/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
remont
Autor Wiadomość
Tomek G
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-18, 09:16   remont

No to czeka mie remont.Ale dopiero po sezonie,teraz sobie jeszcze pojeżdze.Ciekawe co będzie trzeba zrobić,nakręcone jest ok 40 tys km, może uszczelniacze na zaworach a może pierścienie tłok i szlif ale na ten przebieg to chyba jeszcze za wcześnie.A jest coś takiego jak zestaw naprawczy czyli tłoki pierścienie?
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-04-18, 12:22   

40tys na liczniku... a ile przejechała biedna staruszka to nie wiesz na pewno ;)

U mnie przebieg był podobny...

Nie masz kłopotu z ustawieniem luzu zaworowego?

Silnik chodzi cicho?

Wyrzuca Ci olej przez odme? Jeśli tak to w jakich ilościach?

Mierzyłeś kompresję i robiłeś próbę olejową?

Dlaczego twierdzisz że czeka ją remont?

Nie ma zestawu naprawczego typu tłok+pierścienie...

W VT500C są możliwe do włożenia 2 nadwymiarowe zestawy +0,5 i +0,25 [mm] Więc jeśli będzie np. przehonowywał cylinder to zwróć na to uwagę.

Moim zdaniem jeśli układ tłok cylinder nie jest w najlepszej kondycji, a sam tłok jest ok to lepiej zrobić tulejowanie... Wyjdzie znacznie taniej i chyba pewniej. Tuleja na nominał, zmierzyć tłok czy nie jest nadwymiarowy i tylko wrzucić nowe pierścienie.

Uszczelniacze zaworowe przy rozebranym silniku wymienić to już raczej obowiązek - to jeden z najczęściej zużywających sie elementów w tym silniku...
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Tomek G
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-18, 17:06   

Robiłem próbe olejową i z 9 atm skoczyło na 12 atm. silnik chodzi cicho nie bieże oleju, nie kopci, jak zajrze do silnika to wtedy napewno będe wiedział co jest. A gdzie można kupić kąplet pierścieni i jaka cena.a z ta tuleją to dobry pomysł.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-04-18, 18:05   

pierścienie kosztują chyb a ok 160zł na jeden tłok.. w polsce.. Za tulejowanie płaciłem 150zł
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
czarny 
Grzesiek


Motocykl: VT 1100 SC23 94r
Wiek: 48
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 177
Skąd: Glinik Średni RSR
Wysłany: 2008-04-18, 23:21   

Ja korzystałem z usług tej firmy

http://www.hondaplaza.pl/...plaza.pl/motory

Do cienia 125 uszczelki pod cylinder,głowicę,uszczelniacze zaworowe, uszczelka pod alternator i kpl. pierscieni plus przesyłka wyszło mnie jakieś ponad 500zł na dwa gary oczywiście.

Szybko sprawnie bez problemów podałem VIN moto i wszystko pasiło.
_________________
Życie jest po to, aby śmigać na moto!!!
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-04-19, 00:47   

Ja do swojej dorabiałem uszczelki pod głowice w Radomiu (45 PLN/szt)

Wyglądają OK a jak będą się sprawowały pokarze czas.
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-04-19, 11:31   

tak tylko że kolesie w Honda Plaza nie mają pojęcia co to za motocykl VT500C ??!!

I nie dojadą po żadnej nazwie i numerze VIN i części nie dostaniesz.. chyba że podasz im numer części...

Ceny mają koszmarne, ale sam w razie konieczności kupiłem u nich dwa uszczelniacze zaworowe.... W stanach płaciłem za komplet pierścieni, komplet zaworów, komplet uszczelniaczy zaworowych, podkładki pod głowice i cylinder, plus uszczelniacze wydechu i kolektora wydechowego, prowadnica zaworowa i jeszcze jakieś rzeczy.. ok $300 !!

Wszytko oczywiście nowe i oryginalne części Hondy
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-04-21, 09:18   

Cezar napisał/a:
pierścienie kosztują chyb a ok 160zł na jeden tłok.. w polsce.. Za tulejowanie płaciłem 150zł


W Hondzie komplet na dwa cylindry kosztuje 700 zł. 160 to z wysyłką z Holandii :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM