pierścienie tłokowe |
Autor |
Wiadomość |
Bushi [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-26, 01:22 pierścienie tłokowe
|
|
|
Gdzie kupie pierścienie tłokowe do 500?? Te dławienia o których pisałem wczesniej są zdiagnozowane |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2010-02-26, 08:16 Re: pierścienie tłokowe
|
|
|
Bushi napisał/a: | Gdzie kupie pierścienie tłokowe do 500?? Te dławienia o których pisałem wczesniej są zdiagnozowane |
TUTAJ
Zastanawiam sie, ile razy można na forum podawać te same linki
Bushi, opcja szukaj albo linkownia. |
|
|
|
|
Pawel_RDE
Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 136 Skąd: Dębica
|
|
|
|
|
Bushi [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-26, 13:01 Re: pierścienie tłokowe
|
|
|
Mateusz napisał/a: | Bushi napisał/a: | Gdzie kupie pierścienie tłokowe do 500?? Te dławienia o których pisałem wczesniej są zdiagnozowane |
TUTAJ
Zastanawiam sie, ile razy można na forum podawać te same linki
Bushi, opcja szukaj albo linkownia. |
Mati wybacz ale przyznam sie szczerze ze poszedlem na łatwizne
Dziekuje za stronke |
|
|
|
|
Bushi [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-26, 18:08 Re: pierścienie tłokowe
|
|
|
Pawel_RDE napisał/a: | Bushi napisał/a: | Gdzie kupie pierścienie tłokowe do 500?? Te dławienia o których pisałem wczesniej są zdiagnozowane |
Jakie dokładnie miałeś objawy dławienia i dlaczego pierścienie sa ich przyczyną? Ja też borykam sie z dławieniem w mojej VT500. U mnie dławienie występuje przy niskich obrotach.
Pozdrawiam |
Ja miałem odwrotnie na niskich obrotach cacy zaczynam jechac i jak chce przyspieszyc to zaczynal sie dusic kichac i prychac, zrobilem probe olejową i włala... trza zrobi zakupy |
|
|
|
|
Bushi [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-26, 18:15 Re: pierścienie tłokowe
|
|
|
Mateusz napisał/a: | Bushi napisał/a: | Gdzie kupie pierścienie tłokowe do 500?? Te dławienia o których pisałem wczesniej są zdiagnozowane |
TUTAJ
Zastanawiam sie, ile razy można na forum podawać te same linki
Bushi, opcja szukaj albo linkownia. |
Nie moge się połapac z tą strona i znalezc pierscieni |
|
|
|
|
ticky
Ciułający kasiore
Motocykl: VT 1100 C2 Sabre 06
Wiek: 32 Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 570 Skąd: Karwieńskie Błota I
|
|
|
|
|
Bushi [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-26, 18:28
|
|
|
ticky napisał/a: | http://www.cmsnl.com/honda-vt500_model327/ |
Dotego doszedlem bez problemów tylko pierścieni nie moge znalezc |
|
|
|
|
ticky
Ciułający kasiore
Motocykl: VT 1100 C2 Sabre 06
Wiek: 32 Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 570 Skąd: Karwieńskie Błota I
|
|
|
|
|
mamamuszi
Motocykl: honda vt 500 c 87
Wiek: 65 Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 333 Skąd: Czarnków
|
|
|
|
|
Bushi [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-26, 20:03
|
|
|
ok juz sie połapałem ze wszystkim.... cena mnie rozwala... nie wiecie czy mozna dostac jakies zamienniki w nizszej cenie albo dopasowac od innego moto? |
|
|
|
|
Yesvs [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-26, 22:13
|
|
|
Bushi napisał/a: | ok juz sie połapałem ze wszystkim.... cena mnie rozwala... nie wiecie czy mozna dostac jakies zamienniki w nizszej cenie albo dopasowac od innego moto? |
Chłopie!!! To jest honda a nie wsk czy motorynka! Nie wymieniasz ich co 2 lata! Kupisz sobie raz dobre i będziesz śmigał. Wsadzisz jakieś badziewie to Ci się zaraz moto zatrze, albo "staną" pierścienie w tłokach i z całej Twojej roboty będzie wiesz co.... Mogą się też rozhartować i Ci je wywinie na "lewą" stronę jak brzegi nocnika. Opcja druga jest taka, że Ci się uda i będzie śmigać. Czy warto??? Podcieranie tyłka szkłem jest możliwe ale ryzyko nieopłacalne więc wszyscy używają papieru. Jak Ci się zrobi j.w. to będzie kolejny post "a gdzie kupić tłoki, cylindry i PIERŚCIENIE- no i czemu takie drogie" Po co? Kup raz porządne, do tego nowe uszczelki pod głowice, splanuj głowice i zrób uszczelniacze zaworów. Raz zapłacisz a w sumie taniej wyjdzie, bo za miesiąc, czy za rok.... Każdy robi jak uważa, ale kultura techniczna musi być!
Umoralniam trochę, ale co nieco w życiu widziałem (silnik citroen visa z cylindrami od malucha, silnik garbusa z tłokami od żuka etc, etc...) i teraz ostrzegam, żeby inni nie musieli oglądać.
AVE |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2010-02-26, 22:59
|
|
|
Bushi a może zapytaj TU |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Bushi [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-03-06, 12:06
|
|
|
cena zestawu zawiera komplet pierścieni na jeden tłok czy na dwa? |
|
|
|
|
Woder
Woder
Motocykl: VT 500 C 86, WSK M06 KOS 85
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 629 Skąd: Nysa, Malary
|
Wysłany: 2010-03-06, 22:26
|
|
|
Cena zestawu jest na jeden tłok.Ja płaciłem 165 zeta za 1 komplet,czyli na dwa tłoki 330 zeta.Do tego jeszcze komplet uszczelek z allegro za 270 zeta,to i tak nie drogo bo oryginalne to na pewno dużo drożej.W komplecie tych uszczelek są też uszczelniacze zaworów,przy okazji sobie wymienisz.Powodzenia |
_________________ Vel Thomas |
|
|
|
|
|