/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
vt 750.....prośba o poradę
Autor Wiadomość
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2010-05-17, 22:43   

marcint napisał/a:
mam jeszcze jedną sprawę, orientuje się ktoś od kiedy w vt 750 montowali wtrysk, wiem że w 750 spirit os 2007 a co z cruiserem?? czy od 2004 roku po zmianie błotników itp, czy potem?? pozdrawiam


Z tego co się orientuję, to od 2009 r.
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
marcint
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-18, 06:25   

szukałem coś tam na zagranicznych stronach i zrobił mi się mały mętlik w głowie bo o ile dobrze zrozumiałem to cos tam pisze że cruisery vt 750 produkowane przez ostatnich kilka lat maja jeden gaźnik :shock: czy rzeczywiście tak jest :?: jeśli tak to które rozwiązanie wybrać, nowszy spirit z wtryskiem czy którąś z wersji 1 lub 2 gaźniki :?:
 
 
Tomson 


Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 128
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2010-05-18, 11:41   

VT 750 Aero ma jeden gaźnik - czyli od 2004 zdaje się, bo VT750 ACE skończyli robić w 2003. Jeden gaźnik jest wygodniejszy niż dwa - nie ma tematu synchronizacji np. Wtrysk teoretycznie jest lepszy - bryka pali od razu dobrze nawet na zimnie, bez potrzeby rozgrzewania na ssaniu - no jak samochód po prostu ;-) Z drugiej strony w gaźniku mozna coś samemu podłubać i naprawić jakby co - z wtryskiem gorzej pod tym względem. Ja się spotkałem z taką opinią, że japońce konstrukcję gaźnika dopracowali do perfekcji i nie sprawia on problemów. Nie wiem jak jest w innych modelach - u mnie to prawda.
_________________
Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?...
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9492
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-05-18, 11:53   

Tak zgadza się jeden gaźnik w VT750 jest od 2004 roku, a wtrysk od 2010 roku. :lol:

Co do tego co jest lepsze, jeden, czy dwa gaźniki, to zdania są podzielone. :lol:

Ja uważam, że dwa gaźniki są lepsze, pomimo tego, ze trzeba je synchronizować. :lol:

Niektórzy użytkownicy VTX1300 /jeden gaźnik/ narzekają i mówią, że byłoby to całkiem inne moto jakby miało dwa gaźniki. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Tomson 


Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 128
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2010-05-18, 13:27   

O widzisz - a wiesz może dlaczego dwa są lepsze? Zastanawiałem się nad tym ale nigdzie nie znalazłem sensownej odpowiedzi.
_________________
Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?...
 
 
marcint
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-18, 14:58   

zapytałem o te wtryski bo kiedyś w moim towarzystwie wysnuto opinie że te spirity z wtryskiem między innymi przez to że wtrysk precyzyjniej podaje paliwo ładniej, płynniej przyspieszają, i troszkę mniej palą, a tak w sumie można "dozbierać" fundusze bo patrząc na allegro to często różnica cenowa w tych modelach z wtryskiem i gaźnikami nie jest takaaa duża. :-)
 
 
tombi 


Motocykl: XL700VA
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 130
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-05-18, 22:05   

Czy 2 linki biegnące do manetki gazu świadczą o dwóch gaźnikach czy nie koniecznie?
 
 
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2010-05-18, 22:07   

tombi napisał/a:
Czy 2 linki biegnące do manetki gazu świadczą o dwóch gaźnikach czy nie koniecznie?


Nie świadczą o tym wcale.
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
millow
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-24, 14:56   

Czołem!



Ja jeżdżę na C4 drugi sezon.



Po pierwsze: Jeżeli chodzi o kubaturę moto to moim zdaniem OK. C4 jest niewiele mniejszy od 1100. Wybrałem się na kilka dłuższych wypraw - nie ma problemu z podróżowaniem z plecakiem + sporo bagażu. Naprawdę można sporo ze sobą zabrać.



Po drugie: wygląd. Dla mnie rewelacja. To oczywiście rzecz gustu ale moim zdaniem trudno znaleźć ładniejszego cruisera.



Po trzecie: moc i hamulce. Tutaj moim zdaniem jest gorzej. Mam wrażenie, że motocykl ma za mało mocy na swoją wagę. Rzeczywiści powyżej 110km/h zaczyna się żyłowanie silnika. Dwie osoby + bagaż = max. 100km/h. Powyżej podróż robi się nieprzyjemna. Hamulce również słabawe w stosunku do masy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM