Regulator napięcia
Odpowiedz do tematu

: Regulator napięcia
Vt 700 c 87

Czy regulator -w celu sprawdzenia-MUSI byc przykręcony do ramy silnika?
Sprawdzam podpinając wtyczke od alternatora (3 piny) regulator kładę na siedzeniu i podpinam pod 7 pinową wtyczke ( 2 czerwone +,dwa zielone - i jeden czarny) i sprawdzam w ten sposób.Czy dobrze robię?

:
Tak

:
Nie musi - obudowa z niczym się nie łączy

były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Kosztowało mnie to sporo czasu aby dwa regulatory wypróbowac-przykręcić do ramy-bez rezultatów.Jeden i drugi max dawał 11,60 V-pomiary niby przechodziły dwa- miernikiem-diody niby ok.Dostałem od kolegi do sprawdzenia i myslałem ,ze wpływ na masa ramy.
Ps.Czy kolejność podłączania żołtych przewodów z alternatora-musi zachowac kolejnośc-do regulatora napięcia?

:
Kolejność żółtych nie ma znaczenia.
Zmierz czy nie masz przypadkiem przejścia pomiędzy żółtymi kablami od alternatora do masy (regulator oczywiście odłącz)

były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Na moim alternatorze i regulatorze jest ok daje 14,6 V na luzie.Tylko te dwa regulatory dodatkowe chciałem sprawdzić- widocznie złom.Dzieki za info :)

:
Dobrze ludek opowiada o systemie ładowania w moto- osobno jest o hondzie.


https://www.youtube.com/watch?v=AXbZZZWLtzY

:
Ten następny chyba lepszy
https://www.youtube.com/watch?v=KpmvUvpRCEM
Te regulatory były sprawdzane z akumulatorem? 14,6V na jałowym z obciążeniem to nie jest dobrze, a przy wyższych obrotach?

:
Na luzie ale na ssaniu to sa większe obroty-ręce potrzebne do pomiarów.

Ps.Pod koniec tego filmiku wspomniał o akumulatorach litowo-jonowych-są u nas takie w sprzedaży?

:
Można dostać ale moim zdaniem ma to tylko sens w sportowych gdzie ważny jest każdy kg.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group