Witam wszystkich
Mam zamiar dokonac regulacji zaworow ale potrzebuje informacji:
1. Jaki powinien byc prawidlowy luz/szczelina.
2. Czy regulacji powinno dokonywac sie na cieplym czy zimnym silniku?
z gory dziekuje za informacje:)
Odpowiedz do tematu
: Regulacja zaworow VT125
:
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
: Re: Regulacja zaworow VT125
No, teraz mogę Ci odpowiedzieć, chociaż tylko na 2 pytanie.
Ad.2 Luzy zaworów reguluje się na zimnym silniku.
Co do 1 pyt. trzeba sprawdzić w książce serwisowej. Może ktoś z użytkowników VT125 posiada.
bender napisał/a: |
Witam wszystkich
Mam zamiar dokonac regulacji zaworow ale potrzebuje informacji: 1. Jaki powinien byc prawidlowy luz/szczelina. 2. Czy regulacji powinno dokonywac sie na cieplym czy zimnym silniku? z gory dziekuje za informacje:) |
No, teraz mogę Ci odpowiedzieć, chociaż tylko na 2 pytanie.
Ad.2 Luzy zaworów reguluje się na zimnym silniku.
Co do 1 pyt. trzeba sprawdzić w książce serwisowej. Może ktoś z użytkowników VT125 posiada.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
dzieki
jedna zagadka wyeliminowana:)
Co ciekawe czasem w silnikach spalinowych regulacje przeprowadza sie na cieplym silniku.
Tak bylo w moim starym Mitsubishi.
Cale szczescie ze silnik ma byc zimny, bo dostanie sie w Hance do zaworow nie bedzie takie proste jak w aucie.
Tak czy inaczej poczekam, moze ktos ma serwisowke, a jak nie to trzeba bedzie kupic gdzies jakos, albo usmiechnac sie do 'speca' w warsztacie.
jedna zagadka wyeliminowana:)
Co ciekawe czasem w silnikach spalinowych regulacje przeprowadza sie na cieplym silniku.
Tak bylo w moim starym Mitsubishi.
Cale szczescie ze silnik ma byc zimny, bo dostanie sie w Hance do zaworow nie bedzie takie proste jak w aucie.
Tak czy inaczej poczekam, moze ktos ma serwisowke, a jak nie to trzeba bedzie kupic gdzies jakos, albo usmiechnac sie do 'speca' w warsztacie.
:
Miałem też 125 i przez cały czas jej użytkowania nie udało mi się napotkać po żadną postacią serwisówki do niej. Nie mniej życzę powodzenia. Pozostaje chyba ta ostatnia opcja
bender napisał/a: |
dzieki
jedna zagadka wyeliminowana:) Co ciekawe czasem w silnikach spalinowych regulacje przeprowadza sie na cieplym silniku. Tak bylo w moim starym Mitsubishi. Cale szczescie ze silnik ma byc zimny, bo dostanie sie w Hance do zaworow nie bedzie takie proste jak w aucie. Tak czy inaczej poczekam, moze ktos ma serwisowke, a jak nie to trzeba bedzie kupic gdzies jakos, albo usmiechnac sie do 'speca' w warsztacie. |
Miałem też 125 i przez cały czas jej użytkowania nie udało mi się napotkać po żadną postacią serwisówki do niej. Nie mniej życzę powodzenia. Pozostaje chyba ta ostatnia opcja
:
Zadzwon do serwisu hondy i zapytaj :)
:
Dla wszystkich ktorym to moze sie jeszcze przydac:
luz na zaworach:
ssacy 0.15mm
wydechowy 0.24mm
+/-0.02mm
luz na zaworach:
ssacy 0.15mm
wydechowy 0.24mm
+/-0.02mm
:
Dzieki wielkie:)
a tak sie jeszcze na wszelki wypadek zapytam:
masz moze wiecej takich skanow?
bo jesli tak to bylbym baaaardzo wdzieczny, a jesli nie to tylko troche wdzieczny ;)
a tak sie jeszcze na wszelki wypadek zapytam:
masz moze wiecej takich skanow?
bo jesli tak to bylbym baaaardzo wdzieczny, a jesli nie to tylko troche wdzieczny ;)
:
Odpowiedz do tematu
mam całą serwisówkę-salonówkę daj adres to ci wyślę