Odpowiedz do tematu
: pier¶cienie tłokowe
Gdzie kupie pier¶cienie tłokowe do 500?? Te dławienia o których pisałem wczesniej s± zdiagnozowane
: Re: pier¶cienie tłokowe
TUTAJ
Zastanawiam sie, ile razy można na forum podawać te same linki
Bushi, opcja szukaj albo linkownia.
Bushi napisał/a: |
Gdzie kupie pier¶cienie tłokowe do 500?? Te dławienia o których pisałem wczesniej s± zdiagnozowane |
TUTAJ
Zastanawiam sie, ile razy można na forum podawać te same linki
Bushi, opcja szukaj albo linkownia.
: Re: pier¶cienie tłokowe
Jakie dokładnie miałe¶ objawy dławienia i dlaczego pier¶cienie sa ich przyczyn±? Ja też borykam sie z dławieniem w mojej VT500. U mnie dławienie występuje przy niskich obrotach.
Pozdrawiam
Bushi napisał/a: |
Gdzie kupie pier¶cienie tłokowe do 500?? Te dławienia o których pisałem wczesniej s± zdiagnozowane |
Jakie dokładnie miałe¶ objawy dławienia i dlaczego pier¶cienie sa ich przyczyn±? Ja też borykam sie z dławieniem w mojej VT500. U mnie dławienie występuje przy niskich obrotach.
Pozdrawiam
: Re: pier¶cienie tłokowe
Mati wybacz ale przyznam sie szczerze ze poszedlem na łatwizne
Dziekuje za stronke
Mateusz napisał/a: | ||
TUTAJ Zastanawiam sie, ile razy można na forum podawać te same linki Bushi, opcja szukaj albo linkownia. |
Mati wybacz ale przyznam sie szczerze ze poszedlem na łatwizne
Dziekuje za stronke
: Re: pier¶cienie tłokowe
Ja miałem odwrotnie na niskich obrotach cacy zaczynam jechac i jak chce przyspieszyc to zaczynal sie dusic kichac i prychac, zrobilem probe olejow± i włala... trza zrobi zakupy
Pawel_RDE napisał/a: | ||
Jakie dokładnie miałe¶ objawy dławienia i dlaczego pier¶cienie sa ich przyczyn±? Ja też borykam sie z dławieniem w mojej VT500. U mnie dławienie występuje przy niskich obrotach. Pozdrawiam |
Ja miałem odwrotnie na niskich obrotach cacy zaczynam jechac i jak chce przyspieszyc to zaczynal sie dusic kichac i prychac, zrobilem probe olejow± i włala... trza zrobi zakupy
: Re: pier¶cienie tłokowe
Nie moge się połapac z t± strona i znalezc pierscieni
Mateusz napisał/a: | ||
TUTAJ Zastanawiam sie, ile razy można na forum podawać te same linki Bushi, opcja szukaj albo linkownia. |
Nie moge się połapac z t± strona i znalezc pierscieni
:
Dotego doszedlem bez problemów tylko pier¶cieni nie moge znalezc
ticky napisał/a: |
http://www.cmsnl.com/honda-vt500_model327/ |
Dotego doszedlem bez problemów tylko pier¶cieni nie moge znalezc
:
ok juz sie połapałem ze wszystkim.... cena mnie rozwala... nie wiecie czy mozna dostac jakies zamienniki w nizszej cenie albo dopasowac od innego moto?
:
Chłopie!!! To jest honda a nie wsk czy motorynka! Nie wymieniasz ich co 2 lata! Kupisz sobie raz dobre i będziesz ¶migał. Wsadzisz jakie¶ badziewie to Ci się zaraz moto zatrze, albo "stan±" pier¶cienie w tłokach i z całej Twojej roboty będzie wiesz co.... Mog± się też rozhartować i Ci je wywinie na "lew±" stronę jak brzegi nocnika. Opcja druga jest taka, że Ci się uda i będzie ¶migać. Czy warto??? Podcieranie tyłka szkłem jest możliwe ale ryzyko nieopłacalne więc wszyscy używaj± papieru. Jak Ci się zrobi j.w. to będzie kolejny post "a gdzie kupić tłoki, cylindry i PIER¦CIENIE- no i czemu takie drogie" Po co? Kup raz porz±dne, do tego nowe uszczelki pod głowice, splanuj głowice i zrób uszczelniacze zaworów. Raz zapłacisz a w sumie taniej wyjdzie, bo za miesi±c, czy za rok.... Każdy robi jak uważa, ale kultura techniczna musi być!
Umoralniam trochę, ale co nieco w życiu widziałem (silnik citroen visa z cylindrami od malucha, silnik garbusa z tłokami od żuka etc, etc...) i teraz ostrzegam, żeby inni nie musieli ogl±dać.
AVE
Bushi napisał/a: |
ok juz sie połapałem ze wszystkim.... cena mnie rozwala... nie wiecie czy mozna dostac jakies zamienniki w nizszej cenie albo dopasowac od innego moto? |
Chłopie!!! To jest honda a nie wsk czy motorynka! Nie wymieniasz ich co 2 lata! Kupisz sobie raz dobre i będziesz ¶migał. Wsadzisz jakie¶ badziewie to Ci się zaraz moto zatrze, albo "stan±" pier¶cienie w tłokach i z całej Twojej roboty będzie wiesz co.... Mog± się też rozhartować i Ci je wywinie na "lew±" stronę jak brzegi nocnika. Opcja druga jest taka, że Ci się uda i będzie ¶migać. Czy warto??? Podcieranie tyłka szkłem jest możliwe ale ryzyko nieopłacalne więc wszyscy używaj± papieru. Jak Ci się zrobi j.w. to będzie kolejny post "a gdzie kupić tłoki, cylindry i PIER¦CIENIE- no i czemu takie drogie" Po co? Kup raz porz±dne, do tego nowe uszczelki pod głowice, splanuj głowice i zrób uszczelniacze zaworów. Raz zapłacisz a w sumie taniej wyjdzie, bo za miesi±c, czy za rok.... Każdy robi jak uważa, ale kultura techniczna musi być!
Umoralniam trochę, ale co nieco w życiu widziałem (silnik citroen visa z cylindrami od malucha, silnik garbusa z tłokami od żuka etc, etc...) i teraz ostrzegam, żeby inni nie musieli ogl±dać.
AVE
:
Bushi a może zapytaj TU
Ateist± jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu ¶wiat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
cena zestawu zawiera komplet pier¶cieni na jeden tłok czy na dwa?
:
Odpowiedz do tematu
Cena zestawu jest na jeden tłok.Ja płaciłem 165 zeta za 1 komplet,czyli na dwa tłoki 330 zeta.Do tego jeszcze komplet uszczelek z allegro za 270 zeta,to i tak nie drogo bo oryginalne to na pewno dużo drożej.W komplecie tych uszczelek s± też uszczelniacze zaworów,przy okazji sobie wymienisz.Powodzenia
Vel Thomas