/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
rozruch ze światłami
Autor Wiadomość
torpeda1974 


Motocykl: honda shadow 1100 2000 rok
Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 26
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-05-05, 09:13   rozruch ze światłami

Witam.
Jestem "młody" na forum i nie mam doświadczenia z hondą shadow, posiadam takową od niedawna 1100 VT z 2000 roku sprowadzona ze stanów. Czy jest to normalne że przy uruchamianiu po przekręceniu kluczyka zapalają sie światła a uruchamianie jest na zapalonych światłach. Pytanie banalne ale akumulator dostaje po du..., a nie chciałbym go zajeździć.
 
 
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2011-05-05, 09:15   

Tak jest to normalne.
Gdybyś się przyjrzał dokładniej, to podczas rozruchu, światła są rozłączane.
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
maka 
Krzysiek


Motocykl: był VT 700 C 85 ; XL 1000 V, VT 1100 C 88
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 751
Skąd: Kurów //LPU
Wysłany: 2011-05-05, 09:17   

Tak, wszystkie w amerykańskiej wersji tak mają. Zauważ że gry wciśniesz przycisk startera, przedni reflektor gaśnie (przynajmniej w wersji z lat osiemdziesiątych).
 
 
 
torpeda1974 


Motocykl: honda shadow 1100 2000 rok
Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 26
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-05-05, 09:25   

zgadza sie że przygasa, ale myślałem że da sie to jakoś obejść, dzięki za odpowiedż
 
 
maka 
Krzysiek


Motocykl: był VT 700 C 85 ; XL 1000 V, VT 1100 C 88
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 751
Skąd: Kurów //LPU
Wysłany: 2011-05-05, 10:39   

Przynajmniej nie zapomnisz włączyć świateł ;-)
_________________
Ideologia jest dla ludzi którzy nie mają własnego rozumu...
 
 
 
markiz70 


Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 4158
Skąd: Sztum-Malbork
Wysłany: 2011-05-05, 16:26   

Torpeda 1974 napisał:
Cytat:
Witam.
Jestem "młody" na forum i nie mam doświadczenia z hondą shadow, posiadam takową od niedawna 1100 VT z 2000 roku sprowadzona ze stanów. Czy jest to normalne że przy uruchamianiu po przekręceniu kluczyka zapalają sie światła a uruchamianie jest na zapalonych światłach. Pytanie banalne ale akumulator dostaje po du..., a nie chciałbym go zajeździć.

Nie martw się kolego,wielu w naszych moto tak ma.Jak pisali przede mną dzięki przekażnikowi prąd rozruchu idzie najpierw na rozrusznik a dopiero po chwili na światła.Można też sobie przerobić ten system poprzez zamontowanie dodatkowego wyłącznika świateł.Ot tak.... :mrgreen:
_________________
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
 
 
 
darekb 
Darekb


Motocykl: była VT 1100C jest Koga E-Inspire
Wiek: 62
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 306
Skąd: ok Otwocka
Wysłany: 2011-05-05, 20:01   

I tu z czasem może pojawić sie problem ze starterem ktory jest dwupozycyjny-najpierw odcina swiatła (niestety bez przekaznika i potrafi sie podtopic pod wpływem przepływu pradu), a potem daje prad na przekaznik rozrusznika .Po zwolnieniu przycisku znowu daje prad na swiatła Więc za wczasu warto sobie założyc przekaznik do wy i załaczania swiateł w VT 1100 wersji USA podczepiony pod starter.w pozycji pierwszej tj. światła-to taka porada bo starter jest drogi i trudno dostępny
Pozdr Darekb

P.S-jesli modowie zdecydują-to proszę przenieśc poradę do innego działu
 
 
 
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2011-05-05, 20:52   

darekb napisał/a:
I tu z czasem może pojawić sie problem ze starterem ktory jest dwupozycyjny-najpierw odcina swiatła (niestety bez przekaznika i potrafi sie podtopic pod wpływem przepływu pradu), a potem daje prad na przekaznik rozrusznika .Po zwolnieniu przycisku znowu daje prad na swiatła Więc za wczasu warto sobie założyc przekaznik do wy i załaczania swiateł w VT 1100 wersji USA podczepiony pod starter.w pozycji pierwszej tj. światła-to taka porada bo starter jest drogi i trudno dostępny
Pozdr Darekb

P.S-jesli modowie zdecydują-to proszę przenieśc poradę do innego działu

Pierwsze słyszę.
Znam takie przypadki, ale po zainstalowaniu lightarów bez przekaźnika i podpięciu się pod istniejącą instalację.
W oryginalnej nigdy z takim przypadkiem się nie spotkałem.
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
darekb 
Darekb


Motocykl: była VT 1100C jest Koga E-Inspire
Wiek: 62
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 306
Skąd: ok Otwocka
Wysłany: 2011-05-05, 21:06   

R0bi napisał/a:
darekb napisał/a:
I tu z czasem może pojawić sie problem ze starterem ktory jest dwupozycyjny-najpierw odcina swiatła (niestety bez przekaznika i potrafi sie podtopic pod wpływem przepływu pradu), a potem daje prad na przekaznik rozrusznika .Po zwolnieniu przycisku znowu daje prad na swiatła Więc za wczasu warto sobie założyc przekaznik do wy i załaczania swiateł w VT 1100 wersji USA podczepiony pod starter.w pozycji pierwszej tj. światła-to taka porada bo starter jest drogi i trudno dostępny
Pozdr Darekb

P.S-jesli modowie zdecydują-to proszę przenieśc poradę do innego działu

Pierwsze słyszę.
Znam takie przypadki, ale po zainstalowaniu lightarów bez przekaźnika i podpięciu się pod istniejącą instalację.
W oryginalnej nigdy z takim przypadkiem się nie spotkałem.


Tzn-o czy pierwszy raz słyszysz o tym,że starter jest dwupozycujny-niebardzo rozumiem?
pozdr darekb- a jesli nie słyszałes o czyms takim to poprosty trudno się mówi
Ostatnio zmieniony przez darekb 2011-05-05, 22:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2011-05-05, 21:19   

darekb napisał/a:
R0bi napisał/a:
darekb napisał/a:
I tu z czasem może pojawić sie problem ze starterem ktory jest dwupozycyjny-najpierw odcina swiatła (niestety bez przekaznika i potrafi sie podtopic pod wpływem przepływu pradu), a potem daje prad na przekaznik rozrusznika .Po zwolnieniu przycisku znowu daje prad na swiatła Więc za wczasu warto sobie założyc przekaznik do wy i załaczania swiateł w VT 1100 wersji USA podczepiony pod starter.w pozycji pierwszej tj. światła-to taka porada bo starter jest drogi i trudno dostępny
Pozdr Darekb

P.S-jesli modowie zdecydują-to proszę przenieśc poradę do innego działu

Pierwsze słyszę.
Znam takie przypadki, ale po zainstalowaniu lightarów bez przekaźnika i podpięciu się pod istniejącą instalację.
W oryginalnej nigdy z takim przypadkiem się nie spotkałem.


Tzn-o czy pierwszy raz słyszysz o tym,że starter jest dwupozycujny-niebardzo rozumiem?
pozdr darekb- a jesli nie słyszałes o czyms takim to poprosty trudno się mówi

Nie słyszałem o tym, co "wytłuściłem".
Piszę oczywiście o oryginalnej instalacji, bez żadnych przeróbek.
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
darekb 
Darekb


Motocykl: była VT 1100C jest Koga E-Inspire
Wiek: 62
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 306
Skąd: ok Otwocka
Wysłany: 2011-05-05, 21:33   

R0bi napisał/a:
darekb napisał/a:
R0bi napisał/a:
darekb napisał/a:
I tu z czasem może pojawić sie problem ze starterem ktory jest dwupozycyjny-najpierw odcina swiatła (niestety bez przekaznika i potrafi sie podtopic pod wpływem przepływu pradu), a potem daje prad na przekaznik rozrusznika .Po zwolnieniu przycisku znowu daje prad na swiatła Więc za wczasu warto sobie założyc przekaznik do wy i załaczania swiateł w VT 1100 wersji USA podczepiony pod starter.w pozycji pierwszej tj. światła-to taka porada bo starter jest drogi i trudno dostępny
Pozdr Darekb

P.S-jesli modowie zdecydują-to proszę przenieśc poradę do innego działu

Pierwsze słyszę.
Znam takie przypadki, ale po zainstalowaniu lightarów bez przekaźnika i podpięciu się pod istniejącą instalację.
W oryginalnej nigdy z takim przypadkiem się nie spotkałem.


Tzn-o czy pierwszy raz słyszysz o tym,że starter jest dwupozycujny-niebardzo rozumiem?
pozdr darekb- a jesli nie słyszałes o czyms takim to poprosty trudno się mówi

Nie słyszałem o tym, co "wytłuściłem".
Piszę oczywiście o oryginalnej instalacji, bez żadnych przeróbek.


To,że nie słyszałeś o czymś takim to trudno się mówi-jak w przysłowiu człowiek całe życie się uczy i głupi umiera.Teraz już znasz taki problem-browar postawisz przy okazji
Pozdr Darekb
 
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2011-05-06, 20:17   

darekb napisał/a:
R0bi napisał/a:
darekb napisał/a:
R0bi napisał/a:
darekb napisał/a:
I tu z czasem może pojawić sie problem ze starterem ktory jest dwupozycyjny-najpierw odcina swiatła (niestety bez przekaznika i potrafi sie podtopic pod wpływem przepływu pradu), a potem daje prad na przekaznik rozrusznika .Po zwolnieniu przycisku znowu daje prad na swiatła Więc za wczasu warto sobie założyc przekaznik do wy i załaczania swiateł w VT 1100 wersji USA podczepiony pod starter.w pozycji pierwszej tj. światła-to taka porada bo starter jest drogi i trudno dostępny
Pozdr Darekb

P.S-jesli modowie zdecydują-to proszę przenieśc poradę do innego działu

Pierwsze słyszę.
Znam takie przypadki, ale po zainstalowaniu lightarów bez przekaźnika i podpięciu się pod istniejącą instalację.
W oryginalnej nigdy z takim przypadkiem się nie spotkałem.


Tzn-o czy pierwszy raz słyszysz o tym,że starter jest dwupozycujny-niebardzo rozumiem?
pozdr darekb- a jesli nie słyszałes o czyms takim to poprosty trudno się mówi

Nie słyszałem o tym, co "wytłuściłem".
Piszę oczywiście o oryginalnej instalacji, bez żadnych przeróbek.


To,że nie słyszałeś o czymś takim to trudno się mówi-jak w przysłowiu człowiek całe życie się uczy i głupi umiera.Teraz już znasz taki problem-browar postawisz przy okazji
Pozdr Darekb

W takim razie Darkub, sprawdziłbym na twoim miejscu instalację :->
Napięcie ze stacyjki (12V max 30A) idzie do skrzynki bezpieczników na bezpiecznik 10A. Stamtąd idzie na normalnie zwarty styk czterostykowego, monostabilnego przycisku startera. Wciskając starter rozłączasz styki normalnie zwarte, łączysz normalnie rozwarte. Ostatnio temat intensywnie przerabiałem i przy prawidłowo działającej instalacji nie ma moim zdaniem możliwości, żeby cokolwiek się stopiło.


przy okazji, powściągnij nieco styl wypowiedzi.
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
kulibroda 

Motocykl: Honda Shadow VT 1100C '85
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 130
Skąd: Kcynia
Wysłany: 2011-05-18, 23:34   

Panowie kolega pytał o to czy to normalne przy uruchamianiu a tu jak zwykle walka samców (bez obrazy ) po prostu tak jest w amerykańskich wersjach i jak wielu kolegów potwierdzi akumulator wcale nie dostanie po du... jak napisałeś, zobacz jaki masz prąd rozruchu samochód uruchomisz!! uważam że lepiej przyjrzeć się pięknym kobietom jadąc lansem.....tylko nie zapomnij że w amerykańskich wersja pala się również kierunkowskazy z przodu i brak postojówek z przodu.

P.S Zajeżdzam na przegląd a diagnosta pyta te kierunkowskazy tak zawsze świecą? odpowiadam zawsze! mało tego widząc taki zestaw wiesz że to motocykl mówię, Zabrał dowód wbił pieczęć i mówi szerokiej drogi. Juz go lubię :mrgreen:
 
 
Anioł 


Motocykl: VLX600
Wiek: 49
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 194
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-05-19, 08:14   

wspaniale rozwinięta dyskusja
 
 
januszek 


Motocykl: Yamaha 1900 Stratoliner
Wiek: 67
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1413
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2011-05-19, 09:44   

Nie dalej , jak w ubiegły piątek naprawiałem koledze włącznik startera , bo niestety plastik(ta ruchoma część) podtopił sie i "zgineły" światła . Miedziany styk przekszywił się i nie zwierał , ale starter działał , tak , że niestety - nawiązuję do moich przedmówców "możliwe nie możliwe" takie rzeczy się zdażają - Honda 750 z 2004r.Posiedziałem trochę nad tym i dorobiłem mu tą kosteczkę ruchomą z bakielitu , a zwierak z trzy milimetrowego drutu miedzianego , palce mnie bolały od piłowania iglakami , ale opłaciło się bo doskonale działa i chyba więcej się nie wytopi :-D
_________________
Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM