całkowity brak reakcji |
Autor |
Wiadomość |
Smoko
Motocykl: Honda VT750 CUSTOM RC-14 '87
Wiek: 58 Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 10 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-11-13, 00:34 całkowity brak reakcji
|
|
|
Witajcie .
Ostatnio pojawił mi się problem , który miałem w lecie i...sam się wtedy naprawił, więc jakoś nad tym przeszedłem bez wnikania ( było ciepło więc czas był na śmiganie ) .
Teraz do rzeczy - po ostatniej jeździe wstawiłem Ją do garażu - wczoraj idę i po przekręceniu kluczyka nie zapalają się żadne kontrolki i nie ma żadnej reakcji ze strony rozrusznika . Totalna cisza !!! Akumulator odpada - sprawdziłem . Kiedyś na forum czytałem podobny problem ,ze trzeba sprawdzić bezpiecznik główny 30A . Znalazłem go tuż nad akumulatorem na tej szynie w plastikowej kostce. Wyglądał zupełnie normalnie . Oczyściłem tam połączenia i ...nic . I na tym kończy mi się moja wiedza na ten temat. Dodaję , że elektryka nie jest moją mocną stroną .
Może macie jakieś pomysły - teraz jest czas aby się tym dogłębnie zająć. A swoją drogą ciekawe jak to się "samo " naprawiło w lecie bo objawy były identyczne ??? |
|
|
|
|
maka
Krzysiek
Motocykl: był VT 700 C 85 ; XL 1000 V, VT 1100 C 88
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 751 Skąd: Kurów //LPU
|
Wysłany: 2010-11-13, 01:12
|
|
|
Jeśli akumulator jest ok, bezpieczniki też, to warto sprawdzić czy jest napięcie na stacyjce, jeśli po przełączeniu na pozycję "ON" napięcie z niej "nie wychodzi" to masz problem ze stacyjką, piszę o tym bo właśnie też dziś to przerabiałem, i moja służy teraz wyłącznie jako blokada kierownicy . Chyba pogoda nie służy .Poruszaj jeszcze kluczykiem trochę na boki itp, może coś pomoże na kilka minut |
|
|
|
|
jurbassteck [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-11-13, 01:21
|
|
|
Spróbuj docisnąć od spodu plastikową pokrywę stacyjki, też miałem kiedyś taką sytuację i to pomogło.
Sprzęt ma swoje lata :) |
|
|
|
|
maka
Krzysiek
Motocykl: był VT 700 C 85 ; XL 1000 V, VT 1100 C 88
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 751 Skąd: Kurów //LPU
|
Wysłany: 2010-11-13, 01:45
|
|
|
Pomaga, ale... pomyśl jak przy wyprzedzaniu tira się rozłączy Już mnie to drażniło od kilku dni, dociskanie kręcenie itp, aż dziś zgasł jak jechałem koło domu na szczęście |
|
|
|
|
Pavello61
Motocykl: Honda shadow 1100 (1989)
Wiek: 63 Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 215 Skąd: Józefów / Otwocka
|
Wysłany: 2010-11-13, 09:38 odp
|
|
|
a może to jednak akumulator ?
przerabiałem ostatnio temat baterii w swoim moto !!!!
Todek może potwierdzić
po wymianie na nowy - nie ten motocykl |
|
|
|
|
Yarpen
Motocykl: Shadow VT700c 85r
Wiek: 43 Dołączył: 30 Mar 2009 Posty: 144 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2010-11-13, 11:13 Miałem dokładnie to samo :)
|
|
|
Sprawa nie jest beznadziejna.
Moja Hanka nawet wylądowała u mechanika elektryka.
Pierwsza diagnoza była taka, że to starość nie radość i trzeba wyczyścić instalację.
Tak też zrobił. Po tym zabiegu przejechałem jakieś 200km i znów to samo.
Koniec końców okazało się, że jedna z plastikowych kostek pod kontrolkami się totalnie stopiła i dlatego nie było nigdzie napięcia.
Tak więc radzę rozkręć lampę, zdejmij osłonkę kontrolek na kierownicy i zajrzyj pod żarówki czy się tam coś nie fajczy.
Pozdrawiam |
_________________ Yarpen |
|
|
|
|
Ulfr
Bogumił
Motocykl: Shadow VT750 '84 RC29
Wiek: 44 Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 668 Skąd: Pruszcz Poole (uk)
|
Wysłany: 2010-11-13, 21:07
|
|
|
Też to przerabiałem w swojej 500 też mi przerywała stacyjka raz był w niej prąd raz nie.Rozkręciłem poczyściłem nic wielkiego.Nie dało to jednak to nic jak się okazało stacujka tak się wyrobiła że nie dociskało tam małej kostki i dzięki temu rozłączało. Dodałem co nieco pod obudowę plastikową skręciłem mocno i jest ok.Przejechaliśmy z Żonką jakieś 4tys.km i jakoś jest ok.Nic nie rozłącza wiec może tak spróbuj. |
_________________ Loud Pipes Save Lives
A to trochę z innej beczki http://www.youtube.com/watch?v=yWyxl_feFh4
|
|
|
|
|
Smoko
Motocykl: Honda VT750 CUSTOM RC-14 '87
Wiek: 58 Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 10 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-11-13, 23:59
|
|
|
Wielkie dzięki WAM wszystkim !!!!!!!
Olśniło mnie - to musi być stacyjka lub coś w okolicy . MOJA KOCHANA kilka lat stała nieużywana w Normandii i teraz doprowadzam ją powoli do stanu na jaki zasłużyła. Akumulator jest nóweczka , wszystko Jej kupię aby tylko jeżdziła ( zakochałem się w tym modelu w 1984 ..i tak zostało do dzisiaj .....).. A faktycznie na naszych "wspaniałych " drogach zauważyłem , że puszka z lampkami kontrolnymi bardziej drga, wibruje na nierównościach , nie jest tak stabilna jak lampa. Może się tam coś ruszyło .....A i lampa nie jest oryginalna- jakiś HD bez pozycji ... chyba ją wymienię .
Ale to dygresja na inną okoliczność . Dam znać jak pogrzebię . Jeszcze raz dzięki. |
|
|
|
|
jurbassteck [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-11-14, 11:26
|
|
|
Smoko napisał/a: | .....A i lampa nie jest oryginalna- jakiś HD bez pozycji ... chyba ją wymienię . |
Możesz mieć lampę od wersji USA z 1983r. Sprawdź profil strugi światła.
W amerykańskiej będzie taki - / \ |
|
|
|
|
Ulfr
Bogumił
Motocykl: Shadow VT750 '84 RC29
Wiek: 44 Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 668 Skąd: Pruszcz Poole (uk)
|
Wysłany: 2010-11-14, 17:53
|
|
|
Ja tez nie mam pozycji w swojej lampie i prawie na 100 % jest to wersja USA. A jakbyś opychał lampę daj znać chętnie przygarnę. |
_________________ Loud Pipes Save Lives
A to trochę z innej beczki http://www.youtube.com/watch?v=yWyxl_feFh4
|
|
|
|
|
jurbassteck [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-11-14, 18:45
|
|
|
Ulfr napisał/a: | Ja tez nie mam pozycji w swojej lampie i prawie na 100 % jest to wersja USA. A jakbyś opychał lampę daj znać chętnie przygarnę. |
Chyba, że z całym motocyklem :)
A tak serio, to w USA nie ma światła pozycyjnego, jest tylko mijania(krótkie) i drogowe (długie). Za pozycyjne robią włączone i niemigające kierunki. |
|
|
|
|
|