/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Hydrauliczne kasowanie luzów zaworów - VT 750 C - porady
Autor Wiadomość
webWAI 

Motocykl: Honda Shadow VT750C '83 Canada
Wiek: 39
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 12
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-07-07, 11:53   Hydrauliczne kasowanie luzów zaworów - VT 750 C - porady

Witajcie Koledzy,

Czy wiecie w jaki sposób w shadowce wyregulować odpowiednio luzy zaworowe? Wiem, że trzeba podłożyć odpowiednie podkładki, które mają grubość 0,5mm lub 1mm. Mam tabelkę w której jest przedstawione ile trzeba podłożyć dla wartości "assistant shaft stroke" - ale nie wiem jak to zmierzyć.

http://webwai.webd.pl/pli...ft%20stroke.png

Pozdrawiam,
Adam
_________________
Niejeden bumerang nie wraca. Wybiera wolność.

— Stanisław Jerzy Lec
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9493
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2011-07-07, 12:03   

W silnikach z hydraulicznymi kasowatorami luzów zaworowych, nie wykonuje się regulacji zaworów. Po to są kasowatory żeby robić to automatycznie.
Ten opis dotyczy początkowego ustawienia kasowatorów. Czynność tą wykonuje się, np: po planowaniu głowicy, docieraniu gniazd zaworowych, wymianie wałka rozrządu, wymianie dźwigienek zaworowych, wymianie osi dźwigienek zaworowych.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
webWAI 

Motocykl: Honda Shadow VT750C '83 Canada
Wiek: 39
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 12
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-07-08, 01:47   

Dzięki za odpowiedź :thx: Jednak :) zapomniałem dopisać, że wymontowałem cylindry oraz tłoki ;) i teraz wypadałoby to poskładać w całość. Do pełni szczęścia właśnie jest mi potrzebna informacja jakie podkładki dobrać - niestety jak rozbierałem silnik :/ nie zapisałem sobie gdzie idzie jaka podkładka i teraz proszę o radę jak można to wyregulować.
_________________
Niejeden bumerang nie wraca. Wybiera wolność.

— Stanisław Jerzy Lec
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM