vt 750.....prośba o poradę |
Autor |
Wiadomość |
R0bi
Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 2127 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 2010-05-17, 22:43
|
|
|
marcint napisał/a: | mam jeszcze jedną sprawę, orientuje się ktoś od kiedy w vt 750 montowali wtrysk, wiem że w 750 spirit os 2007 a co z cruiserem?? czy od 2004 roku po zmianie błotników itp, czy potem?? pozdrawiam |
Z tego co się orientuję, to od 2009 r. |
_________________
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało. |
|
|
|
|
marcint [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-18, 06:25
|
|
|
szukałem coś tam na zagranicznych stronach i zrobił mi się mały mętlik w głowie bo o ile dobrze zrozumiałem to cos tam pisze że cruisery vt 750 produkowane przez ostatnich kilka lat maja jeden gaźnik czy rzeczywiście tak jest jeśli tak to które rozwiązanie wybrać, nowszy spirit z wtryskiem czy którąś z wersji 1 lub 2 gaźniki |
|
|
|
|
Tomson
Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 128 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2010-05-18, 11:41
|
|
|
VT 750 Aero ma jeden gaźnik - czyli od 2004 zdaje się, bo VT750 ACE skończyli robić w 2003. Jeden gaźnik jest wygodniejszy niż dwa - nie ma tematu synchronizacji np. Wtrysk teoretycznie jest lepszy - bryka pali od razu dobrze nawet na zimnie, bez potrzeby rozgrzewania na ssaniu - no jak samochód po prostu Z drugiej strony w gaźniku mozna coś samemu podłubać i naprawić jakby co - z wtryskiem gorzej pod tym względem. Ja się spotkałem z taką opinią, że japońce konstrukcję gaźnika dopracowali do perfekcji i nie sprawia on problemów. Nie wiem jak jest w innych modelach - u mnie to prawda. |
_________________ Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?... |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9499 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-05-18, 11:53
|
|
|
Tak zgadza się jeden gaźnik w VT750 jest od 2004 roku, a wtrysk od 2010 roku.
Co do tego co jest lepsze, jeden, czy dwa gaźniki, to zdania są podzielone.
Ja uważam, że dwa gaźniki są lepsze, pomimo tego, ze trzeba je synchronizować.
Niektórzy użytkownicy VTX1300 /jeden gaźnik/ narzekają i mówią, że byłoby to całkiem inne moto jakby miało dwa gaźniki. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Tomson
Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 128 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2010-05-18, 13:27
|
|
|
O widzisz - a wiesz może dlaczego dwa są lepsze? Zastanawiałem się nad tym ale nigdzie nie znalazłem sensownej odpowiedzi. |
_________________ Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?... |
|
|
|
|
marcint [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-18, 14:58
|
|
|
zapytałem o te wtryski bo kiedyś w moim towarzystwie wysnuto opinie że te spirity z wtryskiem między innymi przez to że wtrysk precyzyjniej podaje paliwo ładniej, płynniej przyspieszają, i troszkę mniej palą, a tak w sumie można "dozbierać" fundusze bo patrząc na allegro to często różnica cenowa w tych modelach z wtryskiem i gaźnikami nie jest takaaa duża. |
|
|
|
|
tombi
Motocykl: XL700VA
Dołączył: 17 Sty 2010 Posty: 130 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 2010-05-18, 22:05
|
|
|
Czy 2 linki biegnące do manetki gazu świadczą o dwóch gaźnikach czy nie koniecznie? |
|
|
|
|
R0bi
Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 2127 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 2010-05-18, 22:07
|
|
|
tombi napisał/a: | Czy 2 linki biegnące do manetki gazu świadczą o dwóch gaźnikach czy nie koniecznie? |
Nie świadczą o tym wcale. |
_________________
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało. |
|
|
|
|
millow [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-06-24, 14:56
|
|
|
Czołem!
Ja jeżdżę na C4 drugi sezon.
Po pierwsze: Jeżeli chodzi o kubaturę moto to moim zdaniem OK. C4 jest niewiele mniejszy od 1100. Wybrałem się na kilka dłuższych wypraw - nie ma problemu z podróżowaniem z plecakiem + sporo bagażu. Naprawdę można sporo ze sobą zabrać.
Po drugie: wygląd. Dla mnie rewelacja. To oczywiście rzecz gustu ale moim zdaniem trudno znaleźć ładniejszego cruisera.
Po trzecie: moc i hamulce. Tutaj moim zdaniem jest gorzej. Mam wrażenie, że motocykl ma za mało mocy na swoją wagę. Rzeczywiści powyżej 110km/h zaczyna się żyłowanie silnika. Dwie osoby + bagaż = max. 100km/h. Powyżej podróż robi się nieprzyjemna. Hamulce również słabawe w stosunku do masy. |
|
|
|
|
|