Honda Shadow 125 z Niemiec - Blokada (v-max 80km/h) |
Autor |
Wiadomość |
Sowa
SOWA
Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 1286 Skąd: warszawa\suwałki
|
Wysłany: 2011-01-18, 18:45
|
|
|
PanKamil napisał/a: | W weekend piękna pogoda pozwoliła mi na krótką przejażdżkę. W sumie to pierwszy raz miałem troszkę pośmigać tym moto.
Osiągi wg mnie zadowalające - V-max około 110km/h.
Żeby nie offtopować.
W niemieckim dowodzie rejestracyjnym znalazłem zapis, że w motocyklu zastosowano ograniczenie mocy w postaci dławika w kolanku wydechowym.
Czy ktoś zna ten temat??
W najbliższym czasie zdemontuje wydech i się mu poprzyglądam. Może uda się zyskać odrobinę mocy?? |
przerabiany temat w c-2 na wydechach niemieckich BCM . masz od spodu śrubę którą musisz odkręcić i wyciągnąć wewnętrzną rurkę na której w głębi jest blaszka. |
_________________ nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami |
|
|
|
|
Esperal
Motocykl: Honda VT 1100 C2 Shadow
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2015 Posty: 33 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-04-13, 10:13
|
|
|
Cytat: | przerabiany temat w c-2 na wydechach niemieckich BCM . masz od spodu śrubę którą musisz odkręcić i wyciągnąć wewnętrzną rurkę na której w głębi jest blaszka |
Trochę odswieżę. Gdzie dokładnie jest ta śruba? |
|
|
|
|
zielonyne [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-13, 18:08
|
|
|
Sowa napisał/a: | PanKamil napisał/a: | W weekend piękna pogoda pozwoliła mi na krótką przejażdżkę. W sumie to pierwszy raz miałem troszkę pośmigać tym moto.
Osiągi wg mnie zadowalające - V-max około 110km/h.
Żeby nie offtopować.
W niemieckim dowodzie rejestracyjnym znalazłem zapis, że w motocyklu zastosowano ograniczenie mocy w postaci dławika w kolanku wydechowym.
Czy ktoś zna ten temat??
W najbliższym czasie zdemontuje wydech i się mu poprzyglądam. Może uda się zyskać odrobinę mocy?? |
przerabiany temat w c-2 na wydechach niemieckich BCM . masz od spodu śrubę którą musisz odkręcić i wyciągnąć wewnętrzną rurkę na której w głębi jest blaszka. |
Właśnie gdzie ta śrubka |
|
|
|
|
thommush
Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45 Dołączył: 20 Mar 2015 Posty: 311 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 2015-04-13, 20:22
|
|
|
Przemacałem cały wydech już ze dwa razy i śrubki nie znalazłem, nie licząc tych od mocowania wydechu do ramy.
Swoją drogą, jak już temat o motongach z Niemcowni. Moja stamtąd pochodzi, mam jakieś zielone dodatkowe papiery, coś na kształt homologacji, w której stoi, że moja rozwija 103 km/h. Co ciekawe, tyle jedzie i ani grama więcej. Czy były jakieś różne wersje, gdzieś może być zblokowana, skoro sporej części użytkowników daje się pobić magiczną granicę 120 km/h? |
_________________ Always look on the bike side of life |
|
|
|
|
Reinheart
Mirosław
Motocykl: Honda VT1100 C2 Shadow ACE
Wiek: 36 Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 111 Skąd: Swarożyn
|
Wysłany: 2015-04-13, 21:02
|
|
|
Moja też pochodziła z Niemczech, ale raczej nie ma problemów z prędkością, do 110 się rozbuja, przy dobrej pogodzie i 120 poleci ale nie często próbuje bo mi po prostu żal Hani :) Nie ma co raczej liczyć na wielkie prędkości. Nie wiem czy najprościej iść do jakiegoś dobrego serwisu i tam popytać, bo jak Kuba wspominał, tak zwany "kaganiec" może być wszędzie |
_________________ To co wystawia nas na próbę, przynosi nam zwycięstwo, zaś to, co przejmuje nasze serca bólem, przepełni je ostatecznie radością |
|
|
|
|
thommush
Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45 Dołączył: 20 Mar 2015 Posty: 311 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 2015-04-13, 21:18
|
|
|
Nie chodzi mi o kosmiczne prędkości, tylko o to, że nie dochodzi do tego o czym piszą inni... |
_________________ Always look on the bike side of life |
|
|
|
|
alarec
Motocykl: vt125 jc29
Dołączył: 16 Mar 2015 Posty: 183 Skąd: prosto z siodła
|
Wysłany: 2015-04-14, 00:25
|
|
|
Wczesniejsze roczniki rozwijały większą prędkość. |
_________________ Była Moja czarna pszczoła |
|
|
|
|
Duszeek
Motocykl: Honda vt shadow
Wiek: 52 Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 133 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2015-04-14, 06:47
|
|
|
Prędkość zależy od wielu czynników.
Szyba może skutecznie obniżyć, znaczny ciężar kierowcy, silny wiatr, źle napompowane koła, "chrzone" paliwo, źle wyregulowany gaźnik, ubrana lub nie Hania, temperatura powietrza i jeszcze pewnie kilka innych ...
Głównie chodzi mi o te 110km a 120km/h. |
|
|
|
|
Reinheart
Mirosław
Motocykl: Honda VT1100 C2 Shadow ACE
Wiek: 36 Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 111 Skąd: Swarożyn
|
Wysłany: 2015-04-14, 08:40
|
|
|
alarec napisał/a: | Wczesniejsze roczniki rozwijały większą prędkość. |
Starsze tz? Moja jest z 2004 i jakoś nie jest źle, chyba do 2008 można kupić Hanie małą.
Myślę, że duże znaczenie ma paliwo które wlewamy, jak tankowałem na Orlenie to ledwie do 100 dociągałem i sam motor inaczej pracował. Dopiero jak wyjeździłem to co miałem w baku i zatankowałem chyba na Lotosie to zyskał z powrotem swoja moc i normalną pracę. Ale jak wspominał kolega na V-max może wiele czynników wpływać |
_________________ To co wystawia nas na próbę, przynosi nam zwycięstwo, zaś to, co przejmuje nasze serca bólem, przepełni je ostatecznie radością |
|
|
|
|
potfur
miś przekliniak
Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2333 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2015-04-14, 09:14
|
|
|
Niemcy często dławią motocykle - a to na dolocie powietrza, a to dysze zmienią, a to wydech przytkają jak pisał Sowa... W kawasaki np. nawiercają przepustnicę. Dziwny naród |
_________________ Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów. |
|
|
|
|
robo1973
Motocykl: Shadow VT 125 2000
Wiek: 51 Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 22 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: 2015-08-22, 11:01
|
|
|
Odświeżam temat.
Może ktoś z kolegów wypowiedzieć się jak sprawdzić czy motor jest blokowany i w którym miejscu.
Czy jest tam jakiś interface do komun komunikacji z kompem. Jak tak to pomogę |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
robo1973
Motocykl: Shadow VT 125 2000
Wiek: 51 Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 22 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: 2015-08-22, 13:51
|
|
|
MARQ napisał/a: | Nie ma kompa, jest moduł zapłonowy ;) |
Czyli co > ? Blokowany jest moduł ? Dodawany jakiś scalak, opornik czy po prostu założony moduł z ograniczeniem obrotów ? |
|
|
|
|
Iceman31
Lord Hindenburg
Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 218 Skąd: Śląsk - Zabrze
|
Wysłany: 2015-08-22, 20:55
|
|
|
Duszeek napisał/a: | Prędkość zależy od wielu czynników.
Szyba może skutecznie obniżyć, znaczny ciężar kierowcy, silny wiatr, źle napompowane koła, "chrzone" paliwo, źle wyregulowany gaźnik, ubrana lub nie Hania, temperatura powietrza i jeszcze pewnie kilka innych ...
Głównie chodzi mi o te 110km a 120km/h. |
Mam szybę, sakwy które też jakąś tam powierzchnię boczną mają a rozbujałem się do 120.
Trwało bo trwało ale się rozbujałem.
Dodatkowo nie wiem czy to moje jakieś złudzenie ale od wczoraj mam nowy napęd. Wymieniłem stary, wysłuzony i rozciągnięty łańcuch plus zębaty i odnoszę wrażenie, że lepiej mi się moto zbiera. |
|
|
|
|
robo1973
Motocykl: Shadow VT 125 2000
Wiek: 51 Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 22 Skąd: Leżajsk
|
|
|
|
|
|