zaślepione przewody za chłodnicą
Odpowiedz do tematu

noik_1
[Usunięty]
: zaślepione przewody za chłodnicą
witam! jak w temacie, szukałem czegoś na ten temat na forum, nie znalazłem. Przyznaje że jestem początkującym użytkownikiem i mam póki co spore braki w wiedzy na temat motocykla. Kupiłem go dwa tygodnie temu, i przy bliższych oględzinach znalazłem dwa wężyki za chłodnicą, żółte przezroczyste. oba zaślepione, jeden ucieka gdzieś dalej pod te osłony główki ramy, a drugi ku mojemu zdumieniu okazał się nie podpięty nigdzie?! dodaje foty, proszę o wyrozumiałość i pomoc ;)






Garet
[Usunięty]
:
ja w vt 500 mam takie dwa. są to przewody od filtra powietrza przynajmniej u mnie. jeden zasysa powietrze a drugi tez zaślepiony powinien zbierac brud z filtra.. moze u ciebie jest podobnie... zapal motor i przyloz palec do tego odetkanego... jak ciagnie powietrze to pewnie to to samo :mrgreen:

noik_1
[Usunięty]
:
z tym że ten drugi (widoczny na zdjęciu jako otwarty) jest zaślepiony z drugiej strony a otwarty koniec po prostu sobie wisi, jakby się od czegoś odłączył?

:
Te wężyki są od filtra powietrza a służą do tego, że zbiera się w nich osad który zamiast gromadzić się w filtrze gromadzi się właśnie w tych wężykach i który raz na jakiś czas powinno się wypuścić.

cytawka
[Usunięty]
:
Jeśli można , pierwszy ten zaslepiony jest podlączony do małego zbiorniczka gdzie zbiera się olej z odmy w głowic i tam zbiera się nadmiar oleju , drugi jest podłączony do puszki z filtrem powietrza

:
Ten rysunek powinien Ci pomóc, w ustaleniu gdzie powinny być podłączone te wężyki. :lol:

Twoje wężyki, to oznaczone nr 38 i 39. :lol:



http://www.hdlparts.com/f...=1991&fveh=4013

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
noik_1
[Usunięty]
:
wielkie dzięki chłopaki! wszystko powoli staje się łatwiejsze ;)

:
noik_1 napisał/a:
wielkie dzięki chłopaki! wszystko powoli staje się łatwiejsze ;)


To zajżyj jeszcze TU.

Też jest łatwo :mrgreen:

Nawrót choroby! :)
noik_1
[Usunięty]
:
przepraszam za moją niekompetencję ale ten wąż który jest przyczyną moich utrapień ma ok. 15cm długości i ni hu hu nie da się nigdzie podpiąć, no i niestety nie znalazłem żadnego wolnego miejsca gdzie by go wpasować.

j

Jeżeli jest to ten wężyk o którym pisał Todek to jakie mogą być konsekwencje jazdy bez podłączenia?

:
noik_1 napisał/a:
przepraszam za moją niekompetencję ale ten wąż który jest przyczyną moich utrapień ma ok. 15cm długości i ni hu hu nie da się nigdzie podpiąć, no i niestety nie znalazłem żadnego wolnego miejsca gdzie by go wpasować.

j

Jeżeli jest to ten wężyk o którym pisał Todek to jakie mogą być konsekwencje jazdy bez podłączenia?




Masz tam 2 zaślepione wężyki, tak? Jeden idzie w okolice filtru powietrza, do "CHAMBER, AIR CLEANER", komory filtru powietrza, a drugi do takiego małego plastikowego zbiorniczka, w którym zbierają się nieczystości z odpowietrzenia komory korbowej silnika. Z którym masz problem? Który masz podpięty na swoje miejsce, a który nie?



Jakie konsekwencje? Jeżeli to wężyk od tego małego zbiorniczka, to żadne. A jeżeli wężyk od filtru powietrza, to moto może zasysać lewe powietrze, może nie równo pracować, gorzej odpalać.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group