Odpowiedz do tematu
: sprężanie
sprawdziłem ciśnienie na cylindrach na jednym 9 at a na drugim 9,5 to chyba ok.
:
Hmm..
Teoretycznie serwisówka "internetowa" i Clymer podaje ciśnienie 12 +- 2 kg/cm3 (171 +- 28 psi, 1176 +- 196 kPa)
Chyba niedługo trzeba będzie coś z tym zrobić...
No, ale ja sie za bardzo nie znam, ja nie mechanior...
Teoretycznie serwisówka "internetowa" i Clymer podaje ciśnienie 12 +- 2 kg/cm3 (171 +- 28 psi, 1176 +- 196 kPa)
Chyba niedługo trzeba będzie coś z tym zrobić...
No, ale ja sie za bardzo nie znam, ja nie mechanior...
:
9 to zdecydowanie za mało ;/ 10 to dolny limit serwisowy...
Zrób próbę olejową i zobacz czy wzrośnie...
jeśli tak to trzeba by wymienić pierścionki pewnie i obejrzeć cylindry...
A jak ogólnie sprawuje sie maszyna?
Zrób próbę olejową i zobacz czy wzrośnie...
jeśli tak to trzeba by wymienić pierścionki pewnie i obejrzeć cylindry...
A jak ogólnie sprawuje sie maszyna?
Jadę jadę na motorze...
:
Ja dzisiaj odebrałem motór od mechaników. Po sprawdzeniu sprężania stwierdzili, że mam 0 na każdym celindrze (!), ale o dziwo motór odpala i jeździ całkiem, całkiem. Oczywiści wstawili mi przekaźnik od Tomiego ( wielkie dzięki Tomi) Czy to jest możliwe żeby bez problemów odpalał i jeździł przy 0 ciśnieniu ????
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
Nie ma takiej możliwości żeby było 0 i żeby moto jeździło bez problemów. Czy na pewno mech. powiedział, że jest zero, może coś źle usłyszałeś. W moim serwisówka przewiduje 13 +/- 2 kg/cm 2, jak mierzyłem to było 11-12 kg/cm 2.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Ja mialem tak w kawasaki. Moto nie bardzo chcialo odpalic, ale jak juz odpalilo to jezdzil bez problemu. Okazalo sie, ze mial delikatnie podparte zawory i na zimno mial nieszczelnosc w cylindrze i nie mial sprezania, ale jak sie rozgrzal to zawory sie uszczelnialy i chodzil cacy :P
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Jakbyś nie miał kompresji to nie było by wybuchu mieszanki. Przecież mieszanka nie zapala sie tylko dlatego że jest iskra świecy... Jakbyś miał za wysoki stopień sprężania to mieszanka wybuchała by od samej kompresji - bez świecy ;/
Zera nie masz na pewno... możesz mieć zaniżony stopień kompresji ale nie 0.
Ty masz hydraulicznie regulowane luzy zaworowe o ile dobrze pamiętam?
Zera nie masz na pewno... możesz mieć zaniżony stopień kompresji ale nie 0.
Ty masz hydraulicznie regulowane luzy zaworowe o ile dobrze pamiętam?
Jadę jadę na motorze...
:
Cezary 500tki nie maja hydraulicznych kasownikow luzow.
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Tomi :) przecież ja raczej o tym wiem :) i juz w ginekologa regulatora zaworów miałem okazję sie zabawiać... ale moje słowa kierowałem do Yanuchy który ma przecież VT700
Jadę jadę na motorze...
:
Ja w garbusku miałem od 2,5 do 4 i też czasem odpalał
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
Ten mechanior coś mi gadał o podpartych zaworach, jednak dziwne, że teraz dobrze pali, nawet na zimnym silniku. ( może to chwilowe ? Zobaczymy jutro)
W związku z tym pytanie : czy mogę w takiej sytuacji wybrać się w średniej długości trasę bez obawy, że mi stanie i będę miał kłopot z holowaniem do domu ?
maly_tomi napisał/a: |
Ja mialem tak w kawasaki. Moto nie bardzo chcialo odpalic, ale jak juz odpalilo to jezdzil bez problemu. Okazalo sie, ze mial delikatnie podparte zawory i na zimno mial nieszczelnosc w cylindrze i nie mial sprezania, ale jak sie rozgrzal to zawory sie uszczelnialy i chodzil cacy :P |
Ten mechanior coś mi gadał o podpartych zaworach, jednak dziwne, że teraz dobrze pali, nawet na zimnym silniku. ( może to chwilowe ? Zobaczymy jutro)
W związku z tym pytanie : czy mogę w takiej sytuacji wybrać się w średniej długości trasę bez obawy, że mi stanie i będę miał kłopot z holowaniem do domu ?
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
jeśli pali i działa jak należy to możesz jechać.. nic sie nie rozleci.... bierze olej jak brała?
Jadę jadę na motorze...
:
To mnie Cezar pocieszyłeś
Co do oleju, to chyba bierze nadal, ale jeszcze nie sprawdziłem, bo miałem przecież rozwalony przekaźnik i sobie nie pojeździłem
Co do oleju, to chyba bierze nadal, ale jeszcze nie sprawdziłem, bo miałem przecież rozwalony przekaźnik i sobie nie pojeździłem
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
Ostatnio zmieniony przez Cezar 2008-04-17, 22:57, w całości zmieniany 1 raz
no tak ale jak nie robiłeś nic z silnikiem to raczej nie doszło ... nawet w shadole.. do cudownego "uzdrowienia" :)
Ostatnio zmieniony przez Cezar 2008-04-17, 22:57, w całości zmieniany 1 raz
Jadę jadę na motorze...
:
Odpowiedz do tematu
Cezar napisał/a: |
no tak ale jak nie robiłeś nic z silnikiem to raczej nie doszło ... nawet w shadole.. do cudownego "uzdrowienia :) |
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.