vlx 600 - kranik paliwa
Odpowiedz do tematu

: vlx 600 - kranik paliwa
Otóż stała się rzecz straszna posłuszeństwa odmówił mi kranik paliwa (kapie na cylinder ). Czy wiecie możne gdzie można zdobyć to o to cudo, bo przeszukałem znane mi źródła części i nic nikt nie ma. Za jakiekolwiek informacje byłbym wdzięczny.



A jeszcze jedno czy pasował by możne kranik od jakiegoś innego modelu hondy ?

: Re: vlx 600 - kranik paliwa
Myślę że nie masz potrzeby wymiany całego kranika ,najprawdopodobnie masz do wymiany oring uszczelniający,miałem podobny przypadek i w/w oring wymieniłem i od dwóch lat już.....nie kapie na cylinder

największa frajda jaką można mieć w ubraniu
:
tylko ze jak go wymienić gdy jest zanitowane ?

:
Nie bardzo wiem co tam masz zanitowane :?: Może inaczej.....w kraniku na końcu pokrętła którym otwierasz i zamykasz dopływ paliwa są dwie śrubki -odkręć je (uwaga poleci paliwo),delikatnie pocignij w/w pokrętło na jego końcu będzie gumowa uszczelka (oring)-wymienić !zakręcić!jeździć!!

największa frajda jaką można mieć w ubraniu
:
nie za bardzo wiem o jakie śrubki ci chodzi ! niżej zdjęcie



http://www.fotosik.pl/pok...a9cd80e587.html

:
to te dwa małe otwory z przodu zdjęcia do których przykrecone jest pokrętło którego brak na zdjęciu

największa frajda jaką można mieć w ubraniu
:
ok tylko tylko ze te dwa małe otwory to nity niestety nie śrubki :) czyli wygląda na to ze ten kranik to jednorazówka :)

:
jeżeli to nity, to rozwiercić małym wiertłem ,nagwintować gwint m3 lub m4, skręcić śrubkami i jeździć

W dniu kiedy się urodziłem,diabeł odszedł na emeryturę
:
Po nieudanych poszukiwaniach i probie naprawy kranika wstawiłem od HONDY DEAUVILLE NTV 650 pasuje idealnie :P

:
jaka cena?

W dniu kiedy się urodziłem,diabeł odszedł na emeryturę
:
udało mi się znaleźć za 45 zł cały kranik z filtrem na te wewnętrzna rurkę i filtrem paliwa nawet :)

:
tygrys napisał/a:
jeżeli to nity, to rozwiercić małym wiertłem ,nagwintować gwint m3 lub m4, skręcić śrubkami i jeździć


odświeża temat, tez miałem cieknący kranik rozwierciłem nity większym wiertłem tak żeby zdjąć tą blaszkę nie szlifowałem tego co zostało tylko wywierciłem otwory 2,5mm wiertłem jedno na wylot drugie jakieś 1,5cm, i zabrałem sie za gwintowanie 3mm gwintownikiem a że nity są aluminiowe więc szło bez problemowa. Śrubki wziąłem z łaczki elektrycznej pasują jak ulał.

Udałem sie w poszukiwaniu oringów idą 3, 2 malutkie i płaskie i jeden wiekszy ale cieniutki, zjeździłem dużo sklepów motoryzacyjnych i hydraulicznych dostałem tylko dwa małe i to nie takie jak idą oryginalnie, ale założyłem i skreciłem na silikon, jak na razie nie cieknie :))

Koszt 5zł gwintownik 2 oringi 2zł, srubki bezcenne;)) tu fotka co jest w środku:



http://www.fotosik.pl/pok...3519fa6eb1.html




:
no i się.....!! po zimowym przeglądzie okazało się że przepuszcza mi kranik paliwa.

Macie gdzieś namiary na te o-ringi uszczelniające :?:

największa frajda jaką można mieć w ubraniu
:
nie macie i orginalnych nie dostaniesz tylko cały kranik, ale ja zrobiłem tak jak wyżej opisane i trzyma koszt mówi sam za siebie :-)

:
Cokolwiek odgrzane, ale chyba warto:

browcu napisał/a:
nie macie i orginalnych nie dostaniesz tylko cały kranik, ale ja zrobiłem tak jak wyżej opisane i trzyma koszt mówi sam za siebie :-)


Dokłądnie jak wyżej. Honda za nowy kranik życzy sobie prawie 500 PLN (sprawdzone dziś - 17 stycznia 2014r.). Też zabieram się za rozwiercanie :-D .

Pozdrawiam Zbyszek
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group