Regulacja zaworow VT125 |
Autor |
Wiadomość |
bender [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-06, 11:59 Regulacja zaworow VT125
|
|
|
Witam wszystkich
Mam zamiar dokonac regulacji zaworow ale potrzebuje informacji:
1. Jaki powinien byc prawidlowy luz/szczelina.
2. Czy regulacji powinno dokonywac sie na cieplym czy zimnym silniku?
z gory dziekuje za informacje:) |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-04-06, 13:28
|
|
|
Może by tak jeszcze zajrzeć tutaj.
http://www.shadow.org.pl/forum/viewforum.php?f=24 |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-04-06, 19:51 Re: Regulacja zaworow VT125
|
|
|
bender napisał/a: | Witam wszystkich
Mam zamiar dokonac regulacji zaworow ale potrzebuje informacji:
1. Jaki powinien byc prawidlowy luz/szczelina.
2. Czy regulacji powinno dokonywac sie na cieplym czy zimnym silniku?
z gory dziekuje za informacje:) |
No, teraz mogę Ci odpowiedzieć, chociaż tylko na 2 pytanie.
Ad.2 Luzy zaworów reguluje się na zimnym silniku.
Co do 1 pyt. trzeba sprawdzić w książce serwisowej. Może ktoś z użytkowników VT125 posiada. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
bender [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-07, 00:26
|
|
|
dzieki
jedna zagadka wyeliminowana:)
Co ciekawe czasem w silnikach spalinowych regulacje przeprowadza sie na cieplym silniku.
Tak bylo w moim starym Mitsubishi.
Cale szczescie ze silnik ma byc zimny, bo dostanie sie w Hance do zaworow nie bedzie takie proste jak w aucie.
Tak czy inaczej poczekam, moze ktos ma serwisowke, a jak nie to trzeba bedzie kupic gdzies jakos, albo usmiechnac sie do 'speca' w warsztacie. |
|
|
|
|
Adamko [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-07, 20:10
|
|
|
bender napisał/a: | dzieki
jedna zagadka wyeliminowana:)
Co ciekawe czasem w silnikach spalinowych regulacje przeprowadza sie na cieplym silniku.
Tak bylo w moim starym Mitsubishi.
Cale szczescie ze silnik ma byc zimny, bo dostanie sie w Hance do zaworow nie bedzie takie proste jak w aucie.
Tak czy inaczej poczekam, moze ktos ma serwisowke, a jak nie to trzeba bedzie kupic gdzies jakos, albo usmiechnac sie do 'speca' w warsztacie. |
Miałem też 125 i przez cały czas jej użytkowania nie udało mi się napotkać po żadną postacią serwisówki do niej. Nie mniej życzę powodzenia. Pozostaje chyba ta ostatnia opcja |
|
|
|
|
Bachytek
Motocykl: BMW R1200GS
Wiek: 32 Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 1336 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-04-07, 20:17
|
|
|
Zadzwon do serwisu hondy i zapytaj :) |
|
|
|
|
bender [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-18, 14:29
|
|
|
Dla wszystkich ktorym to moze sie jeszcze przydac:
luz na zaworach:
ssacy 0.15mm
wydechowy 0.24mm
+/-0.02mm |
|
|
|
|
kocurek [Usunięty]
|
|
|
|
|
bender [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-06-02, 14:49
|
|
|
Dzieki wielkie:)
a tak sie jeszcze na wszelki wypadek zapytam:
masz moze wiecej takich skanow?
bo jesli tak to bylbym baaaardzo wdzieczny, a jesli nie to tylko troche wdzieczny ;) |
|
|
|
|
kocurek [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-06-04, 11:13
|
|
|
mam całą serwisówkę-salonówkę daj adres to ci wyślę |
|
|
|
|
|