/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Shadow 750 c2 98
Autor Wiadomość
Maciek19882 
Maciek

Motocykl: Honda Shadow
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 43
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2010-07-24, 19:28   Shadow 750 c2 98

Mam pytanko ponieważ zauważyłem coś dziwnego. Mianowicie 14,5 littra bak w tym 3.5 litra rezerwy, czy motocykl w pozycji kranika na pion w dół sam przełączy się na rezerwę? Kwestia była taka, że miałem karnik na pion w dół - nie wiedzialem ze jezdze na rezerwie, ponieważ jezdził motorem ktos inny i musiałem biegac z butelkami na stację.. Jak to jest z tą rezerwą, bo z tego co wiem to jest przełączana ręcznie w każdym motocyklu
 
 
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2010-07-24, 20:25   Re: Shadow 750 c2 98

Maciek19882 napisał/a:
Mam pytanko ponieważ zauważyłem coś dziwnego. Mianowicie 14,5 littra bak w tym 3.5 litra rezerwy, czy motocykl w pozycji kranika na pion w dół sam przełączy się na rezerwę? Kwestia była taka, że miałem karnik na pion w dół - nie wiedzialem ze jezdze na rezerwie, ponieważ jezdził motorem ktos inny i musiałem biegac z butelkami na stację.. Jak to jest z tą rezerwą, bo z tego co wiem to jest przełączana ręcznie w każdym motocyklu


Rezerwa polega na tym, że jest fizycznie w kraniku jest krótsza rurka przez którą paliwo jest pobierane do samego dna z baku. Pozycja normalna ma dłuższą rurkę i na dnie zawsze coś zostanie (ile-zależy od długości tej rurki). Przełączanie zawsze jest ręczne, a kranik jest dobrze widoczny.
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
Maciek19882 
Maciek

Motocykl: Honda Shadow
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 43
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2010-07-25, 00:28   

Dzięki za dokłady opis;] czyli nie da sie wyjezdzic calego baku paliwa bez przełączenia na rezerwę zawsze te 3 litry na stacje zostaje;]Za dużo tego zamieszania a lejący do baku jest niestety jeden:] Pozdro dzięki;]
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2010-07-28, 11:01   

Wygląda to trochę inaczej:

kranik w pozycji na dół - to paliwo zasadnicze

kranik w pozycji poziomej - zamknięty

kranik w pozycji do góry - rezerwa



Z doświadczenia wiem że do syspozycji jest ok 12,5-12,6 l + ok. 2-2,5 l rezerwy (dokładnie nie wiem ile chociaż raz udało mi się wypalić calutkie paliwo)

podstawowa ilość powinna starczyć ( w zależności od kierowcy, ustawię i trasy ) na ok. 180-230 km po tem moto się dusi z braku paliwa i trzeba przełączyć i szukać w miarę szybk stacji - rezerwa wystarczy na max 40 km spokojnej jazdy.



Nie każdy motocykl ma przełączanie rezerwy - nawet kranik nie jest obowiązkowy - niektóre mają wskaźnik poziomu lub tylko kontrolkę rezerwy, a nowoczesne układy zasilanie ( wtrysk) wogóle nie posiadają kranika tylko zawór elektromagnetyczny.
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
Maciek19882 
Maciek

Motocykl: Honda Shadow
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 43
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2010-07-28, 12:38   

U mnie wygląda to tak: zalewam pod korek starcza to na ok 280 km i dopiero motor zaczyna przerywac. Pali mi ok 4,3 litra na sto kilometrów więc zgadza się z tym co napisałeś ok 12 litrów;]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM