to też wziąć) ale dla tego że jak sam opisałeś motor wybiera się się sercem.

A jak będzie mnie już stać na dwa to rachu ciachu piłka w rękę i tniemy 600 na kawałki i rozmontowujemy .........aby powstał piękny bobber, przez to spać nie mogę teraz po nocach.
_________________
Najpierw mnie usłyszycie, potem mnie zobaczycie
 
 
Roadrunner 
Łukasz


Motocykl: BMW
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1209
Skąd: Legionowo/Ostróda
Wysłany: 2010-05-16, 13:22   

Drag Star 1100 Classic, najlepiej czarny lub złoty i z aluminiowymi felgami mi osobiście bardzo się podoba. Piękny, klasyczny cruiser, podobno bardzo wygodny, ale sam nie jeździłem. Znam kilka osób śmigających takimi dragami i są bardzo zadowoleni tak więc rozumiem, że i Tobie się podoba ;-) Dodam, że a kupiłem swoją vt600 od jednego z polskich muzyków. W garażu również miał Draga 1100, a 600-tką śmigał czasami po mieście bo mniejsza i chłodzona cieczą tak więc kombinacja vt600+drag1100 jest możliwa ;-)
_________________
Say no to slow.
 
 
ciachu 


Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 3675
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-16, 14:11   

stereo_06 napisał/a:
ciachu piłka w rękę i tniemy 600 na kawałki i rozmontowujemy ..........


Stereo, a kiedy byś chciał, bo na razie nie mam zbytnio czasu, ale ewentualnie w wakacje możemy się jakoś ustawić i działamy :mrgreen:
_________________
UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe

 
 
LESZEK75 

Motocykl: VT 1100 Sabre
Wiek: 49
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 11
Skąd: Zamość
Wysłany: 2010-05-16, 18:36   

Miałem 600 5 lat nigdy mnie nie zawiodła jak to HONDA ,też przymierzałem się do 750 ale po kilku miesiącach czatowania na allegro wyłowiłem SABRE 1100 i jestem zadowolony z wyboru pięknie się sprawdza w długich trasach ,na 600 bolała mnie dupa i byłem zmęczony .

Między 600 a 750 nie ma durzej rużnicy w mocy a do tego jeszcze dochodzi masa motocykla .

Zrobiłem podobnie jak Roadrunner .
 
 
stereo_06 

Motocykl: VT 600
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 98
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2010-05-17, 12:05   

Czyli dobry motyw z tą 1100 pojemnością po 600-ce. A z cięciem 600-ki to trza jeszcze poczekać kiedy do tego dorosnę $$$ finansowo oczywiście :).
_________________
Najpierw mnie usłyszycie, potem mnie zobaczycie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM