/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulator napięcia
Autor Wiadomość
zenon407 

Motocykl: Honda 700c 1987r
Wiek: 64
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 387
Skąd: Ustka
Wysłany: 2024-01-29, 11:27   Regulator napięcia

Vt 700 c 87

Czy regulator -w celu sprawdzenia-MUSI byc przykręcony do ramy silnika?
Sprawdzam podpinając wtyczke od alternatora (3 piny) regulator kładę na siedzeniu i podpinam pod 7 pinową wtyczke ( 2 czerwone +,dwa zielone - i jeden czarny) i sprawdzam w ten sposób.Czy dobrze robię?
 
 
AMarek 

Motocykl: Vt 500 C 85r.
Wiek: 67
Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 253
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2024-01-29, 17:54   

Tak
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 960
Skąd: Chełm
Wysłany: 2024-01-30, 07:32   

Nie musi - obudowa z niczym się nie łączy
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
zenon407 

Motocykl: Honda 700c 1987r
Wiek: 64
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 387
Skąd: Ustka
Wysłany: 2024-01-30, 14:18   

Kosztowało mnie to sporo czasu aby dwa regulatory wypróbowac-przykręcić do ramy-bez rezultatów.Jeden i drugi max dawał 11,60 V-pomiary niby przechodziły dwa- miernikiem-diody niby ok.Dostałem od kolegi do sprawdzenia i myslałem ,ze wpływ na masa ramy.
Ps.Czy kolejność podłączania żołtych przewodów z alternatora-musi zachowac kolejnośc-do regulatora napięcia?
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 960
Skąd: Chełm
Wysłany: 2024-01-30, 15:10   

Kolejność żółtych nie ma znaczenia.
Zmierz czy nie masz przypadkiem przejścia pomiędzy żółtymi kablami od alternatora do masy (regulator oczywiście odłącz)
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
zenon407 

Motocykl: Honda 700c 1987r
Wiek: 64
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 387
Skąd: Ustka
Wysłany: 2024-01-30, 17:57   

Na moim alternatorze i regulatorze jest ok daje 14,6 V na luzie.Tylko te dwa regulatory dodatkowe chciałem sprawdzić- widocznie złom.Dzieki za info :)
 
 
zenon407 

Motocykl: Honda 700c 1987r
Wiek: 64
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 387
Skąd: Ustka
Wysłany: 2024-02-02, 19:56   

Dobrze ludek opowiada o systemie ładowania w moto- osobno jest o hondzie.


https://www.youtube.com/watch?v=AXbZZZWLtzY
 
 
AMarek 

Motocykl: Vt 500 C 85r.
Wiek: 67
Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 253
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2024-02-03, 00:43   

Ten następny chyba lepszy
https://www.youtube.com/watch?v=KpmvUvpRCEM
Te regulatory były sprawdzane z akumulatorem? 14,6V na jałowym z obciążeniem to nie jest dobrze, a przy wyższych obrotach?
 
 
zenon407 

Motocykl: Honda 700c 1987r
Wiek: 64
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 387
Skąd: Ustka
Wysłany: 2024-02-03, 06:40   

Na luzie ale na ssaniu to sa większe obroty-ręce potrzebne do pomiarów.

Ps.Pod koniec tego filmiku wspomniał o akumulatorach litowo-jonowych-są u nas takie w sprzedaży?
 
 
AMarek 

Motocykl: Vt 500 C 85r.
Wiek: 67
Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 253
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2024-02-03, 10:59   

Można dostać ale moim zdaniem ma to tylko sens w sportowych gdzie ważny jest każdy kg.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM