rozruch ze światłami |
Autor |
Wiadomość |
torpeda1974
Motocykl: honda shadow 1100 2000 rok
Dołączył: 11 Kwi 2011 Posty: 26 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-05-05, 09:13 rozruch ze światłami
|
|
|
Witam.
Jestem "młody" na forum i nie mam doświadczenia z hondą shadow, posiadam takową od niedawna 1100 VT z 2000 roku sprowadzona ze stanów. Czy jest to normalne że przy uruchamianiu po przekręceniu kluczyka zapalają sie światła a uruchamianie jest na zapalonych światłach. Pytanie banalne ale akumulator dostaje po du..., a nie chciałbym go zajeździć. |
|
|
|
|
R0bi
Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 2127 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 2011-05-05, 09:15
|
|
|
Tak jest to normalne.
Gdybyś się przyjrzał dokładniej, to podczas rozruchu, światła są rozłączane. |
_________________
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało. |
|
|
|
|
maka
Krzysiek
Motocykl: był VT 700 C 85 ; XL 1000 V, VT 1100 C 88
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 751 Skąd: Kurów //LPU
|
Wysłany: 2011-05-05, 09:17
|
|
|
Tak, wszystkie w amerykańskiej wersji tak mają. Zauważ że gry wciśniesz przycisk startera, przedni reflektor gaśnie (przynajmniej w wersji z lat osiemdziesiątych). |
|
|
|
|
torpeda1974
Motocykl: honda shadow 1100 2000 rok
Dołączył: 11 Kwi 2011 Posty: 26 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-05-05, 09:25
|
|
|
zgadza sie że przygasa, ale myślałem że da sie to jakoś obejść, dzięki za odpowiedż |
|
|
|
|
maka
Krzysiek
Motocykl: był VT 700 C 85 ; XL 1000 V, VT 1100 C 88
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 751 Skąd: Kurów //LPU
|
Wysłany: 2011-05-05, 10:39
|
|
|
Przynajmniej nie zapomnisz włączyć świateł |
_________________ Ideologia jest dla ludzi którzy nie mają własnego rozumu... |
|
|
|
|
markiz70
Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54 Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 4158 Skąd: Sztum-Malbork
|
Wysłany: 2011-05-05, 16:26
|
|
|
Torpeda 1974 napisał:
Cytat: | Witam.
Jestem "młody" na forum i nie mam doświadczenia z hondą shadow, posiadam takową od niedawna 1100 VT z 2000 roku sprowadzona ze stanów. Czy jest to normalne że przy uruchamianiu po przekręceniu kluczyka zapalają sie światła a uruchamianie jest na zapalonych światłach. Pytanie banalne ale akumulator dostaje po du..., a nie chciałbym go zajeździć. |
Nie martw się kolego,wielu w naszych moto tak ma.Jak pisali przede mną dzięki przekażnikowi prąd rozruchu idzie najpierw na rozrusznik a dopiero po chwili na światła.Można też sobie przerobić ten system poprzez zamontowanie dodatkowego wyłącznika świateł.Ot tak.... |
_________________ motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider |
|
|
|
|
darekb
Darekb
Motocykl: była VT 1100C jest Koga E-Inspire
Wiek: 62 Dołączył: 14 Sty 2008 Posty: 306 Skąd: ok Otwocka
|
Wysłany: 2011-05-05, 20:01
|
|
|
I tu z czasem może pojawić sie problem ze starterem ktory jest dwupozycyjny-najpierw odcina swiatła (niestety bez przekaznika i potrafi sie podtopic pod wpływem przepływu pradu), a potem daje prad na przekaznik rozrusznika .Po zwolnieniu przycisku znowu daje prad na swiatła Więc za wczasu warto sobie założyc przekaznik do wy i załaczania swiateł w VT 1100 wersji USA podczepiony pod starter.w pozycji pierwszej tj. światła-to taka porada bo starter jest drogi i trudno dostępny
Pozdr Darekb
P.S-jesli modowie zdecydują-to proszę przenieśc poradę do innego działu |
|
|
|
|
R0bi
Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 2127 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 2011-05-05, 20:52
|
|
|
darekb napisał/a: | I tu z czasem może pojawić sie problem ze starterem ktory jest dwupozycyjny-najpierw odcina swiatła (niestety bez przekaznika i potrafi sie podtopic pod wpływem przepływu pradu), a potem daje prad na przekaznik rozrusznika .Po zwolnieniu przycisku znowu daje prad na swiatła Więc za wczasu warto sobie założyc przekaznik do wy i załaczania swiateł w VT 1100 wersji USA podczepiony pod starter.w pozycji pierwszej tj. światła-to taka porada bo starter jest drogi i trudno dostępny
Pozdr Darekb
P.S-jesli modowie zdecydują-to proszę przenieśc poradę do innego działu |
Pierwsze słyszę.
Znam takie przypadki, ale po zainstalowaniu lightarów bez przekaźnika i podpięciu się pod istniejącą instalację.
W oryginalnej nigdy z takim przypadkiem się nie spotkałem. |
_________________
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało. |
|
|
|
|
darekb
Darekb
Motocykl: była VT 1100C jest Koga E-Inspire
Wiek: 62 Dołączył: 14 Sty 2008 Posty: 306 Skąd: ok Otwocka
|
Wysłany: 2011-05-05, 21:06
|
|
|
R0bi napisał/a: | darekb napisał/a: | I tu z czasem może pojawić sie problem ze starterem ktory jest dwupozycyjny-najpierw odcina swiatła (niestety bez przekaznika i potrafi sie podtopic pod wpływem przepływu pradu), a potem daje prad na przekaznik rozrusznika .Po zwolnieniu przycisku znowu daje prad na swiatła Więc za wczasu warto sobie założyc przekaznik do wy i załaczania swiateł w VT 1100 wersji USA podczepiony pod starter.w pozycji pierwszej tj. światła-to taka porada bo starter jest drogi i trudno dostępny
Pozdr Darekb
P.S-jesli modowie zdecydują-to proszę przenieśc poradę do innego działu |
Pierwsze słyszę.
Znam takie przypadki, ale po zainstalowaniu lightarów bez przekaźnika i podpięciu się pod istniejącą instalację.
W oryginalnej nigdy z takim przypadkiem się nie spotkałem. |
Tzn-o czy pierwszy raz słyszysz o tym,że starter jest dwupozycujny-niebardzo rozumiem?
pozdr darekb- a jesli nie słyszałes o czyms takim to poprosty trudno się mówi |
Ostatnio zmieniony przez darekb 2011-05-05, 22:01, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
R0bi
Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 2127 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 2011-05-05, 21:19
|
|
|
darekb napisał/a: | R0bi napisał/a: | darekb napisał/a: | I tu z czasem może pojawić sie problem ze starterem ktory jest dwupozycyjny-najpierw odcina swiatła (niestety bez przekaznika i potrafi sie podtopic pod wpływem przepływu pradu), a potem daje prad na przekaznik rozrusznika .Po zwolnieniu przycisku znowu daje prad na swiatła Więc za wczasu warto sobie założyc przekaznik do wy i załaczania swiateł w VT 1100 wersji USA podczepiony pod starter.w pozycji pierwszej tj. światła-to taka porada bo starter jest drogi i trudno dostępny
Pozdr Darekb
P.S-jesli modowie zdecydują-to proszę przenieśc poradę do innego działu |
Pierwsze słyszę.
Znam takie przypadki, ale po zainstalowaniu lightarów bez przekaźnika i podpięciu się pod istniejącą instalację.
W oryginalnej nigdy z takim przypadkiem się nie spotkałem. |
Tzn-o czy pierwszy raz słyszysz o tym,że starter jest dwupozycujny-niebardzo rozumiem?
pozdr darekb- a jesli nie słyszałes o czyms takim to poprosty trudno się mówi |
Nie słyszałem o tym, co "wytłuściłem".
Piszę oczywiście o oryginalnej instalacji, bez żadnych przeróbek. |
_________________
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało. |
|
|
|
|
darekb
Darekb
Motocykl: była VT 1100C jest Koga E-Inspire
Wiek: 62 Dołączył: 14 Sty 2008 Posty: 306 Skąd: ok Otwocka
|
Wysłany: 2011-05-05, 21:33
|
|
|
R0bi napisał/a: | darekb napisał/a: | R0bi napisał/a: | darekb napisał/a: | I tu z czasem może pojawić sie problem ze starterem ktory jest dwupozycyjny-najpierw odcina swiatła (niestety bez przekaznika i potrafi sie podtopic pod wpływem przepływu pradu), a potem daje prad na przekaznik rozrusznika .Po zwolnieniu przycisku znowu daje prad na swiatła Więc za wczasu warto sobie założyc przekaznik do wy i załaczania swiateł w VT 1100 wersji USA podczepiony pod starter.w pozycji pierwszej tj. światła-to taka porada bo starter jest drogi i trudno dostępny
Pozdr Darekb
P.S-jesli modowie zdecydują-to proszę przenieśc poradę do innego działu |
Pierwsze słyszę.
Znam takie przypadki, ale po zainstalowaniu lightarów bez przekaźnika i podpięciu się pod istniejącą instalację.
W oryginalnej nigdy z takim przypadkiem się nie spotkałem. |
Tzn-o czy pierwszy raz słyszysz o tym,że starter jest dwupozycujny-niebardzo rozumiem?
pozdr darekb- a jesli nie słyszałes o czyms takim to poprosty trudno się mówi |
Nie słyszałem o tym, co "wytłuściłem".
Piszę oczywiście o oryginalnej instalacji, bez żadnych przeróbek. |
To,że nie słyszałeś o czymś takim to trudno się mówi-jak w przysłowiu człowiek całe życie się uczy i głupi umiera.Teraz już znasz taki problem-browar postawisz przy okazji
Pozdr Darekb |
|
|
|
|
potfur
miś przekliniak
Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2333 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2011-05-06, 20:17
|
|
|
darekb napisał/a: | R0bi napisał/a: | darekb napisał/a: | R0bi napisał/a: | darekb napisał/a: | I tu z czasem może pojawić sie problem ze starterem ktory jest dwupozycyjny-najpierw odcina swiatła (niestety bez przekaznika i potrafi sie podtopic pod wpływem przepływu pradu), a potem daje prad na przekaznik rozrusznika .Po zwolnieniu przycisku znowu daje prad na swiatła Więc za wczasu warto sobie założyc przekaznik do wy i załaczania swiateł w VT 1100 wersji USA podczepiony pod starter.w pozycji pierwszej tj. światła-to taka porada bo starter jest drogi i trudno dostępny
Pozdr Darekb
P.S-jesli modowie zdecydują-to proszę przenieśc poradę do innego działu |
Pierwsze słyszę.
Znam takie przypadki, ale po zainstalowaniu lightarów bez przekaźnika i podpięciu się pod istniejącą instalację.
W oryginalnej nigdy z takim przypadkiem się nie spotkałem. |
Tzn-o czy pierwszy raz słyszysz o tym,że starter jest dwupozycujny-niebardzo rozumiem?
pozdr darekb- a jesli nie słyszałes o czyms takim to poprosty trudno się mówi |
Nie słyszałem o tym, co "wytłuściłem".
Piszę oczywiście o oryginalnej instalacji, bez żadnych przeróbek. |
To,że nie słyszałeś o czymś takim to trudno się mówi-jak w przysłowiu człowiek całe życie się uczy i głupi umiera.Teraz już znasz taki problem-browar postawisz przy okazji
Pozdr Darekb |
W takim razie Darkub, sprawdziłbym na twoim miejscu instalację
Napięcie ze stacyjki (12V max 30A) idzie do skrzynki bezpieczników na bezpiecznik 10A. Stamtąd idzie na normalnie zwarty styk czterostykowego, monostabilnego przycisku startera. Wciskając starter rozłączasz styki normalnie zwarte, łączysz normalnie rozwarte. Ostatnio temat intensywnie przerabiałem i przy prawidłowo działającej instalacji nie ma moim zdaniem możliwości, żeby cokolwiek się stopiło.
przy okazji, powściągnij nieco styl wypowiedzi. |
_________________ Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów. |
|
|
|
|
kulibroda
Motocykl: Honda Shadow VT 1100C '85
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 130 Skąd: Kcynia
|
Wysłany: 2011-05-18, 23:34
|
|
|
Panowie kolega pytał o to czy to normalne przy uruchamianiu a tu jak zwykle walka samców (bez obrazy ) po prostu tak jest w amerykańskich wersjach i jak wielu kolegów potwierdzi akumulator wcale nie dostanie po du... jak napisałeś, zobacz jaki masz prąd rozruchu samochód uruchomisz!! uważam że lepiej przyjrzeć się pięknym kobietom jadąc lansem.....tylko nie zapomnij że w amerykańskich wersja pala się również kierunkowskazy z przodu i brak postojówek z przodu.
P.S Zajeżdzam na przegląd a diagnosta pyta te kierunkowskazy tak zawsze świecą? odpowiadam zawsze! mało tego widząc taki zestaw wiesz że to motocykl mówię, Zabrał dowód wbił pieczęć i mówi szerokiej drogi. Juz go lubię |
|
|
|
|
Anioł
Motocykl: VLX600
Wiek: 49 Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 194 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2011-05-19, 08:14
|
|
|
wspaniale rozwinięta dyskusja |
|
|
|
|
januszek
Motocykl: Yamaha 1900 Stratoliner
Wiek: 67 Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 1413 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2011-05-19, 09:44
|
|
|
Nie dalej , jak w ubiegły piątek naprawiałem koledze włącznik startera , bo niestety plastik(ta ruchoma część) podtopił sie i "zgineły" światła . Miedziany styk przekszywił się i nie zwierał , ale starter działał , tak , że niestety - nawiązuję do moich przedmówców "możliwe nie możliwe" takie rzeczy się zdażają - Honda 750 z 2004r.Posiedziałem trochę nad tym i dorobiłem mu tą kosteczkę ruchomą z bakielitu , a zwierak z trzy milimetrowego drutu miedzianego , palce mnie bolały od piłowania iglakami , ale opłaciło się bo doskonale działa i chyba więcej się nie wytopi |
_________________ Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami |
|
|
|
|
|