Odpowiedz do tematu
: remont
No to czeka mie remont.Ale dopiero po sezonie,teraz sobie jeszcze pojeżdze.Ciekawe co będzie trzeba zrobić,nakręcone jest ok 40 tys km, może uszczelniacze na zaworach a może pierścienie tłok i szlif ale na ten przebieg to chyba jeszcze za wcześnie.A jest coś takiego jak zestaw naprawczy czyli tłoki pierścienie?
:
40tys na liczniku... a ile przejechała biedna staruszka to nie wiesz na pewno ;)
U mnie przebieg był podobny...
Nie masz kłopotu z ustawieniem luzu zaworowego?
Silnik chodzi cicho?
Wyrzuca Ci olej przez odme? Jeśli tak to w jakich ilościach?
Mierzyłeś kompresję i robiłeś próbę olejową?
Dlaczego twierdzisz że czeka ją remont?
Nie ma zestawu naprawczego typu tłok+pierścienie...
W VT500C są możliwe do włożenia 2 nadwymiarowe zestawy +0,5 i +0,25 [mm] Więc jeśli będzie np. przehonowywał cylinder to zwróć na to uwagę.
Moim zdaniem jeśli układ tłok cylinder nie jest w najlepszej kondycji, a sam tłok jest ok to lepiej zrobić tulejowanie... Wyjdzie znacznie taniej i chyba pewniej. Tuleja na nominał, zmierzyć tłok czy nie jest nadwymiarowy i tylko wrzucić nowe pierścienie.
Uszczelniacze zaworowe przy rozebranym silniku wymienić to już raczej obowiązek - to jeden z najczęściej zużywających sie elementów w tym silniku...
U mnie przebieg był podobny...
Nie masz kłopotu z ustawieniem luzu zaworowego?
Silnik chodzi cicho?
Wyrzuca Ci olej przez odme? Jeśli tak to w jakich ilościach?
Mierzyłeś kompresję i robiłeś próbę olejową?
Dlaczego twierdzisz że czeka ją remont?
Nie ma zestawu naprawczego typu tłok+pierścienie...
W VT500C są możliwe do włożenia 2 nadwymiarowe zestawy +0,5 i +0,25 [mm] Więc jeśli będzie np. przehonowywał cylinder to zwróć na to uwagę.
Moim zdaniem jeśli układ tłok cylinder nie jest w najlepszej kondycji, a sam tłok jest ok to lepiej zrobić tulejowanie... Wyjdzie znacznie taniej i chyba pewniej. Tuleja na nominał, zmierzyć tłok czy nie jest nadwymiarowy i tylko wrzucić nowe pierścienie.
Uszczelniacze zaworowe przy rozebranym silniku wymienić to już raczej obowiązek - to jeden z najczęściej zużywających sie elementów w tym silniku...
Jadę jadę na motorze...
:
Robiłem próbe olejową i z 9 atm skoczyło na 12 atm. silnik chodzi cicho nie bieże oleju, nie kopci, jak zajrze do silnika to wtedy napewno będe wiedział co jest. A gdzie można kupić kąplet pierścieni i jaka cena.a z ta tuleją to dobry pomysł.
:
pierścienie kosztują chyb a ok 160zł na jeden tłok.. w polsce.. Za tulejowanie płaciłem 150zł
Jadę jadę na motorze...
:
Ja korzystałem z usług tej firmy
http://www.hondaplaza.pl/...plaza.pl/motory
Do cienia 125 uszczelki pod cylinder,głowicę,uszczelniacze zaworowe, uszczelka pod alternator i kpl. pierscieni plus przesyłka wyszło mnie jakieś ponad 500zł na dwa gary oczywiście.
Szybko sprawnie bez problemów podałem VIN moto i wszystko pasiło.
http://www.hondaplaza.pl/...plaza.pl/motory
Do cienia 125 uszczelki pod cylinder,głowicę,uszczelniacze zaworowe, uszczelka pod alternator i kpl. pierscieni plus przesyłka wyszło mnie jakieś ponad 500zł na dwa gary oczywiście.
Szybko sprawnie bez problemów podałem VIN moto i wszystko pasiło.
Życie jest po to, aby śmigać na moto!!!
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r
:
Ja do swojej dorabiałem uszczelki pod głowice w Radomiu (45 PLN/szt)
Wyglądają OK a jak będą się sprawowały pokarze czas.
Wyglądają OK a jak będą się sprawowały pokarze czas.
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
tak tylko że kolesie w Honda Plaza nie mają pojęcia co to za motocykl VT500C ??!!
I nie dojadą po żadnej nazwie i numerze VIN i części nie dostaniesz.. chyba że podasz im numer części...
Ceny mają koszmarne, ale sam w razie konieczności kupiłem u nich dwa uszczelniacze zaworowe.... W stanach płaciłem za komplet pierścieni, komplet zaworów, komplet uszczelniaczy zaworowych, podkładki pod głowice i cylinder, plus uszczelniacze wydechu i kolektora wydechowego, prowadnica zaworowa i jeszcze jakieś rzeczy.. ok $300 !!
Wszytko oczywiście nowe i oryginalne części Hondy
I nie dojadą po żadnej nazwie i numerze VIN i części nie dostaniesz.. chyba że podasz im numer części...
Ceny mają koszmarne, ale sam w razie konieczności kupiłem u nich dwa uszczelniacze zaworowe.... W stanach płaciłem za komplet pierścieni, komplet zaworów, komplet uszczelniaczy zaworowych, podkładki pod głowice i cylinder, plus uszczelniacze wydechu i kolektora wydechowego, prowadnica zaworowa i jeszcze jakieś rzeczy.. ok $300 !!
Wszytko oczywiście nowe i oryginalne części Hondy
Jadę jadę na motorze...
:
W Hondzie komplet na dwa cylindry kosztuje 700 zł. 160 to z wysyłką z Holandii
Odpowiedz do tematu
Cezar napisał/a: |
pierścienie kosztują chyb a ok 160zł na jeden tłok.. w polsce.. Za tulejowanie płaciłem 150zł |
W Hondzie komplet na dwa cylindry kosztuje 700 zł. 160 to z wysyłką z Holandii