remont |
Autor |
Wiadomość |
Tomek G [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-18, 09:16 remont
|
|
|
No to czeka mie remont.Ale dopiero po sezonie,teraz sobie jeszcze pojeżdze.Ciekawe co będzie trzeba zrobić,nakręcone jest ok 40 tys km, może uszczelniacze na zaworach a może pierścienie tłok i szlif ale na ten przebieg to chyba jeszcze za wcześnie.A jest coś takiego jak zestaw naprawczy czyli tłoki pierścienie? |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-04-18, 12:22
|
|
|
40tys na liczniku... a ile przejechała biedna staruszka to nie wiesz na pewno ;)
U mnie przebieg był podobny...
Nie masz kłopotu z ustawieniem luzu zaworowego?
Silnik chodzi cicho?
Wyrzuca Ci olej przez odme? Jeśli tak to w jakich ilościach?
Mierzyłeś kompresję i robiłeś próbę olejową?
Dlaczego twierdzisz że czeka ją remont?
Nie ma zestawu naprawczego typu tłok+pierścienie...
W VT500C są możliwe do włożenia 2 nadwymiarowe zestawy +0,5 i +0,25 [mm] Więc jeśli będzie np. przehonowywał cylinder to zwróć na to uwagę.
Moim zdaniem jeśli układ tłok cylinder nie jest w najlepszej kondycji, a sam tłok jest ok to lepiej zrobić tulejowanie... Wyjdzie znacznie taniej i chyba pewniej. Tuleja na nominał, zmierzyć tłok czy nie jest nadwymiarowy i tylko wrzucić nowe pierścienie.
Uszczelniacze zaworowe przy rozebranym silniku wymienić to już raczej obowiązek - to jeden z najczęściej zużywających sie elementów w tym silniku... |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Tomek G [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-18, 17:06
|
|
|
Robiłem próbe olejową i z 9 atm skoczyło na 12 atm. silnik chodzi cicho nie bieże oleju, nie kopci, jak zajrze do silnika to wtedy napewno będe wiedział co jest. A gdzie można kupić kąplet pierścieni i jaka cena.a z ta tuleją to dobry pomysł. |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-04-18, 18:05
|
|
|
pierścienie kosztują chyb a ok 160zł na jeden tłok.. w polsce.. Za tulejowanie płaciłem 150zł |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
czarny
Grzesiek
Motocykl: VT 1100 SC23 94r
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 177 Skąd: Glinik Średni RSR
|
Wysłany: 2008-04-18, 23:21
|
|
|
Ja korzystałem z usług tej firmy
http://www.hondaplaza.pl/...plaza.pl/motory
Do cienia 125 uszczelki pod cylinder,głowicę,uszczelniacze zaworowe, uszczelka pod alternator i kpl. pierscieni plus przesyłka wyszło mnie jakieś ponad 500zł na dwa gary oczywiście.
Szybko sprawnie bez problemów podałem VIN moto i wszystko pasiło. |
_________________ Życie jest po to, aby śmigać na moto!!!
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r |
|
|
|
|
renegade
Handlarz gumek :-)
Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 2433 Skąd: Lipsko
|
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-04-19, 11:31
|
|
|
tak tylko że kolesie w Honda Plaza nie mają pojęcia co to za motocykl VT500C ??!!
I nie dojadą po żadnej nazwie i numerze VIN i części nie dostaniesz.. chyba że podasz im numer części...
Ceny mają koszmarne, ale sam w razie konieczności kupiłem u nich dwa uszczelniacze zaworowe.... W stanach płaciłem za komplet pierścieni, komplet zaworów, komplet uszczelniaczy zaworowych, podkładki pod głowice i cylinder, plus uszczelniacze wydechu i kolektora wydechowego, prowadnica zaworowa i jeszcze jakieś rzeczy.. ok $300 !!
Wszytko oczywiście nowe i oryginalne części Hondy |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2008-04-21, 09:18
|
|
|
Cezar napisał/a: | pierścienie kosztują chyb a ok 160zł na jeden tłok.. w polsce.. Za tulejowanie płaciłem 150zł |
W Hondzie komplet na dwa cylindry kosztuje 700 zł. 160 to z wysyłką z Holandii |
|
|
|
|
|