/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
sprężanie
Autor Wiadomość
Tomek G
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-17, 11:15   sprężanie

sprawdziłem ciśnienie na cylindrach na jednym 9 at a na drugim 9,5 to chyba ok.
 
 
Globi 


Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1297
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-04-17, 16:22   

Hmm..

Teoretycznie serwisówka "internetowa" i Clymer podaje ciśnienie 12 +- 2 kg/cm3 (171 +- 28 psi, 1176 +- 196 kPa)



Chyba niedługo trzeba będzie coś z tym zrobić...



No, ale ja sie za bardzo nie znam, ja nie mechanior... ;-)
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-04-17, 19:07   

9 to zdecydowanie za mało ;/ 10 to dolny limit serwisowy...

Zrób próbę olejową i zobacz czy wzrośnie...

jeśli tak to trzeba by wymienić pierścionki pewnie i obejrzeć cylindry...

A jak ogólnie sprawuje sie maszyna?
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-04-17, 19:14   

Ja dzisiaj odebrałem motór od mechaników. Po sprawdzeniu sprężania stwierdzili, że mam 0 na każdym celindrze (!), ale o dziwo motór odpala i jeździ całkiem, całkiem. Oczywiści wstawili mi przekaźnik od Tomiego ( wielkie dzięki Tomi) Czy to jest możliwe żeby bez problemów odpalał i jeździł przy 0 ciśnieniu ????
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-04-17, 20:25   

Nie ma takiej możliwości żeby było 0 i żeby moto jeździło bez problemów. Czy na pewno mech. powiedział, że jest zero, może coś źle usłyszałeś. W moim serwisówka przewiduje 13 +/- 2 kg/cm 2, jak mierzyłem to było 11-12 kg/cm 2. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-04-17, 20:38   

Ja mialem tak w kawasaki. Moto nie bardzo chcialo odpalic, ale jak juz odpalilo to jezdzil bez problemu. Okazalo sie, ze mial delikatnie podparte zawory i na zimno mial nieszczelnosc w cylindrze i nie mial sprezania, ale jak sie rozgrzal to zawory sie uszczelnialy i chodzil cacy :P
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-04-17, 21:16   

Jakbyś nie miał kompresji to nie było by wybuchu mieszanki. Przecież mieszanka nie zapala sie tylko dlatego że jest iskra świecy... Jakbyś miał za wysoki stopień sprężania to mieszanka wybuchała by od samej kompresji - bez świecy ;/

Zera nie masz na pewno... możesz mieć zaniżony stopień kompresji ale nie 0.

Ty masz hydraulicznie regulowane luzy zaworowe o ile dobrze pamiętam?
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-04-17, 21:22   

Cezary 500tki nie maja hydraulicznych kasownikow luzow.
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-04-17, 21:24   

Tomi :) przecież ja raczej o tym wiem :) i juz w ginekologa regulatora zaworów miałem okazję sie zabawiać... ale moje słowa kierowałem do Yanuchy który ma przecież VT700
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-04-17, 22:03   

Ja w garbusku miałem od 2,5 do 4 i też czasem odpalał :mrgreen:
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-04-17, 22:31   

maly_tomi napisał/a:
Ja mialem tak w kawasaki. Moto nie bardzo chcialo odpalic, ale jak juz odpalilo to jezdzil bez problemu. Okazalo sie, ze mial delikatnie podparte zawory i na zimno mial nieszczelnosc w cylindrze i nie mial sprezania, ale jak sie rozgrzal to zawory sie uszczelnialy i chodzil cacy :P




Ten mechanior coś mi gadał o podpartych zaworach, jednak dziwne, że teraz dobrze pali, nawet na zimnym silniku. ( może to chwilowe ? Zobaczymy jutro)

W związku z tym pytanie : czy mogę w takiej sytuacji wybrać się w średniej długości trasę bez obawy, że mi stanie i będę miał kłopot z holowaniem do domu ? :koso:
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-04-17, 22:41   

jeśli pali i działa jak należy to możesz jechać.. nic sie nie rozleci.... bierze olej jak brała?
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-04-17, 22:47   

To mnie Cezar pocieszyłeś :mrgreen:



Co do oleju, to chyba bierze nadal, ale jeszcze nie sprawdziłem, bo miałem przecież rozwalony przekaźnik i sobie nie pojeździłem
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-04-17, 22:49   

no tak ale jak nie robiłeś nic z silnikiem to raczej nie doszło ... nawet w shadole.. do cudownego "uzdrowienia" :)
_________________
Jadę jadę na motorze...
Ostatnio zmieniony przez Cezar 2008-04-17, 22:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-04-17, 22:57   

Cezar napisał/a:
no tak ale jak nie robiłeś nic z silnikiem to raczej nie doszło ... nawet w shadole.. do cudownego "uzdrowienia :)




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM