/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Honda Shadow 125 z Niemiec - Blokada (v-max 80km/h)
Autor Wiadomość
Sowa 
SOWA


Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1286
Skąd: warszawa\suwałki
Wysłany: 2011-01-18, 18:45   

PanKamil napisał/a:
W weekend piękna pogoda pozwoliła mi na krótką przejażdżkę. W sumie to pierwszy raz miałem troszkę pośmigać tym moto.

Osiągi wg mnie zadowalające - V-max około 110km/h.

Żeby nie offtopować.

W niemieckim dowodzie rejestracyjnym znalazłem zapis, że w motocyklu zastosowano ograniczenie mocy w postaci dławika w kolanku wydechowym.

Czy ktoś zna ten temat??

W najbliższym czasie zdemontuje wydech i się mu poprzyglądam. Może uda się zyskać odrobinę mocy??




przerabiany temat w c-2 na wydechach niemieckich BCM . masz od spodu śrubę którą musisz odkręcić i wyciągnąć wewnętrzną rurkę na której w głębi jest blaszka.
_________________
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
 
 
 
Esperal 


Motocykl: Honda VT 1100 C2 Shadow
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 33
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-04-13, 10:13   

Cytat:
przerabiany temat w c-2 na wydechach niemieckich BCM . masz od spodu śrubę którą musisz odkręcić i wyciągnąć wewnętrzną rurkę na której w głębi jest blaszka


Trochę odswieżę. Gdzie dokładnie jest ta śruba?
 
 
zielonyne
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-13, 18:08   

Sowa napisał/a:
PanKamil napisał/a:
W weekend piękna pogoda pozwoliła mi na krótką przejażdżkę. W sumie to pierwszy raz miałem troszkę pośmigać tym moto.

Osiągi wg mnie zadowalające - V-max około 110km/h.

Żeby nie offtopować.

W niemieckim dowodzie rejestracyjnym znalazłem zapis, że w motocyklu zastosowano ograniczenie mocy w postaci dławika w kolanku wydechowym.

Czy ktoś zna ten temat??

W najbliższym czasie zdemontuje wydech i się mu poprzyglądam. Może uda się zyskać odrobinę mocy??




przerabiany temat w c-2 na wydechach niemieckich BCM . masz od spodu śrubę którą musisz odkręcić i wyciągnąć wewnętrzną rurkę na której w głębi jest blaszka.


Właśnie gdzie ta śrubka :roll:
 
 
thommush 

Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 311
Skąd: Wwa
Wysłany: 2015-04-13, 20:22   

Przemacałem cały wydech już ze dwa razy i śrubki nie znalazłem, nie licząc tych od mocowania wydechu do ramy.

Swoją drogą, jak już temat o motongach z Niemcowni. Moja stamtąd pochodzi, mam jakieś zielone dodatkowe papiery, coś na kształt homologacji, w której stoi, że moja rozwija 103 km/h. Co ciekawe, tyle jedzie i ani grama więcej. Czy były jakieś różne wersje, gdzieś może być zblokowana, skoro sporej części użytkowników daje się pobić magiczną granicę 120 km/h?
_________________
Always look on the bike side of life
 
 
Reinheart 
Mirosław


Motocykl: Honda VT1100 C2 Shadow ACE
Wiek: 36
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 111
Skąd: Swarożyn
Wysłany: 2015-04-13, 21:02   

Moja też pochodziła z Niemczech, ale raczej nie ma problemów z prędkością, do 110 się rozbuja, przy dobrej pogodzie i 120 poleci ale nie często próbuje bo mi po prostu żal Hani :) Nie ma co raczej liczyć na wielkie prędkości. Nie wiem czy najprościej iść do jakiegoś dobrego serwisu i tam popytać, bo jak Kuba wspominał, tak zwany "kaganiec" może być wszędzie
_________________
To co wystawia nas na próbę, przynosi nam zwycięstwo, zaś to, co przejmuje nasze serca bólem, przepełni je ostatecznie radością
 
 
 
thommush 

Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 311
Skąd: Wwa
Wysłany: 2015-04-13, 21:18   

Nie chodzi mi o kosmiczne prędkości, tylko o to, że nie dochodzi do tego o czym piszą inni...
_________________
Always look on the bike side of life
 
 
alarec 


Motocykl: vt125 jc29
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 183
Skąd: prosto z siodła
Wysłany: 2015-04-14, 00:25   

Wczesniejsze roczniki rozwijały większą prędkość.
_________________
Była Moja czarna pszczoła
 
 
Duszeek 

Motocykl: Honda vt shadow
Wiek: 52
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 133
Skąd: Polska
Wysłany: 2015-04-14, 06:47   

Prędkość zależy od wielu czynników.

Szyba może skutecznie obniżyć, znaczny ciężar kierowcy, silny wiatr, źle napompowane koła, "chrzone" paliwo, źle wyregulowany gaźnik, ubrana lub nie Hania, temperatura powietrza i jeszcze pewnie kilka innych ...

Głównie chodzi mi o te 110km a 120km/h.
 
 
Reinheart 
Mirosław


Motocykl: Honda VT1100 C2 Shadow ACE
Wiek: 36
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 111
Skąd: Swarożyn
Wysłany: 2015-04-14, 08:40   

alarec napisał/a:
Wczesniejsze roczniki rozwijały większą prędkość.


Starsze tz? Moja jest z 2004 i jakoś nie jest źle, chyba do 2008 można kupić Hanie małą.
Myślę, że duże znaczenie ma paliwo które wlewamy, jak tankowałem na Orlenie to ledwie do 100 dociągałem i sam motor inaczej pracował. Dopiero jak wyjeździłem to co miałem w baku i zatankowałem chyba na Lotosie to zyskał z powrotem swoja moc i normalną pracę. Ale jak wspominał kolega na V-max może wiele czynników wpływać
_________________
To co wystawia nas na próbę, przynosi nam zwycięstwo, zaś to, co przejmuje nasze serca bólem, przepełni je ostatecznie radością
 
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2015-04-14, 09:14   

Niemcy często dławią motocykle - a to na dolocie powietrza, a to dysze zmienią, a to wydech przytkają jak pisał Sowa... W kawasaki np. nawiercają przepustnicę. Dziwny naród ;-)
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
robo1973 


Motocykl: Shadow VT 125 2000
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 22
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2015-08-22, 11:01   

Odświeżam temat.
Może ktoś z kolegów wypowiedzieć się jak sprawdzić czy motor jest blokowany i w którym miejscu.
Czy jest tam jakiś interface do komun komunikacji z kompem. Jak tak to pomogę
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-22, 11:26   

Nie ma kompa, jest moduł zapłonowy ;)
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
robo1973 


Motocykl: Shadow VT 125 2000
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 22
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2015-08-22, 13:51   

MARQ napisał/a:
Nie ma kompa, jest moduł zapłonowy ;)


Czyli co > ? Blokowany jest moduł ? Dodawany jakiś scalak, opornik czy po prostu założony moduł z ograniczeniem obrotów ?
 
 
Iceman31 
Lord Hindenburg


Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Śląsk - Zabrze
Wysłany: 2015-08-22, 20:55   

Duszeek napisał/a:
Prędkość zależy od wielu czynników.

Szyba może skutecznie obniżyć, znaczny ciężar kierowcy, silny wiatr, źle napompowane koła, "chrzone" paliwo, źle wyregulowany gaźnik, ubrana lub nie Hania, temperatura powietrza i jeszcze pewnie kilka innych ...

Głównie chodzi mi o te 110km a 120km/h.

Mam szybę, sakwy które też jakąś tam powierzchnię boczną mają a rozbujałem się do 120.
Trwało bo trwało ale się rozbujałem.
Dodatkowo nie wiem czy to moje jakieś złudzenie ale od wczoraj mam nowy napęd. Wymieniłem stary, wysłuzony i rozciągnięty łańcuch plus zębaty i odnoszę wrażenie, że lepiej mi się moto zbiera.
 
 
robo1973 


Motocykl: Shadow VT 125 2000
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 22
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2015-08-22, 21:03   

Testował ktoś ? http://allegro.pl/pm-tuni...5564545779.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM