/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
zaślepione przewody za chłodnicą
Autor Wiadomość
noik_1
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-10, 14:53   zaślepione przewody za chłodnicą

witam! jak w temacie, szukałem czegoś na ten temat na forum, nie znalazłem. Przyznaje że jestem początkującym użytkownikiem i mam póki co spore braki w wiedzy na temat motocykla. Kupiłem go dwa tygodnie temu, i przy bliższych oględzinach znalazłem dwa wężyki za chłodnicą, żółte przezroczyste. oba zaślepione, jeden ucieka gdzieś dalej pod te osłony główki ramy, a drugi ku mojemu zdumieniu okazał się nie podpięty nigdzie?! dodaje foty, proszę o wyrozumiałość i pomoc ;)





 
 
Garet
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-10, 15:09   

ja w vt 500 mam takie dwa. są to przewody od filtra powietrza przynajmniej u mnie. jeden zasysa powietrze a drugi tez zaślepiony powinien zbierac brud z filtra.. moze u ciebie jest podobnie... zapal motor i przyloz palec do tego odetkanego... jak ciagnie powietrze to pewnie to to samo :mrgreen:
 
 
noik_1
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-10, 15:11   

z tym że ten drugi (widoczny na zdjęciu jako otwarty) jest zaślepiony z drugiej strony a otwarty koniec po prostu sobie wisi, jakby się od czegoś odłączył?
 
 
BĄBEL 
Tomek


Motocykl: VTX 1300C '06
Wiek: 47
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Zapolice EZD
Wysłany: 2010-04-10, 17:58   

Te wężyki są od filtra powietrza a służą do tego, że zbiera się w nich osad który zamiast gromadzić się w filtrze gromadzi się właśnie w tych wężykach i który raz na jakiś czas powinno się wypuścić.
 
 
cytawka
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-10, 20:17   

Jeśli można , pierwszy ten zaslepiony jest podlączony do małego zbiorniczka gdzie zbiera się olej z odmy w głowic i tam zbiera się nadmiar oleju , drugi jest podłączony do puszki z filtrem powietrza
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56