/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
vlx 600 - kranik paliwa
Autor Wiadomość
zuk666 
zuk666


Motocykl: vlx 600 88r.
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 80
Skąd: Białystok
  Wysłany: 2010-09-29, 11:57   vlx 600 - kranik paliwa

Otóż stała się rzecz straszna posłuszeństwa odmówił mi kranik paliwa (kapie na cylinder ). Czy wiecie możne gdzie można zdobyć to o to cudo, bo przeszukałem znane mi źródła części i nic nikt nie ma. Za jakiekolwiek informacje byłbym wdzięczny.



A jeszcze jedno czy pasował by możne kranik od jakiegoś innego modelu hondy ?
 
 
 
dyha 
dyha

Motocykl: vt600
Wiek: 52
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 144
Skąd: wodzisław śląski
Wysłany: 2010-09-30, 09:35   Re: vlx 600 - kranik paliwa

Myślę że nie masz potrzeby wymiany całego kranika ,najprawdopodobnie masz do wymiany oring uszczelniający,miałem podobny przypadek i w/w oring wymieniłem i od dwóch lat już.....nie kapie na cylinder
_________________
największa frajda jaką można mieć w ubraniu
 
 
 
zuk666 
zuk666


Motocykl: vlx 600 88r.
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 80
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-09-30, 11:35   

tylko ze jak go wymienić gdy jest zanitowane ?
 
 
 
dyha 
dyha

Motocykl: vt600
Wiek: 52
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 144
Skąd: wodzisław śląski
Wysłany: 2010-10-02, 14:16   

Nie bardzo wiem co tam masz zanitowane :?: Może inaczej.....w kraniku na końcu pokrętła którym otwierasz i zamykasz dopływ paliwa są dwie śrubki -odkręć je (uwaga poleci paliwo),delikatnie pocignij w/w pokrętło na jego końcu będzie gumowa uszczelka (oring)-wymienić !zakręcić!jeździć!!
_________________
największa frajda jaką można mieć w ubraniu
 
 
 
zuk666 
zuk666


Motocykl: vlx 600 88r.
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 80
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-10-02, 14:33   

nie za bardzo wiem o jakie śrubki ci chodzi ! niżej zdjęcie



http://www.fotosik.pl/pok...a9cd80e587.html
 
 
 
dyha 
dyha

Motocykl: vt600
Wiek: 52
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 144
Skąd: wodzisław śląski
Wysłany: 2010-10-02, 18:11   

to te dwa małe otwory z przodu zdjęcia do których przykrecone jest pokrętło którego brak na zdjęciu
_________________
największa frajda jaką można mieć w ubraniu
 
 
 
zuk666 
zuk666


Motocykl: vlx 600 88r.
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 80
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-10-03, 00:59   

ok tylko tylko ze te dwa małe otwory to nity niestety nie śrubki :) czyli wygląda na to ze ten kranik to jednorazówka :)
 
 
 
tygrys 
tygrys


Motocykl: VTX 1800R '03
Wiek: 56
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 508
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-10-03, 08:16   

jeżeli to nity, to rozwiercić małym wiertłem ,nagwintować gwint m3 lub m4, skręcić śrubkami i jeździć
_________________
W dniu kiedy się urodziłem,diabeł odszedł na emeryturę
 
 
zuk666 
zuk666


Motocykl: vlx 600 88r.
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 80
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-10-20, 23:33   

Po nieudanych poszukiwaniach i probie naprawy kranika wstawiłem od HONDY DEAUVILLE NTV 650 pasuje idealnie :P
 
 
 
tygrys 
tygrys


Motocykl: VTX 1800R '03
Wiek: 56
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 508
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-10-21, 06:03   

jaka cena?
_________________
W dniu kiedy się urodziłem,diabeł odszedł na emeryturę
 
 
zuk666 
zuk666


Motocykl: vlx 600 88r.
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 80
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-10-21, 14:26   

udało mi się znaleźć za 45 zł cały kranik z filtrem na te wewnętrzna rurkę i filtrem paliwa nawet :)
 
 
 
browcu 
Jasne pełne


Motocykl: VT 750 DCA 03
Wiek: 45
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 105
Skąd: Warszawa-Ursus
Wysłany: 2011-02-02, 19:22   

tygrys napisał/a:
jeżeli to nity, to rozwiercić małym wiertłem ,nagwintować gwint m3 lub m4, skręcić śrubkami i jeździć


odświeża temat, tez miałem cieknący kranik rozwierciłem nity większym wiertłem tak żeby zdjąć tą blaszkę nie szlifowałem tego co zostało tylko wywierciłem otwory 2,5mm wiertłem jedno na wylot drugie jakieś 1,5cm, i zabrałem sie za gwintowanie 3mm gwintownikiem a że nity są aluminiowe więc szło bez problemowa. Śrubki wziąłem z łaczki elektrycznej pasują jak ulał.

Udałem sie w poszukiwaniu oringów idą 3, 2 malutkie i płaskie i jeden wiekszy ale cieniutki, zjeździłem dużo sklepów motoryzacyjnych i hydraulicznych dostałem tylko dwa małe i to nie takie jak idą oryginalnie, ale założyłem i skreciłem na silikon, jak na razie nie cieknie :))

Koszt 5zł gwintownik 2 oringi 2zł, srubki bezcenne;)) tu fotka co jest w środku:



http://www.fotosik.pl/pok...3519fa6eb1.html



 
 
 
dyha 
dyha

Motocykl: vt600
Wiek: 52
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 144
Skąd: wodzisław śląski
Wysłany: 2011-03-11, 15:45   

no i się.....!! po zimowym przeglądzie okazało się że przepuszcza mi kranik paliwa.

Macie gdzieś namiary na te o-ringi uszczelniające :?:
_________________
największa frajda jaką można mieć w ubraniu
 
 
 
browcu 
Jasne pełne


Motocykl: VT 750 DCA 03
Wiek: 45
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 105
Skąd: Warszawa-Ursus
Wysłany: 2011-03-11, 17:08   

nie macie i orginalnych nie dostaniesz tylko cały kranik, ale ja zrobiłem tak jak wyżej opisane i trzyma koszt mówi sam za siebie :-)
 
 
 
zbylan 


Motocykl: VT 600, '88
Wiek: 70
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 73
Skąd: Piaseczno/W-wa
Wysłany: 2014-01-17, 13:25   

Cokolwiek odgrzane, ale chyba warto:

browcu napisał/a:
nie macie i orginalnych nie dostaniesz tylko cały kranik, ale ja zrobiłem tak jak wyżej opisane i trzyma koszt mówi sam za siebie :-)


Dokłądnie jak wyżej. Honda za nowy kranik życzy sobie prawie 500 PLN (sprawdzone dziś - 17 stycznia 2014r.). Też zabieram się za rozwiercanie :-D .
_________________
Pozdrawiam Zbyszek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM